Saabistit isänmaallisia?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Saabistit isanmaallisia?

Olen käynyt armeijan, olen isänmaallinen
55
58%
Olen käynyt armeijan, isänmaallisuus on "out"
9
9%
En ole vielä käynyt armeijaa, mutta aion käydä
14
15%
En ole käynyt, enkä aio käydäkkään
17
18%
 
Ääniä yhteensä: 95

Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Ei saa ymmärrystä minulta vikinät muutamista "menetetyistä" kuukausista isänmaan puolustamiselle... sori vaan.

Tässä asiassa ei voi olla "vapaamatkustajia"!
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Hook kirjoitti: Kyllä minä vahvasti armeijan kannalla olen ja suomi tarvitsee armeijaa, mutta armeija ei mua :) (Sivarikun on vieläkin pidempi.. :lol: )

Hook
Tästä me muuten puhutaan vielä 8O :wink: Senkin nahkajussi :D . Asiaan: santahaminassa heittimissä ja AUK:in santsari eli siis täysi sika 8). Ja vielä sukurasite. Oikeasti elämäni hauskinta aikaa. En ole ikinä nauranut niin paljon kuin intissä. Metsässä puolet ajasta ja sain ajaa kalleinta ajamaani autoa eli Pasia. Ainiin yhden asia muuten opin; älä "ravistele" ylempiarvoisia, siitä menee natsat :oops:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Vähän päälle 2kk tuli joskus oltua, silloin en pystynyt enää pakottamaan itseäni systeemiin ja tein loput sivarina ammattikoulun autopuolella.

Vaihtoehto puuttui äänestyksestä. :wink:
Scania
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 09:10
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Scania »

9000T CD kirjoitti:
Scania kirjoitti:Kaikissa maissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Oliko tarpeeksi diplomaattinen vastaus :lol:
Ja mainitse viisi hyvää asiaa itänaapuristamme.
En ole käynyt, joten olen jäävi vastaamaan.
Homo Saabiens
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Inttikin on tullut käytyä tuossa männävuosina. isänmaallinen? Kyllä ehdottomasti ja maatani kyllä puolustan jos tarve vaatii.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
Karjay
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 22:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Karjay »

Jo vain, olin rannikkojääkärinä Nylands Brigadissa. Isänmaallinen? Totta kai, näyttäkää mulle yksi parempi paikka elää ja asua.
Viimeksi muokannut Karjay, La Loka 08, 2005 03:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Nähty ja koettu, mukavaa oli (Siis kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti)... "kuninkaallinen" laivasto.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Intti on tullut käytyä. Isänmaallinenkin olen.
En nyt tosin mikään punaniskapatriootti mutta jos joskus maata on asein puolustettava niin sitten on. Toivottavasti kuitenkaan ei...
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

En sitten pätkääkään.

Jos olisin mies, niin tuskin armeijaa kävisin vaan liittyisin sivarijoukkoon. Sodan uhka ei ole todellinen Suomessa ja jos joskus se Ryssä maahan hyökkäisikin ( :lol: ) niin tästä pullamössöpaskasukupolvesta tuskin kovaakaan vastusta olisi puna-armeijan poikien jälkeläisille.

Valtion rahoja voi hyödyllisemminkin käyttää kuin sotaleikkeihin. Enemmän olisin huolissani muista uhkista kuin sotilaallisista.

Ja nyt, olen valmis ottamaan kaiken ryöpyn niskaani.. :D
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Aerochick kirjoitti: Ja nyt, olen valmis ottamaan kaiken ryöpyn niskaani.. :D
Ota koppi ensimmäinen ryöppy tulollaan :D . Olet oikeassa tuosta sotilaallisesta uhasta mutta varusmiesten koulutus on muuttunut tuohon muun uhan suuntaan. Se ei siltä tunnu kun siellä on mutta siihenkin se tähtää. Sen takiahan puolustusvoimilla oli muutama vuosi sitten organisaatio uudistus.
Toinen seikka joka mielestäni puolustaa varusmiespalvelusta on tuo aikuistumispuoli. Tekisi halvatun hyvää kaikille (ainakin pojille) mennä armeijaan ja opetella tottelemaan käskyjä ja toimimaan ryhmässä muitten aivan erilaisten ihmisten kanssa. Olen vaan huomannut työpaikallani että isolta osaa "sivareita" tuo kyky puuttu. Tämä ei ole yleistys, joten pidetään herneet siellä sopassa :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Aerochick kirjoitti:En sitten pätkääkään.

Jos olisin mies, niin tuskin armeijaa kävisin vaan liittyisin sivarijoukkoon. Sodan uhka ei ole todellinen Suomessa ja jos joskus se Ryssä maahan hyökkäisikin ( :lol: ) niin tästä pullamössöpaskasukupolvesta tuskin kovaakaan vastusta olisi puna-armeijan poikien jälkeläisille.

Valtion rahoja voi hyödyllisemminkin käyttää kuin sotaleikkeihin. Enemmän olisin huolissani muista uhkista kuin sotilaallisista.

Ja nyt, olen valmis ottamaan kaiken ryöpyn niskaani.. :D
Niin, toivottavasti ei tule mitään kriisiä tai sotaa, mutta jos tulisi (ihmisten muisti Suomessakin on pelottavan lyhyt) niin toivottaisimmeko hyökkääjän tervetulleeksi rajalla?? - sivarithan voisivat järjestää vaikka kahvitarjoiluja yms. pullamössöä tulijoille.
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Psychocowboy kirjoitti:
Aerochick kirjoitti: Ja nyt, olen valmis ottamaan kaiken ryöpyn niskaani.. :D
Ota koppi ensimmäinen ryöppy tulollaan :D . Olet oikeassa tuosta sotilaallisesta uhasta mutta varusmiesten koulutus on muuttunut tuohon muun uhan suuntaan. Se ei siltä tunnu kun siellä on mutta siihenkin se tähtää. Sen takiahan puolustusvoimilla oli muutama vuosi sitten organisaatio uudistus.
Mikä muu uhka? Ekologinen? Taloudellinen? Evoluution tuoma uhka? Maailmanloppu? Lintuinfluenssa? Meteoriitti?
Bob kirjoitti:Niin, toivottavasti ei tule mitään kriisiä tai sotaa, mutta jos tulisi (ihmisten muisti Suomessakin on pelottavan lyhyt) niin toivottaisimmeko hyökkääjän tervetulleeksi rajalla?? - sivarithan voisivat järjestää vaikka kahvitarjoiluja yms. pullamössöä tulijoille.
Kuinkakohan monta miestä siellä oikeasti seisoisi rivissä ottamassa vihollista vastaan? Mitä tapahtuisi niille, kenellä on rahaa? Itse ainakin marssisin kyseisessä tilanteessa koirat kainalossa ja Saabi kontissa Helsinki-Vantaalle ja pakenisin pitkälle. Epäilemättä moni muukin tekisi niin..
Eli laitetaan ne vähätkin sinne kuolemaan..:D Lisäksi sodan rakenne on kuitenkin muuttunut hieman sitten 1. ja 2. maailmansodan. Mitä resursseja Suomella olisi yksinään vastata oletettavan suurvallan tai vaikka hieman pienemmänkin vallan "tarjoiluun"? Correct me if I'm wrong, mutta meillä ei taida olla suuriakaan valmiuksia.....oikein mihinkään?

Mutta hei! Mehän voidaan liittyä NATOon! Sieltä saa jeesiä tiukan paikan tullen sekä mahdollisesti sen tiukan paikankin kaupan päälle!!!

Mitä siihen aikuistumiskysymykseen tulee, niin se taitaakin tällä hetkellä olla valitettavasti ainoa järkevä funktio armeijalle. Onneksi me naiset olemme niin fiksuja, että osaamme sosiaaliset- sekä sängynpetaustaidot ihan luonnostaan. 8)
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Aerochick kirjoitti:
Psychocowboy kirjoitti:
Aerochick kirjoitti: Ja nyt, olen valmis ottamaan kaiken ryöpyn niskaani.. :D
Ota koppi ensimmäinen ryöppy tulollaan :D . Olet oikeassa tuosta sotilaallisesta uhasta mutta varusmiesten koulutus on muuttunut tuohon muun uhan suuntaan. Se ei siltä tunnu kun siellä on mutta siihenkin se tähtää. Sen takiahan puolustusvoimilla oli muutama vuosi sitten organisaatio uudistus.
Mikä muu uhka? Ekologinen? Taloudellinen? Evoluution tuoma uhka? Maailmanloppu? Lintuinfluenssa? Meteoriitti?
Bob kirjoitti:Niin, toivottavasti ei tule mitään kriisiä tai sotaa, mutta jos tulisi (ihmisten muisti Suomessakin on pelottavan lyhyt) niin toivottaisimmeko hyökkääjän tervetulleeksi rajalla?? - sivarithan voisivat järjestää vaikka kahvitarjoiluja yms. pullamössöä tulijoille.
Kuinkakohan monta miestä siellä oikeasti seisoisi rivissä ottamassa vihollista vastaan? Mitä tapahtuisi niille, kenellä on rahaa? Itse ainakin marssisin kyseisessä tilanteessa koirat kainalossa ja Saabi kontissa Helsinki-Vantaalle ja pakenisin pitkälle. Epäilemättä moni muukin tekisi niin..
Eli laitetaan ne vähätkin sinne kuolemaan..:D Lisäksi sodan rakenne on kuitenkin muuttunut hieman sitten 1. ja 2. maailmansodan. Mitä resursseja Suomella olisi yksinään vastata oletettavan suurvallan tai vaikka hieman pienemmänkin vallan "tarjoiluun"? Correct me if I'm wrong, mutta meillä ei taida olla suuriakaan valmiuksia.....oikein mihinkään?

Mutta hei! Mehän voidaan liittyä NATOon! Sieltä saa jeesiä tiukan paikan tullen sekä mahdollisesti sen tiukan paikankin kaupan päälle!!!

Mitä siihen aikuistumiskysymykseen tulee, niin se taitaakin tällä hetkellä olla valitettavasti ainoa järkevä funktio armeijalle. Onneksi me naiset olemme niin fiksuja, että osaamme sosiaaliset- sekä sängynpetaustaidot ihan luonnostaan. 8)
Saattaisi tulla Hki-Vantaalle ruuhkia, kun 5 miljoonaa ihmistä olisi lähdössä jonnekin... vai ajattelitko, että on vain joidenkin yksinoikeus lähteä... ja tulla sitten mahdollisesti takaisin, kun "tilanne" on rauhoittunut ns. valmiiseen pöytään, vai?

Mitkähän maat ottaisivat nuo 5 miljoonaa pakolaista vastaan...
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Suomi suomalaisille....perkele....ei vaineskaan,mutta olen kyllä 100% isänmaallinen *kertausharjoituksia odotellessa*
Lukittu