Sivu 3/4

Lähetetty: To Maalis 15, 2007 21:47
Kirjoittaja Jasmine
Kyl CD on hienompi ku CC mun mielestä mut CS on kaikkein hienoin tonnareista..

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2007 00:27
Kirjoittaja ysikolme
Olen aina pitänyt tuota cd-mallia muotoilultaan ajattomana.

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2007 12:51
Kirjoittaja tetammi
Käyttö ja tarjonta tuon hyvin pitkälti määrää.

Monikäytössä on helpompi kuljetella jos on korkeita kuskattavia tavaroita ja tietty vapaata pituutta on enempi kun penkin saa nurin.

Mutta kyllä vaan CD:n konttiinkin menee paljon tavaraa ja esim. kauppakassit on huomattavasti mukavampi nostaa sedaniin kun luukku on kevyt käyttää.

Omaan silmään matalakeulasista miellyttää enempi CD kuten allekirjoituksesta saattaa arvata. :D
Tosin kun taloudesta löytyy jo combisatku ja CC-tonnari niin valinta oli vapaampaa.

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2007 20:32
Kirjoittaja saapasjalkakissa
CC. Pystykeulalla. Oikea edustus-sportti. Tilaa on vaikka koko kylää kuskata ja liikkuukin ihan kivasti. CD on enemmänkin "pappa-malli" ainakin omaan silmään. Ja pystykeula paljon paremman näköinen kuin viisto. CD:henkin ehdottomasti vaihdettava pystykeula, niin sit vois jopa mennäkin, mutta kaatuvat penkit ratkaisee paljon, pitää olla tilaa kuskata suurempiakin tavaroita tarpeen tullen. Matalakeulaiset eivät niinkään miellytä ja CS:n perä ei ollenkaan.. Ääni siis CC:lle.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 02:11
Kirjoittaja 900turbo3d
Jos pitää valita cd vs cc, niin cc. Cs on komiampi, mutta taasen mun mielestä cc:n perä on komiampi kuin cs:n, joten cc cs:n keulalla...

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 06:21
Kirjoittaja rälläkkä
saapasjalkakissa kirjoitti:Oikea edustus-sportti.
Vähänlaisesti on näkynyt edustustehtävissä CC:tä...

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 09:05
Kirjoittaja saapasjalkakissa
9-5T kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:
saapasjalkakissa kirjoitti:Oikea edustus-sportti.
Vähänlaisesti on näkynyt edustustehtävissä CC:tä...
Niitä oli paljonkin kunnes CD(9000) keksittiin.
Noo, vaikkei niitä virallisesti edustustehtävissä olisi koskaan käytettykään, niin olisihan se silti edustava. Kyllä sitä esitellä kehtaa ja ovathan nuo vielä nykyäänkin ajanmukaisia varusteineen.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 11:57
Kirjoittaja Juha96
9-5T kirjoitti:9000 CC oli suosittu edustusauto virallisesti 1985-> kunnes 1988 tuli CD
Joo, Suomessa jopa ministerien virka-autoina ja tottakai monien yritysten ja valtion virastojen edustuskäytössä myös.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 15:44
Kirjoittaja rälläkkä
Juha96 kirjoitti:
9-5T kirjoitti:9000 CC oli suosittu edustusauto virallisesti 1985-> kunnes 1988 tuli CD
Joo, Suomessa jopa ministerien virka-autoina ja tottakai monien yritysten ja valtion virastojen edustuskäytössä myös.
Jaa...Eipä ole ikinä osunut silmään CC:tä valtion käytössä. Yritysten kylläkin...Vaan en minä ainakaan osaa mieltää CC:tä edustusautoksi.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 15:53
Kirjoittaja Juha96
Kyllähän ne tais aika äkkiä hävitä, kun CD tuli markkinoille.

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 16:05
Kirjoittaja kristian
CC-tonnarista oma saabismi aikanaan syttyi, ja onhan se jotenkin CD:tä mukavamman näköinenkin :)

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 18:30
Kirjoittaja Tri-Lo
CC käytännöllinen mutta natiseva(Talladegana/Aerona kauniskin), CD hienostuneempi(sekä jäykemmän takaosan takia että ulkomuodoiltaan), CS kaikki samassa paketissa. :wink:

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 20:46
Kirjoittaja norther7
kyllä cc:kin oli edustusauto, vai onko väärin että omani on alunperin kuulunut silloiselle porin kaupuinginjohtajalle!? :lol:
kait sekin jotain on edustellut! :D

ääni menee myös cc ja pystykeula... mielestäni cd on liian pitkä(nnäköinen ainakin jos ei muuta)
ja pystykeula mielyttää omaa silmää enempi! :)

CS toki hienoin vaikkei sitä tässä kyseltykkään! ;)

Lähetetty: La Maalis 17, 2007 20:48
Kirjoittaja saapasjalkakissa
Tri-Lo kirjoitti:CC käytännöllinen mutta natiseva(Talladegana/Aerona kauniskin), CD hienostuneempi(sekä jäykemmän takaosan takia että ulkomuodoiltaan), CS kaikki samassa paketissa. :wink:
CC natiseva? Älähän nyt. Ei ne mitään natise. Mikäs ihme täällä nyt porukkaa vaivaa. Mikä tekee CD:stä edustavamman ja hienostuneemman kuin viisiovinen sisarensa? Ja kyllä ihan perus CC:kin voi olla kaunis, vaikkei korisarjaa olisikaan jos on hyvin pidetty. Yhteenvetona kumminkin on sanottava, että Saabejahan ne on molemmat ja sehän on pääasia. :wink:

Re: CD vai CC malli

Lähetetty: Su Maalis 18, 2007 15:11
Kirjoittaja Saappi Kuski
Tomppa80 kirjoitti:Minulla on ollut pari "monikäyttömallia" esim cc vectra ja cc octavia, ja olen perustellut itselleni monikäyttöön investointia. Mutta montako kertaa olen tarvinnut "monikäyttöä"?, en kertaakaan. On olemassa ns desing malleja jotka takuu varmasti on käytössä huonompia tilankäytöltään, mutta paremman näköisiä tietenkin. En väitä että CD on design malli. Tekisi mieli kysyä sinulta että montako kertaa olet kuljettanut sohvaa tai muuta vastaavankokoista esinettä autossasi, mutta ei kannata vastaus tiedetään. Jos tarvit jatkuvasti paljon tilaa niin tottakai cc tai Hiace Äänestyksen kysymys kumpi hienompi/parempi! Parempi sinun mielestäsi on CC ja sillä hyvä.
Ei vastata sitten kun ei kysytä. Minulle riittää monikäytön tai farkun valintaan jo tieto siitä että tarvittaessa sitä kuljetuskapasiteettia löytyy. Kun ostan autoni aina käytettynä niin korimalli ei aiheuta ylimääräisiä kustannuksia. Ostaisin varmasti sedanin tai vaikka designin (mikä se sitten lieneekään) jos löytäisin siihen riittävän hyvän syyn. Jo pelkät lastenvaunut riittää siihen että ei konttiperäisillä autoilla tee mitään.
Naisten perseiden millimetrin tarkassa analysoimisessa minä olen mestari mutta autojen perseiden ulkonäöstä minä en tajua yhtään mitään. Ja hjuvä niin. 8)