Sivu 1/1
vakio vaiko ei
Lähetetty: Su Syys 05, 2004 14:12
Kirjoittaja 900aero-84
Eli onko saabbisi moottori vakio vai vähän pirteämpi meno peli???
Lähetetty: Su Syys 05, 2004 14:18
Kirjoittaja pade
Mulla ihan vakio

........Vielä ainaki

Lähetetty: Ma Syys 06, 2004 15:41
Kirjoittaja tomaatti
Mihkäs rastittais?Löytyy 3vakiota ja 1 ei niin vakio.Laitetaan nyt sitten rasti viritetty.
Lähetetty: Ma Syys 06, 2004 22:05
Kirjoittaja SEPA
Tietysti viriä!Emäntäki tykkää viristä,ku ei meinaa muut pysyy perässä ramppilla kiihdyttäessä.Sitä vain huvittaa ku niiden pitää sit ajaa motarilla ylinopeutta et pääsee saban ohi

Lähetetty: Ma Syys 06, 2004 23:00
Kirjoittaja jariha
Heh! Toi kone on kaiketi vakio. APC siis koskematon. Tosin vuonna 84 ei ysiysiä tehty turbolla, mutta silti...
Lähetetty: Ti Syys 07, 2004 01:49
Kirjoittaja Milli
Viri.Ja mukavaa niin kauan kun auto kestää.Ja nyt loppu sekin mukavuus.

Pitää tarkistaa paljonko ne maksaa jos vahingossa palaisi tuo au.. romu!

Lähetetty: Ti Syys 07, 2004 10:07
Kirjoittaja Turbo Sensonic
Toi ylempi tuossa alhaalla on viriviri, mutta alempi tulee olemaan vakio, sillä eihän vapareita kannata virittää muuta kuin tarroilla

Lähetetty: Ke Loka 13, 2004 19:56
Kirjoittaja dimebak
Viritettyhän se on. On laitettu kärjetöntä sytkää, ruiskun nokkaa, modifioitua pakoputkea ja vaikkei se menoon vaikuta niin turbon kytkin

Lähetetty: La Loka 16, 2004 18:07
Kirjoittaja tema
Modattu APC, se ylipainehässäkä, mäntä duppi(by paas hajos) ja Greenin filsa
Tulossa: Ainakin 9k:n IC ja perunalastu tms. Ehkä 3"downpipe
Lähetetty: La Loka 16, 2004 18:10
Kirjoittaja Turbo16
Vakiohan tuo minun turboni on, mutta kesällä pitäisi muuttua "hieman" enemmän teholukemat kuin nyt

Lähetetty: La Loka 16, 2004 18:39
Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa
Vakio on pitkä ikäisempi ja huolettomampi?

Lähetetty: La Loka 16, 2004 18:41
Kirjoittaja Japso
Tuntuu vakiolta

.
Lähetetty: La Loka 16, 2004 19:13
Kirjoittaja t-lahdenmaki
No, melko vakio, mutta teholukemat koneesta mitattuna tehopenkissä: (ihan vaan huvin vuoksi/paremman tekemisen puutteessa eräänä sunnuntaina) 144 hp ja 198 Nm. On se ihme mylly toi 2,0i, ja kestävä. Ruiskua on hieman hienosäädetty, ja pakoputkistoakin muuteltu. Myös filsu on vaihtunut ei-alkuperäiseen malliin. Kiertää muuten iloisesti aina rajottimeen (6400rpm) asti.........