Poljetko pyörällä ja jos niin millaisella?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Joo mauttari on ja itse kasattu. Osat ostettu köyhänä opiskelija 2 vuoden ajanjaksolla.
Nishiki Pinnacle runko
Manitoun X-Vert joustokeula
Vaihteiston Sasch
Ja tietenkin aivan hillittömät nappula renkaat mtaisille metsäpoluille ja kallioille.
Ei se ole fillaristi joka ei verisenä metsästä kotia tule
Nishiki Pinnacle runko
Manitoun X-Vert joustokeula
Vaihteiston Sasch
Ja tietenkin aivan hillittömät nappula renkaat mtaisille metsäpoluille ja kallioille.
Ei se ole fillaristi joka ei verisenä metsästä kotia tule
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peugeot maastopyörällä uskoakseni. Ostin sen työmatkakäyttöön ja kunnon kohennukseen muistaakseni keväällä 2003, mutta koska työmatkani on yli 3,5km autolla (filsulla tosin lyhyempi koska vois oikoa) en ole vielä uskaltautunut sillä kertaakaan töihin. yhteensä uskon polkeneeni sillä ehkä 9 tai sitten 7 kertaa (voihan tosin olla että se on varastettu koska en muista milloin olisin viimeksi käynyt pyöräkellarissa, kesäkuussa 04?)
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Ei niin. Välissä on saanut oikein kivoja naarmuja puiden oksista. Männyn- tai kuusenoksa silmään tosin voittaa kyllä verta vuotavat haavat 6-0. Että miten voi tulla niin paljon vettä silmästä ku havut sohaisee silmämunaa.potkuhousu kirjoitti:Ei se ole fillaristi joka ei verisenä metsästä kotia tule
Tai mikä parasta. Kaatua pyörällä vanhusten suosiman marketin oven eteen ja vielä vanhusten suosimaan aikaan. Itse kaatuminen sitten tapahtuu tangon yli lentämällä betonilaatoille ja kruunuksi ku tuli vielä pyörä selkään niin olihan siinä tajunnanvirta hiukan hukassa. Ei se, että on molemmat kyynärpäät auki, polvet auki ja jalat sotkeutunu pyörän runkoon niin sitä pyörää tulee siirtään joku seniili jolle maitopurkin nostaminenkin tekee tiukkaa. Kaunis (mutta tuskainen) ajatus vanhalta herralta.
Tästä syystä vois laittaa kanttikivien asennuskiellon kauppojen pihaan. Ne, kun yllyttävät nuoren maastopyöräilijän hyppäämään sielunsa kyyllyydestä. Kovasta vauhdista ja vähäisistä rengaspaineista huolimatta. No, tulipahan koettua sekin, että pyörässäkin voi lähteä rengas vanteelta
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
On toki fillari. Nishiki Bombardier vuosimallia 1996.
Tosin ainoa mikä pyörässä on vanhaa, on runko ja etuhaarukka. Kaiken muun vaihdoin pari kesää sitten.
Kaveri kun oli töissä Velosportissa Helsingissä, niin nyt on Nishikissä Marinin osat.
Pitäisikin hakea taas pyörä kellarista ja suorittaa kevyt keväthuolto...
Tosin ainoa mikä pyörässä on vanhaa, on runko ja etuhaarukka. Kaiken muun vaihdoin pari kesää sitten.
Kaveri kun oli töissä Velosportissa Helsingissä, niin nyt on Nishikissä Marinin osat.
Pitäisikin hakea taas pyörä kellarista ja suorittaa kevyt keväthuolto...
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
M.p. kirjoitti:Kaikki ylimääräinen rällläkällä irti ja kun saan maalit hommattua niin pyörä muuttuu pinkiksi
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nyt kun 9-5 seisoo pihassa di-kasetin vaihdonkin jälkeen, on työmatkat kuljettu -99 Tuntsa Kayapolla ( Kinesis Alu ), modit lähinnä raiseri-stonga, alupedalit ja sinisiksi elaksoituja aluhärpäkkeitä..
Surman-ajoon ja muuhun ääripyöräilyyn ( lähinnä pikkukakkos-tason sellaiseen ) käytössä -01 Trek Bruiser 2, valitettavasti ei ole tullut siihen toteutettua mitään.. uusi keula on suunnitteilla, jotta Tunturiin saisi näppärän 100millisen.
Bullittihan se mielessä kuitenkin on.. tahi joku od-green Norco
Surman-ajoon ja muuhun ääripyöräilyyn ( lähinnä pikkukakkos-tason sellaiseen ) käytössä -01 Trek Bruiser 2, valitettavasti ei ole tullut siihen toteutettua mitään.. uusi keula on suunnitteilla, jotta Tunturiin saisi näppärän 100millisen.
Bullittihan se mielessä kuitenkin on.. tahi joku od-green Norco
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Tunturi Lapponia, juhlamalli, 3-vaihdetta ja uudet suvikumit, väri metallihohtoinen vaaleansininen, kromit kiiltää ja muutenkin kaunis, viritetty harley davidson tarralla, ajettu vain kesäisin
edit: muistaaksen 75 vuoden malli.
edit: muistaaksen 75 vuoden malli.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Kona - Jake The Snake - cyclocross pyörä, mallia 2004
sekä vanha Peugeot XC-maasturi sekalaisilla osilla.
Poljettua tulee, välillä enemmän. Kuitenkin vois sanoa, että harrastan myös pyöräilyä. Enemmänkin tekis mieli, mutta ei aika riitä...
sekä vanha Peugeot XC-maasturi sekalaisilla osilla.
Poljettua tulee, välillä enemmän. Kuitenkin vois sanoa, että harrastan myös pyöräilyä. Enemmänkin tekis mieli, mutta ei aika riitä...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Bob kirjoitti:Mulla on Nopsa!
Joskus kesällä tulee ajettua.
Ei tuu mitään, pistin oheisen vastauksen aiemmin, mutta jäin miettimään, että eihän se Nopsa sovi SportSedanin pariksi lainkaan ja ostin Nishiki Hybrid-Pro SL:n vm. 2005. Eli kyseessä on täysalumiininen fitness hybridi.
Nyt ei sitten tiedä kummalla ajaisi ovat niii'in hyvännäköisiä molemmat