Kävitkö äänestämässä?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Kävitkö äänestämässä?

Kyllä
43
58%
Ei
31
42%
 
Ääniä yhteensä: 74

G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Kävitkö äänestämässä?

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Niin, kävitkö täyttämässä kansalaisvelvollisuutesi vai veikö sunnuntairötväily voiton?

Olihan sitä pakko koittaa vaikuttaa omaan työtulevaisuuteen täällä pikkukaupungissa.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Ei tullut käytyä. Joten ei voi valittaakaan. Tuntuu jotenkin vaikealta äänestää. Tein muka tuolla "vaalikoneella" arvion, ei oikein tullut uskottava tulos 8O :)
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Eipä tullut äänestettyä. Mutta toisaalta en kovin julkisesti sitten napisekaan, mutta pitäähän sitä välillä valittaa selvästi järjettömistä ja tarpeettomista päätöksistä joita tässäkin kaupungissa on ollut enemmän kuin tarpeeksi.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Make kirjoitti:Ei tullut käytyä. Joten ei voi valittaakaan.
Sama homma itsellä, ei oikeastaan kiinnosta vain asiat vielä, ehkä myöhemmin sitten.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

En äänestänyt, kun ainoat hyvät ehdokkaat menevät läpi varmasti.
Ei vaan kiinnosta, koska ei se meno mihinkään muutu uusien valtuustojenkaan kanssa
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 440
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

Tottakai kävin äänestämässä. Sehän on kansallisvelvollisuus ja oikeus.

Tällaisessa pienemmän väkiluvun omaavassa kunnassa on suht helppo valita ketä äänestää.
Fundamental
"Viggen"
Viestit: 654
Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Fundamental »

Ääni annettu ja ääni meni itselle :) Saas nähdä montako ääntä tulee 0€ vaalipudjetilla ;)
Saab 96 -70
Citroen Xsara Picasso HDI 2001
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Eipä tullut käytyä. Ei jaksanut vaivautua.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Tottakai, pitää sitä yrittää edes jotenkin vaikuttaa asioihin, pieni vaiva kuitenkin.
STCF #3
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

En käynyt. Mietin sitä tuossa viikolla, mutta koska en ole ollut kiinnostunut enkä siten ole tietoinen puolueiden ajatuksista, on mahdotonta tietää, kuka ajaisi parhaiten minun "etujani". Minä ihmettelin katsellessani viikolla ja nyt viikonloppuna paikkalislehtien vaalimainoksia, että ne on pärstiä täynnä, mutta entä sitten. Luulevatko he, että kun tutut näkee, että sitä ollaan ehdokkaana, niin ne saattais vaikka äänestääkin.

Eli mielestäni on kaksi ongelmaa, miksi "myyntityö" ei minuun purrut:
1) Puolueet eivät tehneet selväksi, mitkä on kenellekin tärkeitä asioita ja lähinnä ne puoluiden arvot ja asenteet ovat jääneet pimentoon. Voi olla, että se on omaa vikaa, etten ole niistä ollut kiinnostunut. Mutta pelkäsin antavani ääneni puolueelle, joka loppujen lopuksi käy minua vastaan.
2) Yksikään ehdokas ei tullut puhumaan minua taakseen. Mielestäni kansanedustaja on hyvä termi. Se on henkilö eli edustaja, joka edustaa kansaa. Ja minä olen kansa. Kunnallisvaaleissa ei kyseistä termiä käytetä, mutta lienee kuitenkin kyse samasta asiasta. Minulla ei ole hajuakaan, kuka ehdokkaista olisi siellä edustanut minua. Olen aina ennen äänestänyt henkilöä, mutta minulla ei ole tietoakaan, mitä äänestämäni henkilöt ovat saaneet aikaan. Ai niin, eihän heitä ole koskaan taidettu valitakaan...

Ugh, olen miettinyt tätä asiaa koko viikon ja nyt sain sen sanotuksi. Tulinkohan kuulluksi? Kenties paremmin, kuin noissa vaaleissa kuitenkin :oops:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Tällä kertaa jäi väliin, oli "parempaa" tekemistä...saappaan lootan irroitusta :P
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Minulle ainakin valinta oli sen verran helppo, en lahtenytkaan aanestamaan ihmista, vaan puoluetta :)
STCF #3
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Eipä tullut äänestettyä, syykin on "ilmeinen". Asuinkunta vaihtuu tammikuussa, joten mitä sitä enää näppejään sotkemaan entisen asuinkunnan asioihin ja tulevan kunnan äänestyspisteelle ei ollut vielä asiaa...Tosin "hauskana" juttuna tuli lauantain illallisviineissä hyvä jekku mieleen; jospa sitä kävisi antamassa äänen jollekin kommunisti-idealisti-hihhuli-idiootille ikään kuin viimeisenä kostona Vantaalle 8O :roll: :oops: No, jäi kuitenkin äänestämäti.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Fundamental
"Viggen"
Viestit: 654
Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Fundamental »

Fundamental kirjoitti:Ääni annettu ja ääni meni itselle :) Saas nähdä montako ääntä tulee 0€ vaalipudjetilla ;)
Btw 25 ääntä tuli :lol:
Saab 96 -70
Citroen Xsara Picasso HDI 2001
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Fundamental kirjoitti:
Fundamental kirjoitti:Ääni annettu ja ääni meni itselle :) Saas nähdä montako ääntä tulee 0€ vaalipudjetilla ;)
Btw 25 ääntä tuli :lol:
Sillä ei tainnut ihan päästä Tampereen valtuustoon? Ensi kerralla sitten isompi vaalibudjetti :wink:
BMW 320dA Coupe LCI
Lukittu