Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231 Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34
Viesti
Kirjoittaja tomaatti » Ma Tammi 03, 2005 19:34
laita myös koneen tiedot.
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826 Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Coltti » Ma Tammi 03, 2005 19:43
Vakio, ainakin toistaiseksi
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712 Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Frostgrey » Ma Tammi 03, 2005 20:44
Vakio 2.3t T7:n 170hv ja n.0.5bar
Keväästi tulossa parannusta
Saab 9-3 TTID Vector 2008
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938 Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 900aero-84 » Ma Tammi 03, 2005 21:13
2.0 T16 koneen ympärillä olevia laitteita isonneltu. ja paineet n.1,0-1,1bar
(ilman apc modausta ja ruiskun lastua. muuten speed partsin steg3:nen)
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Kölli
Viesti
Kirjoittaja Kölli » Ma Tammi 03, 2005 22:58
make206
"Viggen"
Viestit: 624 Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:23
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja make206 » Ti Tammi 04, 2005 07:15
Vakiona puhaltava matalapaine.
#1430
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828 Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja rälläkkä » Ti Tammi 04, 2005 07:43
Vakio on ja toistaiseksi saa sellaisena pysyä. Kerkeää ihan riittävästi nytkin...
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668 Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11
Viesti
Kirjoittaja 9000cst » Ti Tammi 04, 2005 08:21
2.0t + MTS1
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Ke Maalis 22, 2006 22:25
ei oo sopivaa vaihtoehtoa kun ahdot on 2,2bar
2.0t aut. ja pelkällä lastulla nostettu ahdot....tiedän tiedän, täysin idioottimaista ja yks laatikko jo hajonnut. mut kivaa se on niin kauan ku tekniikka kestää
BMW 525iA Touring Executive
tamtami
"Aero"
Viestit: 382 Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35
Viesti
Kirjoittaja tamtami » To Maalis 23, 2006 11:39
Mullekaan ei ollut oikein sopivaa vaihtoehtoa. 2.3 turpo ja 1,5-1,7 baria.
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264 Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama
Viesti
Kirjoittaja Ansis » To Maalis 23, 2006 11:44
B235R lähes vakio, olisiko jotain 1,2 bar.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » To Maalis 23, 2006 12:21
Vakiot molemmissa signaturen autoissa. Paineita n. 0.8bar
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670 Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Jokke A » To Maalis 23, 2006 16:17
Tällä hetkellä n. 1,1 bar ahtoja, eiköhän noita voisi vielä hieman nostaa uuden ic:n asennuksen myötä.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Bazz
Matalapaineturbo
Viestit: 153 Liittynyt: Ke Kesä 16, 2004 07:50
Paikkakunta: Raahe
Viesti
Kirjoittaja Bazz » To Maalis 23, 2006 18:38
Alipaineen puolella tuntuu kokoajan pysyttelevän..
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992 Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja 900turbo3d » To Maalis 23, 2006 21:09
yli barin, enempää en tiiä kun oma ahtomittari loppuu bariin...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S