Sivu 3/4

Lähetetty: Pe Maalis 03, 2006 16:56
Kirjoittaja Turbonaattori
kääntäisin nämä toisinpäin, eli ensin tekniikka ja tehot, sitten hiukan ulkokuoren sliippailua. öhöm, kattelkaa esim. noita tuningteinejä... bling bling ja 60hv - katu-uskottavuutta..?
Psychocowboy kirjoitti:Ensin tehdään auto nätiksi ihan itsetunnon takia (siis auton, ei kuskin :wink: ) ja sitten jatketaan mitä voidaan.

Lähetetty: Pe Maalis 03, 2006 18:44
Kirjoittaja kristian
Hmm, menipä vaikeaksi... Kovin tehokkaita autoja en ole koskaan omistanut niin en nyt pidä sitä niin välttämättömänä mutta voishan toisaalta joku ns. sleeper olla hauska peli :)

Lähetetty: La Maalis 04, 2006 04:57
Kirjoittaja Milli
Kyllähän se teho on mitä haen ekaksi..

Lähetetty: La Maalis 04, 2006 04:58
Kirjoittaja Rommitommi
Ulkonäkö on parasta mitä voi toivoa tässä vaiheessa :wink:

Tehoakin ihan tarpeeksi, 210hp on aivan riittävästi itselleni, ei tarvitse edes lastua miettiä :)

Lähetetty: La Maalis 04, 2006 10:18
Kirjoittaja Gouldenwind
näin karvalak. version omistajana on valittava tuo ulkonäkö :roll: :oops:
siistinä on :saab: aina, sekä hieman laitettu ulkoa ja sisältä.
varmaan jatkuva koneen pesu ja putsaus karkoittanut hevoset laiduntamaan muualle..pari ruoskittua konia jäi

Lähetetty: Pe Maalis 10, 2006 02:30
Kirjoittaja Coltti
Kyllä se niin on, että hienolla, mutta lussulla autolla ei vaan ole kiva ajaa... Vaikka auto olisi, kuin suoraan romuttamolta, mutta tehoa on, kaasun painaminen nostaa suupielet reiluun hymyyn ;).

Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.

Lähetetty: Pe Maalis 10, 2006 11:32
Kirjoittaja saab87
mieluiten molemmat :wink: tosin entä jos se ulkonäkö istuu siellä sisällä? :lol:

Lähetetty: Pe Maalis 10, 2006 11:34
Kirjoittaja saab87
Coltti kirjoitti:Kyllä se niin on, että hienolla, mutta lussulla autolla ei vaan ole kiva ajaa... Vaikka auto olisi, kuin suoraan romuttamolta, mutta tehoa on, kaasun painaminen nostaa suupielet reiluun hymyyn ;).

Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.
muistat vaa olla polokematta sitä kaasua liikaa ;) ja ulkonäköki hoituu sillä että pari naishenkilöö kyytiin vaa :lol: paitsi jotta nätti se siu ajokki on

Lähetetty: Pe Maalis 10, 2006 13:35
Kirjoittaja Jope
En oo muuta ulkonäölle autoissani tehnyt, kuin itseä miellyttävät orkkis-aluvanteet kuhunkin pirssiin vaihtanut.

Kaikki muu ulkonäköhömppä on turhaa, teho/vääntö on se mikä ratkaisee! :-)

Lähetetty: Su Huhti 22, 2007 23:33
Kirjoittaja snuggles
Äänestyksen tulos ei kyllä jotenkin yllätä ollenkaan :)

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2007 09:39
Kirjoittaja saba90
No onhan se tietysti hieno katsella autoa jos ulkonäkö on siisti mutta silloin se vasta hienoa olisi kun olisi tehoakin riittävästi,kehtaisi esitellä konettakin :lol:

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2007 12:05
Kirjoittaja olli9000CDturbo
Jos noista täytyy valita niin valitsen teho. Tärkeimpinä järjestyksessä pidän: turvallisuus, teho/suorituskyky ja sitten ulkonäkö.

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2007 13:24
Kirjoittaja AnuT
Nainen sanoo ulkonäkö. :lol: Vaikka ei toi Eikka oo mikkään ruusu. :roll:

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2007 15:19
Kirjoittaja saapasjalkakissa
saab87 kirjoitti:
Coltti kirjoitti:Kyllä se niin on, että hienolla, mutta lussulla autolla ei vaan ole kiva ajaa... Vaikka auto olisi, kuin suoraan romuttamolta, mutta tehoa on, kaasun painaminen nostaa suupielet reiluun hymyyn ;).

Omaa onkin tarkoitus ensin virittää ja parantaa alustaa, sitten vasta kaikenmaailman ulkonäköseikkoihin puuttumista.
muistat vaa olla polokematta sitä kaasua liikaa ;) ja ulkonäköki hoituu sillä että pari naishenkilöö kyytiin vaa :lol: paitsi jotta nätti se siu ajokki on
Älä yllytä sitä. Kukas mua sitten kuskailee jos se haluaa kauniita naisia kyytiin. :wink: Pitää pyytää kyydit joltain amiskuskeilta sitten jos kyytiä kaipaan.

Ja Coltti; sä et ymmärrä kyllä autojen ulkonäköseikoista mitään, keskity vaan niihin tehoihin...

Mutta asiaan.. Hankala kysymys. Vastasin kumminkin ulkonäkö. Omassani olen panostanut ulkonäköön, tehot ovat vakiot, tosin tarkoitus on kyllä saada tehopuolelta vähän enemmänkin irti, se ei vain ole ollut mahdollista tilanpuutteen ja rahatilanteen vuoksi. Muuten hyväkuntoinen sleeper olisi kyllä aika poikaa. :twisted:

Ja koska sanotaan, että: "kun se ei kulje; kromaa se", tein työtä käskettyä ja tilasin siihen kromiteippaukset. 8)

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2007 18:10
Kirjoittaja BBU
Viime kesänä Töölössä erehdyin aliarvioimaan vanhan natsipakastin-Volkkari Caravellen tehokäyrää, siis tällaista takamoottorillista mallia. Takan oli jonkinmoinen nimilaattaa, jossa ilmeisestikkin oli saksanmaalla sijaistevan virityspajan nimi. Aattelin että mistäköhän --tun Biltemasta tuokin lätkä on haettu, ja lähdin 109CDI-Vitolla kumit ulvoen valoista. No, ennekö kakkosen sain silmään, oli tuo Volkkari jo seuraavien valojen kohdalla... Joten on se vaan tyylikästä kun Teho ja Rumuus (tai klassinen kauneus) kulkee samassa paketissa!