Käytätkö turvavöitä?
Mun satkussa toi turpavyön valo paloi tuhkakupissa. Oli sinne tippunut. Se muistutti, jos tupakoi ilman vyötä. (eli tarpeeton mulle)lefa42 kirjoitti:Ei ole riittävä ei, 99:ssä suorastaan häikäisee, jos yrittää rikkoa tapaa. Mutta kyllä tuo tapa on jäänyt, nykyisessä satkussa kyseinen varoitusvalo ei toimi (tai on pois kytketty, tiedä häntä), mutta silti se vyö tulee laitettua.Jussi kirjoitti:Pääsääntöisesti tulee käytettyä... tuossa OG:ssä ei ilmeisesti ole riittävän ärsyttävä turvavyö muistutus koska sillä joskus huomaan ajavani ilman vyötä.
Turvavyötä käyttämättömille pitäisi määrätä rangaistukseksi Volvo. Niissä ainakin muistaa turvavyön. Volvon turvavyön varoitusääni -osastolla työskentelee kokopäiväisesti 20 insinööriä, jotka kehittävän mahdollisimman ärsyttäviä ääniä.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
tuo kaulan hinkkaus on aika yleistä kanantaluttajilla, itekkää en siitä tykkää. mut sillä voi selitellä jos on pyykkinarut ollu vähä alhaalla x)turkkaki kirjoitti:eipä tule käytettyä pahemmin.. muutenki hikoo perse... siihen remmiin kun ei ole tottunut, niin se tuntuu kurjalta... ja vielä kun on näin lyhyt, niin hinkkaa kaulaan..
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Osta tonnari. Siinä on olkavyölle korkeudensäätö.turkkaki kirjoitti:eipä tule käytettyä pahemmin.. muutenki hikoo perse... siihen remmiin kun ei ole tottunut, niin se tuntuu kurjalta... ja vielä kun on näin lyhyt, niin hinkkaa kaulaan..
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Aina. Samoin kyydissä olijat. Ja muksut pysyvät turvaistuimissa.
Tiedän tosin tapauksen, jossa escortilla ajettiin rumpuun ja auto syttyi ilmalennon jälkeen palamaan. Neljä paloi kuoliaaksi ja ainoa, joka selvisi hengissä polille saakka oli kuski, joka oli paiskautunut tuulilasin läpi ulos. Liekkeihin kuollut ei ole mukavaa katseltavaa. Vaan eivätpä olleet ne vammatkaan, joita tajuttoman mutta huutavan kuskin vaatteiden alta tuli esiin, kun niitä leikkelin hänen päältään..
Tiedän tosin tapauksen, jossa escortilla ajettiin rumpuun ja auto syttyi ilmalennon jälkeen palamaan. Neljä paloi kuoliaaksi ja ainoa, joka selvisi hengissä polille saakka oli kuski, joka oli paiskautunut tuulilasin läpi ulos. Liekkeihin kuollut ei ole mukavaa katseltavaa. Vaan eivätpä olleet ne vammatkaan, joita tajuttoman mutta huutavan kuskin vaatteiden alta tuli esiin, kun niitä leikkelin hänen päältään..
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tulee käytettyä turvavyötä aina. Olen pari kertaa (viimeisestä kerrasta on aikaa yli kymmenen vuotta) joutunut melko pahaan kolariin, joten en tiedä olisinko enää kirjoittamassa tätä, jos en olisi käyttänyt turvavyötä. Ja tulen aina käyttämään. Itse asiassa jossain bussissa matkustaessa (todella harvoin muuten) tulee tosi orpo olo, kun ei ole turvavyötä päällä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Pihasiirtelyissäkin tulee yleensä laitettua vyö kiinni. Vyön laitan kiinni aina auton ollessa paikallaan. Jotenkin on niin säälittävän näköistä, kun hemmot räplää vyötä auton liikkuessa ja tekee mitä ihmeellisempiä manööverejä samalla vaihtaen kättä rattiin ja ohjailevat polvella jne. Helpompaa on laitta vyö kiinni ennen liikkeellelähtöä.
Sitä 7km/h turvavyön testauspenkkiä on tullut kokeiltua ja täytyy tunnustaa sen "mitättömän" vauhdin aiheuttava melkoisen tärähdyksen.
Sitä 7km/h turvavyön testauspenkkiä on tullut kokeiltua ja täytyy tunnustaa sen "mitättömän" vauhdin aiheuttava melkoisen tärähdyksen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01