![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Huohotusongelmaa on minusta turha pelätä kun ostaa sellaisen jossa on moottoritakuuta muutama vuosi jäljellä ja tutkii ajoissa tilanteen ettei ongelmia ole. Ja tosiaan pitää järkeviä öljynvaihtovälejä kunnon öljyillä (ei long-life pelleilyä).
Tietysti jos vain haluaa päästä paikasta a paikkaan b eikä haittaa että kyseessä on parinkymmenen tuhannen euron koppimopo, niin saattaahan siihen joku tojota tai skoda olla omiaan. En nyt sitten tiedä mitä tekemistä sellaisilla päätöksillä on nimenomaan harrastefoorumin lukijoiden mielipiteiden kanssa.
No, asenteita on monia, mutta itse en ikinä edes harkitsisi uuden mauttoman & hajuttoman ja persoonattoman karvalakkiauton ostamista uutena, kun samaan rahaan saa hyvin varustellun, hyvännäköisen ja tehokkaan auton vielä varsin vähän ajettuna. Tietysti jos ei halua ikinä käsiään liata vaan käyttää merkkihuollossa takuuaikana, niin uudessa autossa on jotain hyvää, siitäkin vaan saa maksaa arvonlaskuna aika kovan hinnan loppujenlopuksi. Käyttöautonahan nyt luotettavuuden puolesta palvelee erittäin hyvin huomattavasti edullisempikin käytetty auto, kokonaiskustannukset jäävät lähes varmasti pienemmiksi.