Varmaan siinä 2500 rpm:ssä tulee vaihdettua. Kun eivät nämä kaasaripelit niin hirveitä raketteja ole. Kiihdytettäessä lähinnä kuski kiihtyy, ja tankista kuuluu HÖRPS...
Riippuu tilanteesta. Tämänhetkisen käyttöauton kanssa on vielä opettelemista "close ratio" lootan kanssa. Jos kiskaisee ykkösellä täydet eli noin 65km/h niin voikin vaihtaa suoraan viitoselle jolloin jengaa on siinä 1700 eli mukavasti esikaupunkikruisaukseen.
jos laskee keski arvoa kiihytyksistä niin varmaan menee 4500-5000 ja monesti ylikin. Riippuu toki siitä ku siinä vieressä istuu, jos täytyy vaikka oma mummo viiä sunnuntai aamuna kirkkoon niin kierrokset tuskin nousee paljoo yli kahen ettei tarvii koko purkkia nitroja syyvä jo meno matkalla.
Taaskin jos yksin ajelee niin meno on aika eriä (jos on vaan auto kunnossa)
aika usein tolla i16 tulee jo vaihdettua siinä alle 2500.
turbolla menee ainaki kesäsin herkästi yli, ja muutenki se on niin lussu pienillä kierroksilla..
Moikka!
Riippuu tilanteesta,,,, jos joku kaivelee sieraimia ,,, on Hestecin starttinappula "sutimisenesto" viritetty 3200rpm ja kun sen irroittaa niin nousee 500rpm:n portaissa aika kiivaasti vaihtovalolle 4800 rpm
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
seurailtu on nyt ja siinä 2500 - 3000 on yleisin alue, ei oo niin kiire ja kun kone kerran vääntää matalalta ni turha sitä konetta on huudattaa pahemmin
Riippuu paljolti tilanteesta esim. jos on vain sata metriä seuraavaan punaiseen valoon niin ei todellakaan mene yli 2000 mutta jos sitä tilaa löytyy niin kierrokset menee yli 3000 (ainakin mun 2,1 900:ssa sitä voimaa tuntuu olevan eniten 4000 jälkeen).
Saab 900: Built like e Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. (Quentin Willson - Top Gear)