Sivu 5/7

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 19:48
Kirjoittaja Tri-Lo
Anthuan kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:
Anthuan kirjoitti:Itselläni on kummitellut "mielikuvitus Saabbina" og "aero" mustana, ehkä vaaleilla nahkapenkeillä, sedanina!. 8)
Englantiin on tehty viistokeulaisia 2-ovisia sedan-Aeroja.
8O milloin,monta??? ....Tahtoo tuommosen!!! :(
No 80-luvun lopussa, ainakin. :wink: Ei ole tarkkoja faktoja nyt, mutta ne 2 mitkä olen nähnyt myynnissä(ei toimi linkit enää) oli ainakin -87-89 välistä. Yksi valkoinen ja toinen graf.harmaa. Olivat eBay:llä joskus nuo 2.

Mutta niitä on ainakin olemassa, siellä. Ohjaus tietysti oikealla, varustus "täydellinen". Aeron korimuovit mukaanlukien + se harvinainen korkea sedanin takaspoikka.

edit: Tuosta pääset ihailemaan yhtä harrastajan yksilöä-> :wink: http://www.saabphotos.com/gallery/album487
Kuva

editedit.. Muutama noistahan on myös sellaisia (t16s)->http://www.saabcentral.com/gallery/gall ... ?gallery=6
(Katso toiselta sivulta, Sanjiv Patel:in alkuperäistä harmaata..! Kaunein Saab ikinä! 8O :) )

Ja vielä, tuo musta näyttää olevan myynnissäkin: http://cgi.ebay.co.uk/1988-SAAB-900-TUR ... dZViewItem
Nyt tarjoamaan.. :D

Myynnissä toinenkin, mutta valkoinen..http://www.uksaabs.co.uk/viewtopic.php? ... ec5b2822dc

Löytyi varsin mielenkiintoinen sivustokin 900-erikoismalleista, T16S 2door->http://www.pjgh.pwp.blueyonder.co.uk/sa ... 6s_2d.html

Koko sivusto->http://www.pjgh.pwp.blueyonder.co.uk/sa ... index.html

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 19:49
Kirjoittaja Tri-Lo
ng900aero kirjoitti:Luulen että sellainen olisi 9-2X, olisi just passeli aito Saab, sopivan kokoinen, neliveto, taloudellinen turbomoottori, järkevä virtalukon sijoituspaikka jne.

Onko tietoa onko noita euroopassa käytettyinä myynissä, ei löytynyt äsken mobilesta tai autoscoutista?
Ruotsiin on tuotu ainakin muutama, yksityisten toimesta. Samoin 97X.

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 19:57
Kirjoittaja ng900aero
Ei ole tullut huomioitua ainakaan tuollaisten myynti-ilmoja. Olisi hyvä jos olisi ollut hetken jossain eu-maan kilvissä niin ei tarvitsisi tapella katsastuksen kanssa, tuskin sellaisella on edes E-hyväksyntää?
Olis vaan just passelin kokoinen peli ja uudehkokin vielä, eikä tarvitsisi vaihtaa merkkiä vaikka nelivetoon siirtyisikin ;)

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 21:04
Kirjoittaja saab87
ng900aero kirjoitti:Luulen että sellainen olisi 9-2X, olisi just passeli aito Saab, sopivan kokoinen, neliveto, taloudellinen turbomoottori, järkevä virtalukon sijoituspaikka jne.

Onko tietoa onko noita euroopassa käytettyinä myynissä, ei löytynyt äsken mobilesta tai autoscoutista?
mihis ne virtalukon on heittäny siinä, ainoo oikee paikka virtalukolle on lattialla 8)

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 21:12
Kirjoittaja ng900aero
saab87 kirjoitti: mihis ne virtalukon on heittäny siinä, ainoo oikee paikka virtalukolle on lattialla 8)
Eikös se ole ihan vakiopaikassa kojelaudassa ratin oikealla puolella.

Oikeastaan ainoa oikea (ja selkeästi loogisin) paikka lukolle on kojelaudassa ratin vasemmalla puolella ;)

Kovin vähän noita Sabaruita näyttäisi olevan Euroopassa (netistä löytyi 1 kolaroitu), ehkä moisen hankinta jäänee haaveasteelle.

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 22:30
Kirjoittaja Anthuan
Tri-Lo kirjoitti: Ja vielä, tuo musta näyttää olevan myynnissäkin: http://cgi.ebay.co.uk/1988-SAAB-900-TUR ... dZViewItem
Nyt tarjoamaan.. :D
8O Nyt meni yöunet, näin ensikertaa "livenä" upeita :o
Ei hitto kun olisi lähempänä ja ratti oikealla(vasemmalla)puolella niin...:? :roll:

Lähetetty: To Tammi 18, 2007 20:46
Kirjoittaja Tri-Lo
ng900aero kirjoitti: Oikeastaan ainoa oikea (ja selkeästi loogisin) paikka lukolle on kojelaudassa ratin vasemmalla puolella ;)
Eikö se ole kuitenkin loogisempaa penkkien välissä, käsijarrukahvan ja vaihdekepin lähellä? :wink: Mikä siinä toisessa sijainnissa muuten on loogista..?

Lähetetty: To Tammi 18, 2007 20:57
Kirjoittaja Anthuan
Ladan tehtaalla tietänevät? :lol:

Lähetetty: Su Helmi 04, 2007 20:53
Kirjoittaja Kölli
Aksu900 kirjoitti:Muita ku kuuppia ei ees katota.
Tässä on asiaa jos joku muuta väittää ei hän ole Ysi kuutoseen tutustunut.

Lähetetty: Ti Helmi 06, 2007 17:05
Kirjoittaja Jamppa

Mutta niitä on ainakin olemassa, siellä. Ohjaus tietysti oikealla, varustus "täydellinen". Aeron korimuovit mukaanlukien + se harvinainen korkea sedanin takaspoikka.

edit: Tuosta pääset ihailemaan yhtä harrastajan yksilöä-> :wink: http://www.saabphotos.com/gallery/album487
Kuva

editedit.. Muutama noistahan on myös sellaisia (t16s)->http://www.saabcentral.com/gallery/gall ... ?gallery=6
(Katso toiselta sivulta, Sanjiv Patel:in alkuperäistä harmaata..! Kaunein Saab ikinä! 8O :) )

Ja vielä, tuo musta näyttää olevan myynnissäkin: http://cgi.ebay.co.uk/1988-SAAB-900-TUR ... dZViewItem
Nyt tarjoamaan.. :D

Myynnissä toinenkin, mutta valkoinen..http://www.uksaabs.co.uk/viewtopic.php? ... ec5b2822dc

Löytyi varsin mielenkiintoinen sivustokin 900-erikoismalleista, T16S 2door->http://www.pjgh.pwp.blueyonder.co.uk/sa ... 6s_2d.html

Koko sivusto->http://www.pjgh.pwp.blueyonder.co.uk/sa ... index.html
kannattaa kokeilla cc tonnarin bridgeä jos tahtoo og:hen ison spoikan. käy nimittäin uskomattoman hyvin. tullut sitä mallattua muutaman kerran

Lähetetty: To Maalis 01, 2007 18:35
Kirjoittaja PelleP
Miten olis se 70-luvun puolenvälin tuplakaasari-99, vaikkapa Combina? Se oli aikaa, kun ei Turboa vielä ollut, ja joka kaupparatsu kurat maantiellä silloisten kadettien, marinoiden, asconoitten ym. silmille pyyhkistyään sai itseoikeutetusti arvonimen "m-kku".

Olisi pitänyt Alfojen, Passatien ja Lancioiden silloin vähän opettaa... mutta Saabisteilla oli Volvokuskien kanssa sama kotikenttäetu: ollaan turvallisia, tuetaan suomalaista työllisyyttä. Siinä niitä argumentteja... se oli Saabin kulta-aikaa...

Abba soi Saabin Blaukkari -ratiosta... ah 70-luku!

Lähetetty: To Maalis 01, 2007 23:00
Kirjoittaja Anthuan
:D

Lähetetty: To Maalis 01, 2007 23:43
Kirjoittaja axtec
Anthuan kirjoitti:Ladan tehtaalla tietänevät? :lol:
nopeampi lähteä liikkeelle 8)
vasen käsi starttaa, ja oikea pistää vaihdetta päälle ja käpäriä pois.

Lähetetty: Pe Maalis 02, 2007 22:26
Kirjoittaja Anthuan
Mutta jos vaihde on jo valmiiksi silmässä ei käsijarrua tarvita. :wink: :lol:

Lähetetty: Ma Huhti 09, 2007 20:30
Kirjoittaja jarrikka
Luulen että paras ja hukattu SAAB oli ensimmäinen 96 vm -72
Oli se kurko peli kaikkine vapaakytkimineen...silloin joskus...
Jos vaikka sellaisen vielä jostain saisi.... V4 POWER :oops: