Onko DI-kasetti mennyt rikki?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Onko DI-kasetti hajonnut?

Hajonnut musta kasetti
10
9%
Hajonnut punainen kasetti
22
20%
Musta kasetti, mutta ei vielä hajonnut
34
31%
Punainen kasetti, mutta ei vielä hajonnut
42
39%
 
Ääniä yhteensä: 108

ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Minä taas lähden ennakkoluulottomasti reissuun tonnarin rikkinäisellä punaisella kasetilla ilman varakassua, hyvin pelaa jos ei kierrätä ihan rajoittajalle :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

ng900aero kirjoitti:Minä taas lähden ennakkoluulottomasti reissuun tonnarin rikkinäisellä punaisella kasetilla ilman varakassua, hyvin pelaa jos ei kierrätä ihan rajoittajalle :wink:
Rohkea veto :D . Ei riitä pokka meikäläisellä. Pitäis laittaa asbestihihat ettei pala jos sattuis kasetti posahtamaan :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Psychocowboy kirjoitti: Rohkea veto :D . Ei riitä pokka meikäläisellä. Pitäis laittaa asbestihihat ettei pala jos sattuis kasetti posahtamaan :wink:
CS:ssä on tullut ennenkin nukuttua, vastaa suunnilleen täyspitkää sänkyä, sitäpaitsi ulkona reippaillessa saa hyvin happea :D :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

tevisu kirjoitti:Mistäs sä nyt saat sen sinisen DI:n...? :D ...sellaisen kuin CC-aeron Viggenissä.
Joutu nyt tähän hätään tyytymään mustaan..Mutta on vähä muita suunnitelmia sille ku maalaus ;)
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Jaaha, tänään hajosi taas yksi kasetti. Hajonneen punaisen kasetin ostopäivä viime elokuu eli kauanhan se taas kestikin... :roll:

Tällä kertaa alkoi yhtäkkiä röpöttämään ja ei käynyt neljällä pytyllä, CE ja latausvalo loimotti. Varakasetti kontista paikoilleen ja matka jatkui. Maanantaina Laakkoselle hakemaan uutta kasettia.

EDIT: Tilastoa; kaksi mustaa ja kaksi punaista kasettia hajonnut meikäläiseltä... ....kele :evil:
Viimeksi muokannut tevisu, Ti Touko 30, 2006 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Yhden kerran on kassun takia matka stopannut tässä elämässä, se oli 300tkm ajettu CS, vuosimallia 97. :-)

Enpä tajunnut katsoa kasetin vuosimallia.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Viesti Kirjoittaja janski »

9-5 meni musta kasetti tossa pari viikkoa sitten... kilsoja 118t
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Yksi punainen hajonnut, (9000) muutama vuosi sitten jouluaattoaamuna kotipihaan. Eipä oltu onneksi minnekään menossa.. Oli muistaakseni n.110tkm ajettu autolla silloin.
9000CS 2,3
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Olisikohan jollakulla statistiikkaa, että montako puolaa, syttylastua, puolan johtoa, virranjakajan kantta, pyörijää, tulpanjohtoa menee keskimäärin yhden saabin eliniän aikana?-)

Jos DI-kassun joutuu vaihtamaan kerran sataan tuhanteen kilsaan, niin paljonko siihen mennessä on mennyt jakajasytkän osia ja etsitty röpötyksen syytä?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9-5 3.0t
"Aero"
Viestit: 499
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 07:42
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja 9-5 3.0t »

Mulla on alumiininväriset kasetit autossa (2 kpl / V6) ja niistä toinen sanoi ystävyytensä ylös viime talven pakkasissa.
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Jope kirjoitti:Olisikohan jollakulla statistiikkaa, että montako puolaa, syttylastua, puolan johtoa, virranjakajan kantta, pyörijää, tulpanjohtoa menee keskimäärin yhden saabin eliniän aikana?-)

Jos DI-kassun joutuu vaihtamaan kerran sataan tuhanteen kilsaan, niin paljonko siihen mennessä on mennyt jakajasytkän osia ja etsitty röpötyksen syytä?
Juupa juu... aloitin Saabistin "uran" keväällä -03. Kahdella Saabilla olen ajanut yhteensä 106tkm. Neljä kertaa on kasetti hajonnut ja jättänyt tielle. Kahden ensimmäisen kerran jälkeen opin pitämään varakasetin aina mukana.
Se siitä "kerran sataan tuhanteen kilsaan".... :wink:
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Punainen kasetti hajosi tuossa viime kesänä ilman mitään varoituksia. NG:llä silloin suurinpiirtein 180tkm mittarissa. Nyt sitten musta kasetti paikalla ja kilometrejä 203tkm. Ja mikäli kasettien hinta on vielä siinä, mihin nousi aika pian tuon vaihdon jälkeen toivon, että pysyy sitten ehjänä.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Kummastakin tonnaristani meni punainen kasetti rikki. 2.0i:ssä se aiheutti nykimistä ja 2.3T:ssä kävi niin, että se toimi kun pistin auton parkkiin kaupan pihalle ja kun lähdin kaupasta, niin auto ei startannut. Puola oli purskauttanut öljyt pihalle.
Vastaa Viestiin