Höylällä pääsääntöisesti. Jos on päässyt naaman kampaaminen unohtumaan piiiiitkäksi aikaa, niin ensin harvennetaan risukkoa tukanleikkuukoneella ja sitten höylätään. Gilletten mainosmiesten Mach3 turrrpppo huttuihin en usko, käytössä vanha kunnon SensorExcel niin kauan kun siihen saa passeleita teriä
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
...no hemmetti, kun kerran täytyy ajella kaksi kertaa päivässä, aamuin illoin, ainakin jos tarvii illalla lähtee johonkin edustamaan(......) niin sitten molemmilla. eka koneella pahimmat ja sit höylällä loput(...se kolmeteräinen killette, mikälie...)Olispa vielä nuori ja pelkkää untuvaa... vaan tasan ei käy onnen lahjat... Kyllä feminiinit pääsee helpolla...
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
espe kirjoitti:Kyllä feminiinit pääsee helpolla...
No ei välttämättä. Keskusteltiin tosta aiheesta paremman puoliskon kanssa. Naiset joutuu (vai pitäiskö sanoa pääsee ) kuitenkin meikkaamaan ja ajamaan kainalokarvat, ellei sitten ole joku "rekkalepakko", joka ajaa ainoastaan päänsä siiliksi
...no, meikit sinänsä, mutta kun joutuu raapimaan naamansa kahdesti päivässä niin uskoisin, että feminiineillä ei liene tässä kohtaa sanottavaa... lienee sen verran heikompaa tuo karvankasvu???
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
koneella ja höylällä.
Koneella harvemmin, ärsyttää ihoa aikalailla ja jälki ei ole niin hyvää kun höylällä, sillon tällöin höylä haukkaa vähän enempi, mutta sen kestää kun tuloksena on lähes siloposkisuus
Kiire jos on niin sitten koneella nopeasti ajan, muuten höyläilen tunteella...