Oletko sammuttanut sammuttimella
Ainut kokemus on jauhesammuttimen käytöstä se, kun mun tallissa oli vuonna 78 huollettu 2 kiloinen Gloria. Ja tunnetusti olen kova bilettämään ja sitte ryypättiin autotallissa kaverin kanssa ja päätin sitte pöläyttää kaverin perseen sammutusjauhoon sillä.
Ja kaikilla oli taas hauskaa älynväläyksen johdosta...
Ja kaikilla oli taas hauskaa älynväläyksen johdosta...

-
- "Aero"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
kerran tullut sammutettua ilmastointiputkea jossa maalista haihtuva hartsi (muodostaa hunnun) syttyi tulee. Syttyi räjähdysmäisesti, keuhkot täytee ilmaa ja sammuttimen kanssa putkeen. Nopea sammutus ja naama mustana pihalle haukomaan happea. En kehdannut polttaa koko tehdasta...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Viggen"
Yhtenä kesänä osuin kahden viikon sisällä kahdesti paikalle, kun henkilöauto syttyi moottoritilastaan palamaan. Hassua sattumaa (?), että molemmilla kerroilla kyseessä oli Peugeot 205.
Jälkimmäisellä kerralla mulla oli sammutin autossa mukana ja olin juuri avaamassa takapaksia kun hoksasin paloauton olevan jo lähellä. Totesin silloin, että autan paremmin pysymällä poissa ammattilaisten tieltä. Ihan hyvä, etten joutunut harjoittelemaan sammuttamista kesäisissä t-paidassa ja shortseissa.
Jälkimmäisellä kerralla mulla oli sammutin autossa mukana ja olin juuri avaamassa takapaksia kun hoksasin paloauton olevan jo lähellä. Totesin silloin, että autan paremmin pysymällä poissa ammattilaisten tieltä. Ihan hyvä, etten joutunut harjoittelemaan sammuttamista kesäisissä t-paidassa ja shortseissa.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Tiedä tuosta sattumasta, ainakin AVK:lla näkee silmiinpistävän usein edustettuna rapeaksi palaneita ranskalaisiaJuha96 kirjoitti: Hassua sattumaa (?), että molemmilla kerroilla kyseessä oli Peugeot 205.