Sivu 2/4

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 11:14
Kirjoittaja hz81
tema kirjoitti:9-5 on eka siedettävän näköinen kontti-Saab..
Täysin samaa mieltä! :D Tosin 90 eli vissiin noppa miedosti "tuunattuna" miellyttää myös silmää syystä että nuoruus tuli sellaisilla kurvailtua.:D http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... _adobe.jpg
Tuo tosin on photoshoppi mutta vastaavan olen nähnyt aidonkin mutta en sitä nyt millään löytänyt.

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 14:27
Kirjoittaja taunu
cc 8)

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 16:26
Kirjoittaja saba90
CD ja vielä mustalla värillä kruunaa kyllä auton olemuksen :lol:

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 19:23
Kirjoittaja timoce
cc ehdottomasti!

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 20:33
Kirjoittaja JiiVee
CD

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 21:47
Kirjoittaja Jasmine
Kyl CD on hienompi ku CC mun mielestä mut CS on kaikkein hienoin tonnareista..

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2007 00:27
Kirjoittaja ysikolme
Olen aina pitänyt tuota cd-mallia muotoilultaan ajattomana.

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2007 12:51
Kirjoittaja tetammi
Käyttö ja tarjonta tuon hyvin pitkälti määrää.

Monikäytössä on helpompi kuljetella jos on korkeita kuskattavia tavaroita ja tietty vapaata pituutta on enempi kun penkin saa nurin.

Mutta kyllä vaan CD:n konttiinkin menee paljon tavaraa ja esim. kauppakassit on huomattavasti mukavampi nostaa sedaniin kun luukku on kevyt käyttää.

Omaan silmään matalakeulasista miellyttää enempi CD kuten allekirjoituksesta saattaa arvata. :D
Tosin kun taloudesta löytyy jo combisatku ja CC-tonnari niin valinta oli vapaampaa.

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2007 20:32
Kirjoittaja saapasjalkakissa
CC. Pystykeulalla. Oikea edustus-sportti. Tilaa on vaikka koko kylää kuskata ja liikkuukin ihan kivasti. CD on enemmänkin "pappa-malli" ainakin omaan silmään. Ja pystykeula paljon paremman näköinen kuin viisto. CD:henkin ehdottomasti vaihdettava pystykeula, niin sit vois jopa mennäkin, mutta kaatuvat penkit ratkaisee paljon, pitää olla tilaa kuskata suurempiakin tavaroita tarpeen tullen. Matalakeulaiset eivät niinkään miellytä ja CS:n perä ei ollenkaan.. Ääni siis CC:lle.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 02:11
Kirjoittaja 900turbo3d
Jos pitää valita cd vs cc, niin cc. Cs on komiampi, mutta taasen mun mielestä cc:n perä on komiampi kuin cs:n, joten cc cs:n keulalla...

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 06:21
Kirjoittaja rälläkkä
saapasjalkakissa kirjoitti:Oikea edustus-sportti.
Vähänlaisesti on näkynyt edustustehtävissä CC:tä...

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 09:05
Kirjoittaja saapasjalkakissa
9-5T kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:
saapasjalkakissa kirjoitti:Oikea edustus-sportti.
Vähänlaisesti on näkynyt edustustehtävissä CC:tä...
Niitä oli paljonkin kunnes CD(9000) keksittiin.
Noo, vaikkei niitä virallisesti edustustehtävissä olisi koskaan käytettykään, niin olisihan se silti edustava. Kyllä sitä esitellä kehtaa ja ovathan nuo vielä nykyäänkin ajanmukaisia varusteineen.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 11:57
Kirjoittaja Juha96
9-5T kirjoitti:9000 CC oli suosittu edustusauto virallisesti 1985-> kunnes 1988 tuli CD
Joo, Suomessa jopa ministerien virka-autoina ja tottakai monien yritysten ja valtion virastojen edustuskäytössä myös.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 15:44
Kirjoittaja rälläkkä
Juha96 kirjoitti:
9-5T kirjoitti:9000 CC oli suosittu edustusauto virallisesti 1985-> kunnes 1988 tuli CD
Joo, Suomessa jopa ministerien virka-autoina ja tottakai monien yritysten ja valtion virastojen edustuskäytössä myös.
Jaa...Eipä ole ikinä osunut silmään CC:tä valtion käytössä. Yritysten kylläkin...Vaan en minä ainakaan osaa mieltää CC:tä edustusautoksi.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 15:53
Kirjoittaja Juha96
Kyllähän ne tais aika äkkiä hävitä, kun CD tuli markkinoille.