
Onko DI-kasetti mennyt rikki?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Rohkea vetong900aero kirjoitti:Minä taas lähden ennakkoluulottomasti reissuun tonnarin rikkinäisellä punaisella kasetilla ilman varakassua, hyvin pelaa jos ei kierrätä ihan rajoittajalle


Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
CS:ssä on tullut ennenkin nukuttua, vastaa suunnilleen täyspitkää sänkyä, sitäpaitsi ulkona reippaillessa saa hyvin happeaPsychocowboy kirjoitti: Rohkea veto. Ei riitä pokka meikäläisellä. Pitäis laittaa asbestihihat ettei pala jos sattuis kasetti posahtamaan


Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jaaha, tänään hajosi taas yksi kasetti. Hajonneen punaisen kasetin ostopäivä viime elokuu eli kauanhan se taas kestikin...
Tällä kertaa alkoi yhtäkkiä röpöttämään ja ei käynyt neljällä pytyllä, CE ja latausvalo loimotti. Varakasetti kontista paikoilleen ja matka jatkui. Maanantaina Laakkoselle hakemaan uutta kasettia.
EDIT: Tilastoa; kaksi mustaa ja kaksi punaista kasettia hajonnut meikäläiseltä... ....kele

Tällä kertaa alkoi yhtäkkiä röpöttämään ja ei käynyt neljällä pytyllä, CE ja latausvalo loimotti. Varakasetti kontista paikoilleen ja matka jatkui. Maanantaina Laakkoselle hakemaan uutta kasettia.
EDIT: Tilastoa; kaksi mustaa ja kaksi punaista kasettia hajonnut meikäläiseltä... ....kele

Viimeksi muokannut tevisu, Ti Touko 30, 2006 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Olisikohan jollakulla statistiikkaa, että montako puolaa, syttylastua, puolan johtoa, virranjakajan kantta, pyörijää, tulpanjohtoa menee keskimäärin yhden saabin eliniän aikana?-)
Jos DI-kassun joutuu vaihtamaan kerran sataan tuhanteen kilsaan, niin paljonko siihen mennessä on mennyt jakajasytkän osia ja etsitty röpötyksen syytä?
Jos DI-kassun joutuu vaihtamaan kerran sataan tuhanteen kilsaan, niin paljonko siihen mennessä on mennyt jakajasytkän osia ja etsitty röpötyksen syytä?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Mulla on alumiininväriset kasetit autossa (2 kpl / V6) ja niistä toinen sanoi ystävyytensä ylös viime talven pakkasissa.
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Juupa juu... aloitin Saabistin "uran" keväällä -03. Kahdella Saabilla olen ajanut yhteensä 106tkm. Neljä kertaa on kasetti hajonnut ja jättänyt tielle. Kahden ensimmäisen kerran jälkeen opin pitämään varakasetin aina mukana.Jope kirjoitti:Olisikohan jollakulla statistiikkaa, että montako puolaa, syttylastua, puolan johtoa, virranjakajan kantta, pyörijää, tulpanjohtoa menee keskimäärin yhden saabin eliniän aikana?-)
Jos DI-kassun joutuu vaihtamaan kerran sataan tuhanteen kilsaan, niin paljonko siihen mennessä on mennyt jakajasytkän osia ja etsitty röpötyksen syytä?
Se siitä "kerran sataan tuhanteen kilsaan"....
