1.1 koneella, hieno se oli, mutta talvella saakelin kylmä ja ikkunoita piti skrapailla sisäpuolelta auki

Sillä suoritin Saabin

Mutta eipä se kyllä litkuakaan syönyt..
Mulla oli saman vuotinen sedanina. Oli tosi nuhainen se 1,1, litrainen. Joskus Hesasta Tampereelle palatessa piti johtosarjaa kojelaudan takana heilutella että kaikki sähkövärkit pelasi. Aina pääsi perille.RiikkaK kirjoitti:Opel Kadett B farmari -73..![]()
1.1 koneella, hieno se oli, mutta talvella saakelin kylmä ja ikkunoita piti skrapailla sisäpuolelta auki![]()
Sillä suoritin Saabinradalla kakkosvaiheen liukkaat...Yritä siinä ny sitten kiihytellä 70km/h ku sutii eikä kiihy alle 1 km matkalla
![]()
Kyllä, mulla paukahti kesken ajon yks pytty, mutta kyllä 3:llakin pääsin kotio..JiiVee kirjoitti:Mulla oli saman vuotinen sedanina. Oli tosi nuhainen se 1,1, litrainen. Joskus Hesasta Tampereelle palatessa piti johtosarjaa kojelaudan takana heilutella että kaikki sähkövärkit pelasi. Aina pääsi perille.RiikkaK kirjoitti:Opel Kadett B farmari -73..![]()
1.1 koneella, hieno se oli, mutta talvella saakelin kylmä ja ikkunoita piti skrapailla sisäpuolelta auki![]()
Sillä suoritin Saabinradalla kakkosvaiheen liukkaat...Yritä siinä ny sitten kiihytellä 70km/h ku sutii eikä kiihy alle 1 km matkalla
![]()
Edellisestä viestistä jo arvelinkin, että Ukissa olet kortin ajanut. Samalla radalla olen minäkin käynyt, niin ykkös- kuin kakkosvaiheessakin. Autoina autokoulun Golf ja oma (toinen) auto, Toyota Corolla vm-86RiikkaK kirjoitti:
Kyllä, mulla paukahti kesken ajon yks pytty, mutta kyllä 3:llakin pääsin kotio..
Sitten startti alko kiukuttelee, ennen ku saatiin se laitettua, niin piti käyä ruuvimeisselin kaa "starttaamassa"...
Ai niin, nyt pakko kyllä vielä kehua Opeliksia..![]()
Ukissa asuessani, oli viikon päivät ollu reilu -25 pakkasta..Oplei seissy su-pe ja kattelin kun parkkiksella yritetään apukaapeleilla saahamerkkistä autoa käyntiin
3 kertaa opeli vaan valitti "ei jaksa.." 4. kerta toden sanoi ja komiasti pärähti käyntiin
![]()