Syys-masennus / Yleinen vitutus..
Vastasin: Ei masenna, ahdista, eikä mitään valmiissa maailmassa.
Masentaa, ahdistaa ja vituttaa kun leuhkee tonnari on kilon palasina pitkin Suomea. Noh, kaikki pitää tietysti kääntää positiiviseksi, joten:
On ollut paljon opettavaisia ja mielenkiintoisia hetkiä tonnarin kanssa ja lisää seuraa vielä monen sadan ja viikonlopun muodossa. Eikä siinä vielä kaikki.
Nyt minulla on ollut mahdollisuus tutustua lähimmin OG-satkuun. Viimeisen kymppitonnin aikana olen saanu jakaa käytössäni olevan laina-auton kanssa noin 10 000km:n lisäksi seuraavat hetket:
-helisevän ikkunan kiristys
-huono maadoituspiste aiheuttaa satunnaisesti starttaamattomuutta
-vaihdoin etuiskarit tänään, oireet kolina kuin alapallonivelessä. Iskarit oli kyllä iskussa, mutta ylä- ja alapään kumit oli kutistuneet ja kuoleentuneet. Toivottavasti auttaa rannikon sivutuulissa myös.
-vaihdoin vesipumpun eilen
-öljyt ja suodatin eilen
-uudet tulpan johdot ja virranajakaja viime viikolla.
-kuskin jumiutuneen lukon irroitus ja herkistely
-tyhjäkäyntimoottorin herkistely soutavan tyjäkäynnin takia
-tuulilasin pyyhkimet
-häläriä en ole saanut toimimaan
Moottori käy nyt nätisti ja kyyti on tasaista. Mulle kannattaa antaa auto lainaan. Ei takuulla huonone lainassa, vastopin sanontaa
Kyllä og-satkulla ajelu on yhtä juhlaa. Auton kanssa turaaminen lähentää kuljettajan suhdetta ajoneuvoon
Masentaa, ahdistaa ja vituttaa kun leuhkee tonnari on kilon palasina pitkin Suomea. Noh, kaikki pitää tietysti kääntää positiiviseksi, joten:
On ollut paljon opettavaisia ja mielenkiintoisia hetkiä tonnarin kanssa ja lisää seuraa vielä monen sadan ja viikonlopun muodossa. Eikä siinä vielä kaikki.
Nyt minulla on ollut mahdollisuus tutustua lähimmin OG-satkuun. Viimeisen kymppitonnin aikana olen saanu jakaa käytössäni olevan laina-auton kanssa noin 10 000km:n lisäksi seuraavat hetket:
-helisevän ikkunan kiristys
-huono maadoituspiste aiheuttaa satunnaisesti starttaamattomuutta
-vaihdoin etuiskarit tänään, oireet kolina kuin alapallonivelessä. Iskarit oli kyllä iskussa, mutta ylä- ja alapään kumit oli kutistuneet ja kuoleentuneet. Toivottavasti auttaa rannikon sivutuulissa myös.
-vaihdoin vesipumpun eilen
-öljyt ja suodatin eilen
-uudet tulpan johdot ja virranajakaja viime viikolla.
-kuskin jumiutuneen lukon irroitus ja herkistely
-tyhjäkäyntimoottorin herkistely soutavan tyjäkäynnin takia
-tuulilasin pyyhkimet
-häläriä en ole saanut toimimaan
Moottori käy nyt nätisti ja kyyti on tasaista. Mulle kannattaa antaa auto lainaan. Ei takuulla huonone lainassa, vastopin sanontaa
Kyllä og-satkulla ajelu on yhtä juhlaa. Auton kanssa turaaminen lähentää kuljettajan suhdetta ajoneuvoon
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kyllähän se vaan on totta että vitutus kerroinhan se kasvaa kun pakkaset alkaa. Ja siinä sivussa tulee ahdistusta mukaan kuvioihin+kaikki muut taivaan ja maan väliltä. Ja varsinkin kun mietit että pitää lähtiä pyörällä polkeen töihi kun pyryttää ja pakkasta ni voi v*ttu !!
Jos sitä taas tottus pakkasiinkin pikkuhiljaa..
Jos sitä taas tottus pakkasiinkin pikkuhiljaa..
Ei nyt hirveästi itseä vituta, Mutta tuota "ritariässääni" tuntuu vituttavan kun syyspakkasten tullessa on ruvennut ryppyilemään
Nopiaa vaan sitä lunta maahan niin pääsee lätkäkaukaloja valloittamaan
Nopiaa vaan sitä lunta maahan niin pääsee lätkäkaukaloja valloittamaan
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki