Suoritetaanko lintta madallus ;) ?
-
- "Viggen"
- Viestit: 654
- Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
- Paikkakunta: Orivesi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Sanotaan näin, että auton korkeus on hyvä, sitten vaan alustan ja vanteiden kera pelataan niin että kumi menee hivenen lokasuojan kaaren taa, vanteen tulee näkyä kokonaan => notta matalempaa ja jäykempää alustaa ja isompaa vannetta.....
Edit:
Tai no ehkä sentti tai aksi alemaas tota kiesiäkin
Ei vaan, on toi pirun nätti tuollaisena.
Edit:
Tai no ehkä sentti tai aksi alemaas tota kiesiäkin
Ei vaan, on toi pirun nätti tuollaisena.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Joo, mie olen kyntänyt vakiokorkuisen 900:n etupalkilla. Mulle ei riitä vakiokaanMyrkky kirjoitti:Madallus on taiteen laji, kuten tuunauskin. Liika on liikaa niin ulkonäön kuin käytännöllisyyden kustannuksella. 900 saabin kyseessä ollessa, tuollaisella lintta-madalluksella auto ei olisi enää ollenkaan käyttökelpoinen normaalissa tieliikenteessä, kun normaalimadallettunakin se kyntää etupalkkinsa varassa vähänväliä.
Jos on ihan pakko saada se vehje tonttiin, niin passaa myös siirtää lokasuojan kaaria tarpeen tullen ylöspäin, ettei siitä tule "lintan" näköinen mauton ja pilattu kulkine.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa