Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Ke Huhti 08, 2009 09:53
haffu kirjoitti: Turbo16 kirjoitti: Joku 500hp löytyy tallista
Taitaa olla aika äkäinen talli.
Köyhän on pakko yrittää.. Porschen heppoja ei muista
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427 Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja haffu » Ke Huhti 08, 2009 12:06
Kesällä taisi tuossa pihassa olla 64 venttiiliä, 16 sylinteriä ja 4 turboahdinta. Tehoa tästä kaikesta lähti tuollaiset noin 700hv. (Kehnosti jos vertaa Veyronin 1001 koniin.)
Nyttemmin on enää 48 venttiiliä, 12 sylinteriä ja 3 ahdinta. Tehotkin putosi tuon jälkeen reiluun viiteensataan.
Pihassa oli siis kesällä 3kpl og900:ia ja yksi lunastukseen mennyt NG
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » Ke Huhti 08, 2009 14:13
32-venttiilinen epäsymmetrinen II8 4.3L tuplaturbo löytyy pihasta. Vasemmassa lohkossa on mukit 575cc ja oikeassa 500cc.
Alle 500hp.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Saabisti-76
"Hirsch"
Viestit: 774 Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Saabisti-76 » To Huhti 09, 2009 14:32
On sitä ruottalaiset ronkkineet.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
foppa
"Viggen"
Viestit: 586 Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 15:29
Viesti
Kirjoittaja foppa » To Huhti 09, 2009 14:36
olen kuitenkin yllättynyt, että suurimmalla osalla on foorumilaisista on hemohessiä koneessa.
pitkäsköhän itekki
oishan tuo yli 200hp aina komeeta.
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672 Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Azanovix » To Huhti 09, 2009 14:39
Äsken kun kurkkasin, niin foorumilaisia on 9040, vastanneita 68. Onko tuo riittävän suuri otanta ja mikä kaikki vaikuttaa otannan luotettavuuteen... Mutta itse en ole niinkään yllättynyt topiciin vastanneiden äänijakaumasta.
foppa
"Viggen"
Viestit: 586 Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 15:29
Viesti
Kirjoittaja foppa » To Huhti 09, 2009 14:40
no joo.."suurimalla osalla" meni ehkä vähän metsään .
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102 Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja SB90 » La Huhti 11, 2009 17:34
Miten ny vastaisi, sanotaan näin että tekeillä..vastasin silti kyllä..
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287 Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala
Viesti
Kirjoittaja Iskariot » Ke Huhti 15, 2009 12:20
foppa kirjoitti: Riittääkö tehtaalta saadut pollet ?
Hyvin ovat riittäneet.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
personal jesus
"Saabisti"
Viestit: 148 Liittynyt: Pe Huhti 13, 2007 22:05
Paikkakunta: stadi
Viesti
Kirjoittaja personal jesus » La Touko 02, 2009 11:08
Ei ole piristetty, kuskia korkeintaan joskus energiajuomalla, tai jos on laitettu sumppi pihisemään.
tommyww
"Turbo"
Viestit: 221 Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 15:49
Paikkakunta: hki
Viesti
Kirjoittaja tommyww » Ma Touko 04, 2009 17:08
vakiolla mennään
eegas
"Hölösuu"
Viestit: 1096 Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi
Viesti
Kirjoittaja eegas » Ke Touko 06, 2009 07:45
Aivan vakiolla tänä päivänä, ennen piti vähän ärsytellä, autourheilu vaatii sitä.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2954 Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja 99 GL » Ke Heinä 29, 2009 17:50
Hieman on vakiosta piristetty
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » Ke Heinä 29, 2009 18:26
Mitä niitä nyt on.... 103hp ja hyvin riittää.
( yhtään sakkoa en ole vielä tällä kärryllä saanut )
50,80,100,120 on nopeudet jota yleensä olen päästellyt.
<--------
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Jurkkis
"Hirsch"
Viestit: 940 Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 11:29
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja Jurkkis » Ke Heinä 29, 2009 23:07
Onkos bsr:n catbackki piristämistä? Ei?
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1 , 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992