Ei ole aluja talvella eikä kesälläkään.
Alkuperäisillä peltivanteilla ajellaan ja talvikumien vanteista tyylikkäästi vieläpä yksi on musta muiden ollessa hopeisia
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Alut kesät talvet tästä lähtien. Rumia peltivanteita ja katoilevia rosterikapseleita en ala enää katselemaan. Kun ei nippusiteetkään pidä niin ei pidä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastasin kyllä, koska mulla on kaksi satsia aluja tonnariin.. ;-)
Tällä hetkellä tosin alla on rupiset peltivanteet, kun ei ole saanut aikaiseksi hankkia talvirenkaita noihin talvikäyttöön tuleviin aluihin.. Ehkä ensi kaudelle sitten.
Talvella peltivanteet + orkkis rosterit.
Kesällä messevät 15" 5-puolaiset TSW:t.
Ps. Onneksi on talvella katsastus.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Eli alut kesät talvet. US-Turbot talvella ja kesällä (Volvon) BBS RX:t.
Jos tulee jako muutettua uudempaan niin sitten pitää metsästää uudet vanteet kesäksi. Talvelle sitten Sunburstit.
Ykkösautossa kesällä ronal tykit, talvella sunburstit, kakkosautossa peltivanteet.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056