tietokonepelaaminen/ikä

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Psychocowboy kirjoitti:Toisaalta pelit tulee paljon halvemmaksi ja joissain tilanteissa ovat paljon mukavampia :wink:
Niin, eikä tarvitse sitä eukkoa :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

tomaatti kirjoitti:
Aerochick kirjoitti:Hommaa sille eukko, jonka kanssa pelailla. :wink:
Heh,oletko käytettävissä.. :wink: Se mies on hyvin toimeentuleva virkamies..paha vaan et ei aja saabilla... :arrow: Voisit opettaa sen tavoille...
Heh, no thanks. Mulla on jo oma, kenelle voi mäkättää koneella olemisesta ja kaikesta muustakin! :wink:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Jostakin muistan lukeneeni, että tietokoneen pelaajista suurin osa on keski-ikäisiä. 8O
Ja mitä tulee pelien viehätykseen niin esim. nykyajan parhaista simulaattori peleistä ei puutu muu kuin G-voimat ja kuoleman pelko. :lol:
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

No empä tiä tuosta :roll: Aikansa sitä jaksaa pelata noita kaikkia ehdotettuja "pelejä" :wink: Tallissa ja koneen ääressä menee liikaa aikaa ja liian vähän tulee oltua vaimon ja lasten kanssa :cry: Nooh aikansa kutakin.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Ala käymään kaveris kanssa enemmän viihteellä. Käytte aluksi iltakaljoilla ja sitten enemmän baareissa jne. Itsellä tuo pelaamisen vimma jäi, kun alko noita töitä olemaan enemmän ja enemmän opiskeluaikana ja kaikki mahdolliset vapaayöt käytiin (myös viikolla) rauhoittumassa oluen ja viskin merkeissä. Sitten tuli tyttöystävä, yhteen muutto jne. ja pelit vaan jäi.

Yhteenmuuton jälkeen pelasin jotain "taktisia taistelupelejä" (ei nyt tullu nimet mieleen) ja nekin jäi, kun silloisen tyttöystävän sittemmin kihlatun ja nyttemmin vaimon kissa tuli pimeään huoneeseen hipihiljaa ja saattoi pompata pöydälle kesken tiukan hiipimis-väijymys-kohdan. Yksi kerta pomppasin pystyyn (ts. säikähdin ihan *****tisti) huonolla tasapainolla, tuoli kaatu takaa ja minä sitten sängyn reunan sekä nurin menneen tuolin kautta lattialle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Olli Kinaret kirjoitti:Jostakin muistan lukeneeni, että tietokoneen pelaajista suurin osa on keski-ikäisiä. 8O
Täytyy siis odotella vielä muutamia vuosia ennenkuin alkaa pelaamaan :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

ng900aero kirjoitti:
Olli Kinaret kirjoitti:Jostakin muistan lukeneeni, että tietokoneen pelaajista suurin osa on keski-ikäisiä. 8O
Täytyy siis odotella vielä muutamia vuosia ennenkuin alkaa pelaamaan :D
:lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

tiedän montakin 30-40v miestä joilla on jopa perhettä ja siltin pelailevat räiskintä yms pelejä päivät pitkät...mun mielestä ei oo yhtään epänormaalia koska pelaajien keski-ikä on yli 25v ja pelit myös suunnitellaan tätä vanhemmille..yleinen käsitys nyt vaan sattuu olemaan et teinipojat niit pelailee eniten vaikka asia ei niin ole.

itellä loppu innostus pelaamiseen samoihin aikoihin kun täytin 18v ehkä hieman ennen, sit ostin läppärin joten loppu lähes kokonaan se pelailu ja nyt syksyl ostin Macin ja nyt pelailen enää football manager 2006:sta ja sitäkin kerran kahdessa kuukaudessa
BMW 525iA Touring Executive
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Ei vaan voi ymmärtää mitä kukaan näkee noissa tietokonepeleissä 8O

Itse joskus kokeillu ja jaksohan sitä varmaan 15min räiskiä kunnes meinasin kuolla tylsyyteen, eikä oo tehny mieli uusiks kokeilla....
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Rommitommi kirjoitti:Ei vaan voi ymmärtää mitä kukaan näkee noissa tietokonepeleissä 8O
Niin. Vähän sama homma kuin minä en ymmärrä mitä kukaan näkee volvoissa :twisted:
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

rälläkkä kirjoitti:
Niin. Vähän sama homma kuin minä en ymmärrä mitä kukaan näkee volvoissa :twisted:
Eihän sitä merkkilasien läpi nää :twisted: :wink:

Nojoo, eihän mun tarkoitus olla kenenkään harrastusta haukkua. Jokaisella jotakin, mun juttu toi pelaaminen vaan ei oo :wink:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287
Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Rommitommi kirjoitti:Ei vaan voi ymmärtää mitä kukaan näkee noissa tietokonepeleissä 8O

Itse joskus kokeillu ja jaksohan sitä varmaan 15min räiskiä kunnes meinasin kuolla tylsyyteen, eikä oo tehny mieli uusiks kokeilla....
En minäkään tuota 15min kauempaa jotain räiskintämättöä jaksa mutta sitten kun eteen lyödään joku asiallinen autopeli niin kylläpäs viihdyttää. Ei ne kaikki pelit ole sitä räimettä.

Ja joo, en minäkään enää tietokoneella pelaa kun tuli playstation hankittua, pelikoneet ja tietokoneet erikseen :lol:
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

rälläkkä kirjoitti:
Rommitommi kirjoitti:Ei vaan voi ymmärtää mitä kukaan näkee noissa tietokonepeleissä 8O
Niin. Vähän sama homma kuin minä en ymmärrä mitä kukaan näkee volvoissa :twisted:
Tai mitä joku näkee hiihtämisessä, lentopallosssa, salatuissa elämissä, mökkeilyssä. Makuasioita joista ei ole kovinkaan järkevää kiistellä :wink: paitsi ajankuluksi. Toistaiseksi ollaan vapaa maa ja kaikka saa tehdä mitä huvittaa lain puitteissa :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Räiskintä- ja mättöpelit eivät nelikymppistä kiinnosta tipan neljännestä, mutta lento- ja sukellusvenesimulaattoreita tulee pelattua. Daami asuu toisessa osoitteessa, joten pelirauha on tarvittaessa taattu. :wink:

Kuva
NG 900S 3d 2.3i -98
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

rälläkkä kirjoitti:
Rommitommi kirjoitti:Ei vaan voi ymmärtää mitä kukaan näkee noissa tietokonepeleissä 8O
Niin. Vähän sama homma kuin minä en ymmärrä mitä kukaan näkee volvoissa :twisted:
Ei ole oikeastaan koskaan kiinnostanut nuo tietokonepelit tai ehkä se eka nimeltään muistaakseni Moonlanding tai vast. pelikoneena ABC80 ja vuosihan tuolloin oli 1981.

Minä kyllä näen Volvossa paljonkin potentiaalia, vaikka ajankin Saabilla.
Lukittu