Kartoitetaanpas hiukan klubikauppaa , eli olettekos ostaneet jotakin klubin tuotteita sieltä.
Samalla tehdään klubikauppaa tutuksi niille, joille se saattaa olla vielä epäselvä.
Itse en oo ostanu mitään klubikaupasta, jotenkin jäänyt pimentoon mun osalta koko kauppa.. Onks siit nyt olemassa jotain nettisivua missä ois kaikki tuotteet näytillä..?
Foorumin myynti osiosta on löytynyt mitä olen tarvinnut. Jahka saan suxboxin uudellen värjättyä niin siihen ehkä tarrat kylkeen...
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
hakuba2 kirjoitti:Itse en oo ostanu mitään klubikaupasta, jotenkin jäänyt pimentoon mun osalta koko kauppa.. Onks siit nyt olemassa jotain nettisivua missä ois kaikki tuotteet näytillä..?
Toistaiseksi ei ole , mut suunnitteilla josko joskus
Juu, mukit ja tarrat tuli just tilattua, ja nyt huomasin uudesta Saabistista että oli tullu viirejäkin myyntiin, joten sellanenkin pitänee jossain vaiheessa hommata.
Joululahjaks isäukolle(Saabisti vsta 1983, ei kuulemma tarvi klubijäsenyyttä sen todistamiseksi ) T-paita ja lippis tuli ostettua. Itelle samat vermeet ja pari tarraa.
-JanneS-
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Vuosi-kaksi sitten klubikauppa hieman tökki, ei välttämättä saanut mitä olisi halunnut ja nyt kauppiaaksi on nimitetty K.Relander. Kokeile uudelleen, voi olla iloinen yllätys. Kauppa kuulemma käy sujuvasti ja olenpa sitä itsekin jotakin mukavaa aikani/rahojeni kuluksi tilannut ja viimeisimmät hankinnat taitavat olla mukeja sekä paitoja ynnä käyttäjän käsikirjoja/korjaamo-oppaita.
Tapahtumissa on tullut kyllä osatorilta palikoita ostettua, mutta noista "mainosmateriaaleista" en ole ostanut muuta kuin pyöreitä klubitarroja autojen ikkunoihin.