Onko sinulla Citroen?
Kaikki uudet sitroonit ovat niin helv&%/n rumia ettei tulisi mieleenkään ostaa semmoinen. No ei ne vanhat sitikatkaan kauniita ole
Ja sitä paitsi "juusto ja viini tunnelma" EI kuulu autoiluun, muuhun elämään saattaa kuuluakin.
Ja sitä paitsi "juusto ja viini tunnelma" EI kuulu autoiluun, muuhun elämään saattaa kuuluakin.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Öö, ei todellakaan. Saab=nopea turvallinen hyvännäköinenJussi kirjoitti:
Saab ja Citikka ovat samanlaisia sairauksia ja niiden molempien vakavin haittavaikutus on jatkuva pyörre lompakossa sekä kanssa ihmisten säälivät katseet
.
Sittochträng= karmean näköinen pahvista tehty hetekka
Eihän citroenillä ole mikään auto joka kiihtyis alle 9s 0-100.?
Jaa no, ehkä xsara vts.
Toi xantia activa oli vissiin alustaltaan suhteellisen hyvä.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Äänestin ei, vaikka vanhan Isokissan huolisin kyllä harrastekohteeksi jos olisi rahaa ja vielä enemmän hermoja, taikka sitten rauhoittavia... Rättäri nyt on pelkkä pussauskoppi pyörillä, ei sitä juuri voi autoksi mielestäni kutsua. Nykyvehkeistä en tiedä muuta kuin että boheemin oloisia pulkkia ovat
Eniten jäi xantussa rassaamaan pakkasilla sen alustan toiminta, joka liikennevaloista nätisti niiaten lähti ranskatar, mutta aamulle meni aina se 10-15 minuuttia, että sai sen perän kentästä irti. Takarenkaiden tuennat olivat jo vähän yli 200tkm ajetussa aivan hengenvaarallisella tasolla ja moottori valmistusvirheen takia aivan lopussa, huoh
No turbo XM b-automaatilla oli kyllä ihan mukava ajella
En silti osta enää ikinä ranskalaisia muuta kun nakkikioskilta.
No turbo XM b-automaatilla oli kyllä ihan mukava ajella
En silti osta enää ikinä ranskalaisia muuta kun nakkikioskilta.
9000CSE, 9000CS, 9000CC, 99GL *kaek on myyty*
Tuosta ei auto kyllä paljon karmeamman näköiseksi voi muuttua!!! Ja vaikka siinä olis lentokoneen moottori niin ei kiitos.tomaatti kirjoitti:Tai sitten sm.(se maseratin koneella).
Tälläisestä kyse?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Jep,juuri se.hz81 kirjoitti:Tuosta ei auto kyllä paljon karmeamman näköiseksi voi muuttua!!! Ja vaikka siinä olis lentokoneen moottori niin ei kiitos.tomaatti kirjoitti:Tai sitten sm.(se maseratin koneella).
Tälläisestä kyse?
Tuli tuossa perheenlisäystä kaksin kappalein,niin joutu tila-auton hankkimaan.
Siispä tuli ostettua 8hengen cx farkku
Onhan se tolla 309cm akselivälillä melkein kuuppaan verrattava talviauto.
Ei tosin niin sporttinen,mutta taitaa se aina opelit voittaa
Siispä tuli ostettua 8hengen cx farkku
Onhan se tolla 309cm akselivälillä melkein kuuppaan verrattava talviauto.
Ei tosin niin sporttinen,mutta taitaa se aina opelit voittaa
96 -73
96 -76 vuorotteluvapaalla
96 -75 kustom
96 -76
96 -76 vuorotteluvapaalla
96 -75 kustom
96 -76