10 vuotta tuli Glymiä käytettyä ja nyt kokeilin Zainoa. Vielä ei kaduta
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Just 10 minsaa sitten sain vahattua auton - käytin Korrekin kestovahaa. En ole koskaan Glymiä kokeillut - liekö Glymi sitten kestävämpää vai saako sillä paremman kiillon?
Pitäisi varmaan kokeilla Glymiä kun niin monet sitä tuntuvat täällä suosivan.
Edellisen kerran vahasin nestemäisellä Simonz:n keltaisella - siitä sellaiset kommentit, että ei ehkä kestä pesuja niin paljon kuin esim. tuo Korrek.
Korrekin kestovahalla vahattiin tuossa pari autoa ja kiilto tuntui ihan hyvältä.
Eikös juurikin tämä korrekin vaha voittanut (Auto bildin) vahatestin.
Itse en ihmeempää eroa korrekin ja glymin välillä huomannut kuin levitetty glymi on todella helppo pyyhkäistä auton pinnalta pois.
Korrekki tuntuu olevan aika sitkeästi maalipinnassa.
Bob kirjoitti:Just 10 minsaa sitten sain vahattua auton - käytin Korrekin kestovahaa. En ole koskaan Glymiä kokeillut - liekö Glymi sitten kestävämpää vai saako sillä paremman kiillon?
Pitäisi varmaan kokeilla Glymiä kun niin monet sitä tuntuvat täällä suosivan.
Edellisen kerran vahasin nestemäisellä Simonz:n keltaisella - siitä sellaiset kommentit, että ei ehkä kestä pesuja niin paljon kuin esim. tuo Korrek.
Glym(punainen & kulta) kestää pinnalla liki 6kk ilman liuotinpesuja. Sen vähempää en odota nyt Zainoltakaan.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....