Aero04 kirjoitti:Miksi immeiset ajaa niin pienillä ja peltikiekoilla aina tän lyhyen talven?
Minä ainakin olen ns. vanhanaikainen näissä asioissa, 60:nenkin rengasprofiili on jo tarpeeksi matala että vielä tykkään ajella. Lisäksi olen ainakin uskotellut itselleni että kun talvirengas on leveä ja matalaprofiilinen, on pito huonompi kuin kapeammalla ja korkeaprofiilisella. Siinä olen kyllä samaa mieltä ettei ne ruostuneet peltivanteet kovin eroottisen näköiset ole.
Aero04 kirjoitti:Miksi immeiset ajaa niin pienillä ja peltikiekoilla aina tän lyhyen talven?
Onhan talvelllakin hyviä säitä vaikka kuinka paljon...?
Siitä on vain muodostunut käytäntö, kun talvi tulee ei tarvitse näyttää hyvältä..
Kaikkien ei tarvitse koreilla vanteilla
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Aero04 kirjoitti:Miksi immeiset ajaa niin pienillä ja peltikiekoilla aina tän lyhyen talven?
Onhan talvelllakin hyviä säitä vaikka kuinka paljon...?
Siitä on vain muodostunut käytäntö, kun talvi tulee ei tarvitse näyttää hyvältä..
Aivan, ei mitään järkeä - alut kestää ihan yhtä hyvin kuin teräksisetkin talvella. Tämän rengassetin jälkeen vaihtuu uudet talvialut .
Aero04 kirjoitti:Miksi immeiset ajaa niin pienillä ja peltikiekoilla aina tän lyhyen talven?
Onhan talvelllakin hyviä säitä vaikka kuinka paljon...?
Siitä on vain muodostunut käytäntö, kun talvi tulee ei tarvitse näyttää hyvältä..
Aivan, ei mitään järkeä - alut kestää ihan yhtä hyvin kuin teräksisetkin talvella. Tämän rengassetin jälkeen vaihtuu uudet talvialut .
Mitä enempi kumia, sen paremmin pitää ja antaa rypylää anteeksi. Talvella harvoin on pito niin hyvä, että korkeempikaan rengas alkaisi kaarteessa sortamaan. Ihan ajo-ominaisuuksien takia 15"
Alut pitää olla tietysti kuitenkin
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tänään on vihdoin ja viimein tilattu uudet valssit kesäksi meidänkin autoon. Tulossa on nyt sitten 18" Miglian FX SSL:t Goodyearin F1:llä. (tulee kyllä 8" leveinä, linkin vanteet on 9x18") Ja kyllä nämä taitaa olla tilattu sillä fiiliksellä, et ajo-ominaisuuksista viis, ulkonäköä olla pitää.. Eipä toi auto toki enää vakio alustalla ole.
15" on tällä hetkellä, mut olis tarkotus ostaa pikkasen isompaa.. 16" ainakin näin alkuun ja sitten jos oikein hurjaksi ryhtyis niin olishan se vieläkin tuuman isompi aikas kiva. Mitä isommat sen kauniinpi..
Ja tuohon edelliseen, niin kyllä käsittääkseni saat edelleen käyttää noita 15":sia koska sehän on vakiokoko, joten on sallittua, eikä noita alkuperäisiä kokoja kai ole poistettu rekisteriotteesta.. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-