Korjaamot&Hermot
Korjaamot&Hermot
Onko sinulla ikinä mennyt hermot taikka sukset ristiin korjaamon kanssa jossa rakas Saabisi on ollut huollettavana?!
#2089
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Onhan se hiha palanut muutaman kerran, joskus jopa koko paita. Mutta ei ole aiemmin paljoa tarvinnut noita huoltoja käyttää mutta palaa ne hihat ihan siinä varaosatiskilläkin
. Nyt täytyy noi pakolliset huollot teetättää jotta tuo takuu säilyisi mutta muuten korjataan itse... Tai rehellisyyden nimissä sanottava että isommat remontit tekee faija kun alalla on. Mutta usein olen saanut käteni likaiseksi kun ojentelen työkaluja ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
vastasin kyllä, kun tuossa korjattiin valtuutetulla "Bosch korjaamolla" tonnaria.....
ei jumalauta...
onneksi ei mennyt meikäläisen kukkarosta se ylimääräinen boksi, ja ripakopallinen releitä....
ne saivat mittailtua
apc-di:n rikki... ja vaihtelivat releitä... vika vain jäi...
sittemmin toinen paikka, ja päivä sisällä.
ongelma korjattuna... Hall-anturihan se oli sitten. edellinen paikka sanoi vain että:
se on varmaan se lastu, joka toimii noin oudosti...
haha
ei jumalauta...
onneksi ei mennyt meikäläisen kukkarosta se ylimääräinen boksi, ja ripakopallinen releitä....
ne saivat mittailtua
apc-di:n rikki... ja vaihtelivat releitä... vika vain jäi...
sittemmin toinen paikka, ja päivä sisällä.
ongelma korjattuna... Hall-anturihan se oli sitten. edellinen paikka sanoi vain että:
se on varmaan se lastu, joka toimii noin oudosti...
haha
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Jep.
Kauklahdessa on eräs Saabeihin erikoistunut korjaamo, osti edellisen korjaajasedän kuoltua toimipisteen. Ex 900T8A:n diagnosoinnista = kiinnileikanneen moottorin käynnistäminen kerran maksoi 20€. Entinen, toivoton -83 900T8-projekti (ruosteet..) oli tarjolla, se kävi katsomassa ja kommentoi isävainajalle "yleensä mulle maksetaan näiden hakemisesta". No, auto meni varaosiksi taatusti kokeneelle Saabistille ja vaikka jäinkin itse tietenkin tappiolle, muutama sata euroa hyväkuntoisesta laatikosta (aj. 221tkm), ohjausvaihteesta ja turbosta kuitenkin tuli.
Hinnat muutenkin valtuutettua tasoa eikä edes kuittia tipu, melkoista kiskontaa. Sinänsä sääli, varmasti riittäisi tieto-taitoa ja sijainti olisi melkein täydellinen, mutta sinne en yhtään autoa enää totta vieköön vie, sika-riistäköön muita.
Onneksi on vaihtoehtoja, hyviä sellaisia.
Hinnat muutenkin valtuutettua tasoa eikä edes kuittia tipu, melkoista kiskontaa. Sinänsä sääli, varmasti riittäisi tieto-taitoa ja sijainti olisi melkein täydellinen, mutta sinne en yhtään autoa enää totta vieköön vie, sika-riistäköön muita.
Onneksi on vaihtoehtoja, hyviä sellaisia.