Onko DI-kasetti mennyt rikki?
Vastasinpa tuohon vahingossa väärin (eli liian monta vaihtoehtoa wanhalle...)!
Eli mulla on NYT musta kasetti, joka ei ole vielä hajonnut.
Mulla OLI tonnarissa punainen kasetti, joka oli hajoamassa ostaessani auton ja sain uuden puhuttua vaihtoautotakuuseen aikanaan. Uusi kasetti pelitti sitten loistavasti viisi vuotta ja yli 110 000 km lisää.
Vaikka tiedänkin, että musta kasetti saattaa laueta ennalta varoittamatta, en ole vielä hankkinut varakasettia mukaani...
Eli mulla on NYT musta kasetti, joka ei ole vielä hajonnut.
Mulla OLI tonnarissa punainen kasetti, joka oli hajoamassa ostaessani auton ja sain uuden puhuttua vaihtoautotakuuseen aikanaan. Uusi kasetti pelitti sitten loistavasti viisi vuotta ja yli 110 000 km lisää.
Vaikka tiedänkin, että musta kasetti saattaa laueta ennalta varoittamatta, en ole vielä hankkinut varakasettia mukaani...
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Punainen on eka kertaa tonnarissa (edellisissä oli jakajat).
Ja hyvin on pelittänyt mulla 15tkm ja varmaan ton +250t aikasemminkin kun ei huoltohistoriasta löytynyt mainintaa.
Ja kannattaa pitää ne maadoituspisteet (kone ja runko) kunnossa, jos se vaikka jotain vaikuttaisi kestävyyteen. Ja näin epäilenkin.
Ja hyvin on pelittänyt mulla 15tkm ja varmaan ton +250t aikasemminkin kun ei huoltohistoriasta löytynyt mainintaa.

Ja kannattaa pitää ne maadoituspisteet (kone ja runko) kunnossa, jos se vaikka jotain vaikuttaisi kestävyyteen. Ja näin epäilenkin.
-
- "Hölösuu"