Ajokortti opetusluvilla vai autokoulussa ?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Ajokortti opetusluvilla vai autokoulussa ?

Opetusluvilla
57
29%
Autokoulussa
141
71%
 
Ääniä yhteensä: 198

Baas 009
"Turbo"
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 19:51
Paikkakunta: Ååbu

Viesti Kirjoittaja Baas 009 »

4 eri kertaa tuli samassa autokoulussa istuttua, mopokortti (siis se vapaaehtonen aikanaan), sitten vuodenpäästä A1, BC ja lopuksi vielä 2-vaihe. Tuli opettaja tutuks :lol:

Vähän keljuttaa kun ei tullu intissä isoa E:tä ajettua, onneks kaveripiiristä isoja ja pieniä löytyy pilvin pimein.

-Ville
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Autokoulussa ABC ja maksoi täydet 2200 mummon markkaa. Tosin mp-kortista sai hieman hyvitystä.
christian80
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 14:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja christian80 »

autokoulu on parempi vaihtoehto. ne osaavat asiat paremmin. jos sitä rahaa ei oikein löydy niin on ihan hyvä että on mahdollisuus saada kortin opetusluvalla JOS isä/aiti tai joku muu osaa asiansa.

itse kävin autokoulun... ja hyvä niin :)
Saab 900: Built like e Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. (Quentin Willson - Top Gear)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

christian80 kirjoitti:autokoulu on parempi vaihtoehto. ne osaavat asiat paremmin. jos sitä rahaa ei oikein löydy niin on ihan hyvä että on mahdollisuus saada kortin opetusluvalla JOS isä/aiti tai joku muu osaa asiansa.

itse kävin autokoulun... ja hyvä niin :)
ehkä osaavat paremmin mutta ite uskon että ne 10 000km jotka ajoin harjoitusluvilla on parempaa opetusta kuin muutamat opetus tunnit autokoulussa...kakkos vaiheessa autokoulun opettaja kehus harvinaisen hyväksi, rauhalliseksi ja tarkkaavaiseksi kuskiksi (ainakin kun joku on kyydissä :D :oops: )
BMW 525iA Touring Executive
christian80
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 14:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja christian80 »

Mäksä kirjoitti:
christian80 kirjoitti:autokoulu on parempi vaihtoehto. ne osaavat asiat paremmin. jos sitä rahaa ei oikein löydy niin on ihan hyvä että on mahdollisuus saada kortin opetusluvalla JOS isä/aiti tai joku muu osaa asiansa.

itse kävin autokoulun... ja hyvä niin :)
ehkä osaavat paremmin mutta ite uskon että ne 10 000km jotka ajoin harjoitusluvilla on parempaa opetusta kuin muutamat opetus tunnit autokoulussa...kakkos vaiheessa autokoulun opettaja kehus harvinaisen hyväksi, rauhalliseksi ja tarkkaavaiseksi kuskiksi (ainakin kun joku on kyydissä :D :oops: )
totta on että autokoulussa ei ajeta niin paljon mutta hyvät kuskit ei tarvi enämmän. ite huomasin että useimmat olisi pitänyt ajaa enemmän... ja moni lopettaa ajamisen autokoulun jälkeen mikä on huono idea. voiko niitä ajotunteja saada lisää jos tarvii? tietääkö kukaan?

itse ajoin autoa ekan kerran autokoulussa ja opettaja luuli että olin ajanut auto reilusti aiemmin mutta niin ei ollut (hän ei millään halunnut uskoa sitä :D ). olin myös ylivoimaisesti paras omassa ryhmässä. ajotunnit riitti mulle ihan hyvin kun kuitenkin jatkoin ajamista autokoulun jälkeen.
Saab 900: Built like e Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. (Quentin Willson - Top Gear)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

eiköhän niitä maksusta taida saada lisääkin.

itel tuli 10tkm ajoopetukses ja nyt perjantaina tuli vuos täyteen ku on ollu kortti ja 65tkm lisää kilsoja.

ja tuosta määrästä 90% turun ympäristössä pörräilyä vaan, eli silkkaa hupi ajelua 8) :oops:
BMW 525iA Touring Executive
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Siriam »

christian80 kirjoitti:
Mäksä kirjoitti:
christian80 kirjoitti:autokoulu on parempi vaihtoehto. ne osaavat asiat paremmin. jos sitä rahaa ei oikein löydy niin on ihan hyvä että on mahdollisuus saada kortin opetusluvalla JOS isä/aiti tai joku muu osaa asiansa.

itse kävin autokoulun... ja hyvä niin :)
ehkä osaavat paremmin mutta ite uskon että ne 10 000km jotka ajoin harjoitusluvilla on parempaa opetusta kuin muutamat opetus tunnit autokoulussa...kakkos vaiheessa autokoulun opettaja kehus harvinaisen hyväksi, rauhalliseksi ja tarkkaavaiseksi kuskiksi (ainakin kun joku on kyydissä :D :oops: )
totta on että autokoulussa ei ajeta niin paljon mutta hyvät kuskit ei tarvi enämmän. ite huomasin että useimmat olisi pitänyt ajaa enemmän... ja moni lopettaa ajamisen autokoulun jälkeen mikä on huono idea. voiko niitä ajotunteja saada lisää jos tarvii? tietääkö kukaan?
Voi mutta lisämaksusta. Mulla oli sen verran reilu autokoulun opettaja jotta se anto muutaman lisäajotunnin ilmatteeks. 8)

Hatunnosto Autokoulu Mikko:lle ja sen opettajille.
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
Jarski
"Aero"
Viestit: 312
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 13:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Jarski »

Autokoulussa, tiisseli mk4 Golfilla ja kuorma-autokortti jollain Mersulla.
Koko kortti tuli maksamaan 1765€. 8O Aika kallista etten sanois..
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
Ismo
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 18:06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ismo »

Autokoulussa.
Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
Laurah
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 09:51
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurah »

Viime viikolla 7.3 aloitin autokoulussa,
eka ajotunti oli viime torstaina 10.3,
ja tänään klo.8 oli toinen ajotunti,autona paras mahdollinen, Volvo S80 2.5T. :P
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Volvo S80 2.5T
Tuosta voi olla varmaan montaa mieltä :lol:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Frostgrey kirjoitti:
Volvo S80 2.5T
Tuosta voi olla varmaan montaa mieltä :lol:
ainakin saabistin ja volvokuskin mielipiteet :D
BMW 525iA Touring Executive
Laurah
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 09:51
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurah »

Frostgrey kirjoitti:
Volvo S80 2.5T
Tuosta voi olla varmaan montaa mieltä :lol:
Kateellisten panettelua,kateellisten panettelua. 8)
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Niin, oishan tolla Olvolla ehkä kortin ennnemiin ajellut kuin ukkon WV Trasnporterilla 2.4D :oops:
Mutta siihen se olis sit jäänytkin :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin