Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Ei oo allekirjoittaneellakaan vielä.
Kovin oon kahen vaiheilla, että laittaako vaiko eikö.
Nyt ku laitto muhkeemmat renkaat alle niin ei kallistele ihan niin paljoa ja tosi makia ajaa. Saa nähä, pitää miettiä vielä. Laskettukin on kyllä makia ajaa...
Päätöksiä, päätöksiä...
Satku on pikkasen vakiota korkeampi, Pösön alusta perusmallia 25mm matalampi ja Citikka kulkee kolmella eri korkeudella kuskin mielihaluista ja ajonopeudesta riippuen.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Optisesti kyllä vaatisi jonkin sortin madallusta mutta kun tuntuu että jo nyt on ajoittain liian matala, tarvis varmaan hommata sellanen työpaikka johon pääsis pelkkää (korokkeetonta) asfalttia pisin. Tai vaihtoehtoisesti viritellä hydraulit tms. systeemi.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ei oo madallettu. En ole vielä keksinyt syytä/tarvetta moiseen. Vakionakin antaa niiiiin pehmoisen kyydin... Tarvii vain pitää jouset, iskarit, renkaat, laakerit etc. kunnossa niin kyyti on mukavaa!
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
Eipä ole madallettu, tonnarissa on vakio turbon alusta ja on mukava sellaisenaan, 99:n alle on menossa turbon jouset joilla auto taitaa vain nousta alkuperäisiin lyttyyn menneisiin vakiojousiin verrattuna
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98