Sattuu nyt olemaan Noksut alla ja kuinka ollakaan, runko on kahdesta renkaasta pa**ana. Taidan sijoittaa vielä tässä lopputalven lumilla roposeni uusiin Gislaved-renkaisiin.
Satkussa alla Contin hyvät nastaiset ja tuossa Aerossa on sitten jotkut ruåttalaiset Da Capot(uusiorenkaat), joiden nimi muuten tarkoitta paluuta alkuun... heh. Tosin nuo da capo al finet vaihtuu kokoaan pienemmiksi, kunhan saan vanteet haettua kellarista. Saa nuo superaerot kesärenkaille ja pois talven paskoista.
3 vuotta vanhat Gislaved softfrost tjsp kitkat ekaa talvea alla, polanteella perseestä muuten ok. Koska sain halavalla kuin Vileeni, muuten olis taas Pirellin kitkat.
Gislaved Nord Frost... eipä ole ollut pidossa valittamista
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Volvossa ja satkussa Nokian Q:t Noopassa jotkut nasta-Rikenit. Soutaa vallan kamalasti tiekarhon jäljissä toisin kuin Nokialaiset, vaikkeivät nekään kaikkein suuntavakaimpia ole.
NG900:ssa on Nokian Hakkapeliitta 4:t. Erittäin hyvät.
Sport Sedanissa on Pirellin Ice Carvingit. Aikamoiset pettymykset Nokialaisiin verrattuna. Ostin ne kuitenkin talvirengastestin "uhrina" ja olivathan ne yli 100 € halvemmat kuin Nokian 4:sten rengassatsi.
edellisessä autossa oli hakkapeliitta kakkoset alla...aivan loistavat.
nyt on omas autos sellaset misukat mis ei oo nastoja yhtään jäljellä. ja mutsin autos nokian hakkapeliitat ja seuraavaksi itelle tulee nokialaiset taas (myös kesäksi) joten vastasin nokia