Saabisti-76 kirjoitti:No tollahan rahalla saa esim. 9-5 Aerowagonin, esim tälläinen:
SAAB 9-5 2.3T Aerowagon 230hv 2000
ml 89 tkm, varkaudenestolaite lukkiutumaton jarrujärjestelmä rek. 06/00, sähkösäätöiset istuimet muistilla, ilmastoidut istuimet edessä, sähköpeilit, keskuslukitus kaukosäätimellä, sähköikkunat, penkinlämmittimet, vaalea nahkasisusta, 17"erikoisvanteet, monitoimiratti, vakionopeudensäädin, ilmastointi: automaattinen, ajotietokone, abs jarrut, 4 airbag, stereot: radio/cd, käynnistyksenesto, kattokaiteet, kääntyvä takaselkänoja, kolaroimaton, huoltokirja + takuukilometrit
25500 €
On kuitenkin vähän eriluokan peli, kuin skeida tai tojo...
Ja saa odotella milloin kone poksahtaa huohotinongelmien takia....
Sorry, oli taas ihan pakko.... oma kohtalo kun hiukan edelleen kaivelee...
ng900aero kirjoitti:
En edelleenkään tajua mihin nuoret parit muka tuollaista erittäin suosittua "farkkua" tarvitsevat, kaksi turvaistuinta menee vaikka 2+2 -paikkaisen urheiluauton takaistuimille ja rattaita saa tosi pienikokoisia/taiteltavia tai kuljettaa niitä vaikka katolla, tai kakaraa repussa tai vaikka putkikassissa
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Yksi kulkine oli -00 farkku Escort ja vaimon kanssa ihan kahdestaan kyllä farkusta tykättiin, ilman mukuloita OG9-3 ja CS tonttu vetävät tavaraa toki enemmän, mutta farkun takakontti on mielestäni paljon mukavampi kuin nuo kaksi viimeistä viritystä. Verson takapenkkien irrotusmahdollisuus on mielestäni ihan loistava ominaisuus.
By the way... eikös alunperin kysytty, että Skoda vai Toyota.... ei näitä Saabeja tarvitse nyt sotkea tuohon vertailuun...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itse en tosin tältä raadilta edes odottaisi mitään kunnollista vastausta, liian vahvat Saab-lasit monella silmillä...