Onko saabistasi joskus kansi haljennut?
Onko saabistasi joskus kansi haljennut?
Eli 9000-osastolla kansimurheiden ja siitä johtuvan hammastenkiristelyn pohjalta on pakko tehdä gallup, kun niin hanakasti eräät tuntuvat tämän takia leimaavan kaikki saabin moottorit paskoiksi.
Katsotaan nyt sitten kuinka paljon niitä kansimurheita on ollut, ja onko nimenomaan B234 se suurin murheenkryyni...
Äänestykseen ei mahtunut enempää tavaraa...
Katsotaan nyt sitten kuinka paljon niitä kansimurheita on ollut, ja onko nimenomaan B234 se suurin murheenkryyni...
Äänestykseen ei mahtunut enempää tavaraa...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
En noista koneista tiedä mutta auto oli 900i -88 8v. Kansi halki 2 kertaa puoleen vuoteen. Kolmas kansi pysyi ehjänä kun syy löytyi: Walkerin aivan uusi pakoputki oli tukossa
. Alkoi muuten putken vaihdon jälkeen taas kulkemaan entiseen malliin ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Ehkä oli 99:n edellinen kansi mennyt halki. Sen sais selville koeponnistamalla vanha kansi. Joten vastasin, että B201:stä on mennyt kansi halki.
EDIT: Ei ollu vanha kansi halki. On ollu jo vuoden alusta kiinni koeponnistettuna, laskettuna ja säädettynä. Varaosaautosta otettu kansi sitten taas meni halki, ja reilusti (15km ja 1 litra nestettä).
EDIT: Ei ollu vanha kansi halki. On ollu jo vuoden alusta kiinni koeponnistettuna, laskettuna ja säädettynä. Varaosaautosta otettu kansi sitten taas meni halki, ja reilusti (15km ja 1 litra nestettä).
Viimeksi muokannut dimebak, Ma Elo 21, 2006 17:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Empä minäkään muista noita koneiden numeroita, mutta ekasta 99:tä meni kansi halki. Tosin 110% omaa tyhmyyttä, marraskuun yöpakkaset ja nesteenä pelkkää vettä....
Sitten yhdestä 8v 900 oli kansi haljennut omia aikojaan, alkoi vaan tihkuttaa vettä sylinteriin.
Sitten yhdestä 8v 900 oli kansi haljennut omia aikojaan, alkoi vaan tihkuttaa vettä sylinteriin.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
B234 kansi halki, tämäkin saksantuonti (pitkälohko), 8-venttiilisen ahdetun H-moottorin kansi oli halki, eli mahtoikohan olla sitten B202. Yhden kajakin kansi taisi olla halki (tai sitten toivottaman kiero) kun ei pitänyt liemiä sisällä, toinen kansi tilalle niin toimi.
Taitaa nuo kansien halkeamiset olla varsin yleisiä vanhemmissa ahdetuissa moottoreissa.
Taitaa nuo kansien halkeamiset olla varsin yleisiä vanhemmissa ahdetuissa moottoreissa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
B234 pitkälohko Saksan tuonti.
Ei varmaan auttanut yhtään, että oli flektin lämpökytkimen liittimet hapettuneet...
Tais ng900aerollakin olla jotain lämpökytkimen ongelmia?
Ei varmaan auttanut yhtään, että oli flektin lämpökytkimen liittimet hapettuneet...
Tais ng900aerollakin olla jotain lämpökytkimen ongelmia?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ei ollut, flekti toimi täysin normaalisti. Kun kone oli purettuna niin otin siitä ehjän flektikytkimen ja asensin appiukon autoon (josta oli sökönä), sittemmin hankkimani Motonetin kytkin kyllä oikutteli mutta kone ei päässyt kuumaksi kertaakaan, ja kansihan oli jo vaihdettu.peinu kirjoitti: Tais ng900aerollakin olla jotain lämpökytkimen ongelmia?
Saksasta ei kannata kyllä autoja ostaa, ajavat niin järjettömiä nopeuksia siellä että eivät voi ollakaan ehjiä, täytyy tästedes hankkia kaikki pelit Italiasta jossa köröttelevät samoja nopeuksia kuinSuomessa, ja jossa ei ole ainkaan mitään pelkoa ruosteesta (OT).
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
nojoo, vanhat autot on vanhoja Saksassakin
Ja hyvin pidetyt hyvin pidettyjä. Tuo meitsin 9-3 on ainakin sellainen unelmayksilö mistä tuontihalut saa uutta pontta. No vuosi kerrallaan sekin vanhenee...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39