Turun potkijaiset

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Turun potkijaiset

Joka kuukauden toisena torstaina 18:00
9
38%
Joka kuukauden viimeisenä sunnuntaina 17:00
4
17%
Molempina
11
46%
 
Ääniä yhteensä: 24

f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Noi päivät on kyllä hankalia, yksi haluaa torstaille, toinen lauantaille, kolmas perjantaille jne... Kuten tiedossa, kaikkia ei voi millään miellyttää. Mutta kokeillaan ihmeessä tuota hiihtolomaviikon sunnuntaita. Pitäisikö aikaa vielä aikaistaa vaikka klo 15:sta ? Itse ainakin olen yhtä varmasti paikalla kuin ennenkin. Hyvät perustelut tuossa Teemulta tulikin jo. Ja muitakin tulijoita ilmeisesti on?

Mutta niinkuin aiemminkin sanottiin, torstaihin ei enää kosketa :), sen verran hyvin saatu vakiinnutettua se ja porukkaakin ollut hienosti. Taitaa olla kuitenkin paras ja sopivin päivä toistaiseksi. Jos näyttää siltä että kaksi kertaa kuussa aiheuttaa inflaatiota niin mietitään uusiksi sitten taas :D Itse ainakin tulen potkijaisiin lähinnä vaihtamaan kuulumisia tapaamaan tuttuja, autot eivät hirveästi enää edes kiinnosta, ei kukaan mitään ihmeelllistä kuitenkaan saa aikaseksi vaimitähäh? :)

Turha murehtia tuota kävijämäärää. Meitähän on ollut paljon porukkaa paikalla vaikka on ties millaiset koiranilmat ollut. Lueskelin nismofoorumilta että heillä nuo turun seudun potkijaiset eivät ole olleet kovin ihmeellinen suksee. Yleensä kaksi tyyppiä paikalla, joskus jopa kuusi. Tosi moni jäänyt kuitenkin tulematta.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7360
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

9-5T kirjoitti:
f-19 kirjoitti:Noi päivät on kyllä hankalia, yksi haluaa torstaille, toinen lauantaille, kolmas perjantaille jne... Kuten tiedossa, kaikkia ei voi millään miellyttää. Mutta kokeillaan ihmeessä tuota hiihtolomaviikon sunnuntaita. Pitäisikö aikaa vielä aikaistaa vaikka klo 15:sta ? .
viimeistään 15.00
No jos sovittais että potkittais jo kello 15:00 27.2. sunnuntaina, niin pitäiskös vääntää tuonne tapahtumaosion alle oma topiikki kun tämä on vähän sellainen osio ettei kaikki varmaan seuraa?
Ihan uusi olisi kaitketi paras?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

juu uus kehiin
BMW 525iA Touring Executive
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Olen kyllä itse sitä mieltä, että kerran kuussa on hyvä ja siirrettäisiin tuo nykyinen torstai päivä sunnuntaiksi.

Mitäs mieltä ovat muut ?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Turbo16 kirjoitti:Olen kyllä itse sitä mieltä, että kerran kuussa on hyvä ja siirrettäisiin tuo nykyinen torstai päivä sunnuntaiksi.

Mitäs mieltä ovat muut ?
mulle käy molemmat päivät, mut torstaisin on ollut runsas osaanotto myös
BMW 525iA Touring Executive
Vastaa Viestiin