Virivirikysely?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Minkä firman pakettia löytyy?

BSR
7
8%
Maptun
10
12%
Chipcenter
1
1%
SQR
2
2%
Nordic
4
5%
Speedparts
22
26%
SuperChips
1
1%
Saabin oma
18
21%
Hirsch
1
1%
Joku muu
19
22%
 
Ääniä yhteensä: 85

Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mietin ihan samaa että ton putken pätkän tilauksessa ei toimitusajat PYSTY venymään. :wink: Mut luulis että pro-streetiltä sais kuitenkin varmemmin.. Lupasivat toimitusajaksi n.2 viikkoa.Ja hintaa tekis 240€ + pro-streetiltä ouluun lähetys. hmm.. Sehän olis kohta veronpalautusten aika.. 8) Ootellaampa vielä kommentteja klubi-alesta. :)
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Sällit hei ! Speedparts ( se kaikkien ´kehuma´ ) " johtaa 4 - 3 " !!! :D :wink: ...heh heh heee...
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Milli kirjoitti:Mietin ihan samaa että ton putken pätkän tilauksessa ei toimitusajat PYSTY venymään. :wink: Mut luulis että pro-streetiltä sais kuitenkin varmemmin.. Lupasivat toimitusajaksi n.2 viikkoa.Ja hintaa tekis 240€ + pro-streetiltä ouluun lähetys. hmm.. Sehän olis kohta veronpalautusten aika.. 8) Ootellaampa vielä kommentteja klubi-alesta. :)
Heh, mä oon päättänny sen että veronpalautuksista en muijalle puhu, tai jos on pakko kertoa niin puhun jotain ympäripyöreetä, pitäähän sitä "saabin hoitomaksuunkin" jäädä muutama extra pennonen :wink: Tämä vuonna tulee vaan 400€ mutta kait sillä jotain saa, vuoden päästä sitten pitäis tullakin yli 1000€ :D Pitää vaan pitää se omana tietona. 8)

Asiaan, eli onko sulla muuten putkistoon koskettu vai onko vakiokunnossa? Ite oon miettinny tota down pipeä kanssa mutta:
- käyköhän vakioputken kanssa :roll:
- onko hyötyy vakioputken kanssa :roll:

Toisaalta jos joutuu ostamaan katin samalla ei paljoa enää kustanna ostaa koko hoitoa kerralla.

Mutta mä kuitenkin taidan laittaa noi verorahat tohon alustan päivitykseen, uus MapTun: nin boxi pitäs tulla ihan justkohta joten pakko se on alusta saada sitten kuntoon ennen seuraavia viriostoja. 8)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Huippua!

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Hienoo kun nyt on tuo äänestys!!!
Itselläni on Nordic software ja TD04HL-15T ahdin ja auto 9-5 2,3t vm.99
Sitä ennen parit Saabin omat softat kiinni,itse asiassa on ollut 3kpl Saabin omia viri softia :lol:
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Huippua!

Viesti Kirjoittaja Hallu »

-valomerkki- kirjoitti:Hienoo kun nyt on tuo äänestys!!!
Itselläni on Nordic software ja TD04HL-15T ahdin ja auto 9-5 2,3t vm.99
Sitä ennen parit Saabin omat softat kiinni,itse asiassa on ollut 3kpl Saabin omia viri softia :lol:
No on sullakin tainnut "palaa" jo muutama ege tuohon jaloon harrastukseen :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

93t sport kirjoitti:Asiaan, eli onko sulla muuten putkistoon koskettu vai onko vakiokunnossa? Ite oon miettinny tota down pipeä kanssa mutta:
- käyköhän vakioputken kanssa
- onko hyötyy vakioputken kanssa
Mulla on jt:n puolisarja 3" ja racekatti.Etuputken mutkaa on loivennettu siten että siihen alkuperäsen paikalle on laitettu 2" mutka suoraan kun se menee ainoana putken paksuutena heittämällä paikalleen ilman sooloiluja.Mutta nyt kun täällä porukka on saanut mut ylipuhuttua laittaan ton 3" downpipen niin ei kait se auta... Ovat kehuneet että sillä on suuri vaikutus verrattuna noihin mehupilleihin. :roll: :wink:
Eikös täällä ole ollut puhetta siitäkin että tärkein kohta putkistossa mikä pitää just ekaksi vaihtaa on tuo downpipe??Ja siihen tietenkin racekatti.Sen jälkeen voi alkaa sitten katteleen millon saa hommattua loput.Mut jos oisin nyt samasa tilanteesa mikä oli huhtikuusa kun tilasin ton puolisarjan niin en tosiaankaan tilais muuta kuin kokosarjana.Mutta kun sillon en ollut ajautunut tähän virimaailmaan syövereihin. :lol:
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

93t sport kirjoitti: Ite oon miettinny tota down pipeä kanssa mutta:
- käyköhän vakioputken kanssa :roll:
- onko hyötyy vakioputken kanssa :roll:
-Käy, jos ostaa samalla adapterin, tai tekee itse paremminvirtaavan (=loivemmalla supistuksella).
-on taatusti hyötyä, mutta miksei samalla vaihda koko putkea? Olen kuullut joitain huhuja, että pelkkä downpipen vaihto vakioputkistoon aiheuttaa kovemmat äänet kuin koko 3" :? Rupeaa ilmeisesti kumisemaan jollain tapaa.
Corvette C5
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Aivan liian paljon mennyt.

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Jep..kyllä sitä rahaa vuosien mittaan on palanut..toisaalta ekat virihommat mulla Saabiin alkoi jo vuonna -94 vai -95 :? ihan tarkkaan en enään muista, mutta liikaa on rahaa palanut,toisaalta mieli muuttuu aina kun ohittaa maantiellä 8)
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Speedpartsilla on ilmeisesti ruvettu tekemään töitäkin: Riku soitti äsken ja kertoi paketin saapuneen :) . Viikko sitten laitoin tilauksen menemään 3" JT:n putkistosta ja uretaanipuslista.
Corvette C5
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Maptun sai multa yhen äänen vaikka ei niiden palikoita olekaan kiinni (vielä!) Eli seuraavaan projektiin olisi tarkotus kääntyä heidän puoleen =) Sen verran hyvää oon kuullu ja lukenu...
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2074
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Ääni meni SP:lle

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Mutta toivottavasti joko SP:ltä rupeaa kuulumaan kommenttia tai taytyy vaihtaa puljua. Kyllä voisi asiakaspalveluun ainakin SP:llä panostaa...
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 440
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

Speedparts steg 1 asennettu alku syksystä.
Hankintakin Pro-CarServicen kautta kesti vaivaiset 1,5kk. Joskus tulevaisuudessa alusta päivitystä muttei tänä vuonna.
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

to4 kirjoitti:Speedpartsilla on ilmeisesti ruvettu tekemään töitäkin: Riku soitti äsken ja kertoi paketin saapuneen :) . Viikko sitten laitoin tilauksen menemään 3" JT:n putkistosta ja uretaanipuslista.
Joo, Peter on aktivoitunut. Ilmeisesti ovat saaneet hommansa kokoon ja yrittävät nyt paikata tilannetta. Laiha lohtu :evil:

P.S. Mulla on PCS:n kautta tilattu SP:ltä jarrupäivityssarja. Tosi "hyvin" on Peter taas hoitanut tuonkin asian :wink: Kaikki muut kamat ovat tulleet takajarrulevyjä lukuunottamatta :evil: Ei sitten voinut lähettää niitä kaikkia kerralla 8O
Viimeksi muokannut Turbo Sensonic, Pe Marras 21, 2003 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

korjattu on Hirsch nimi
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

...lisäsköhän tää äänestäminen pisteitä..? ..pitää saada noi kaasarit pois nimen alta, prkl...
Lukittu