Korjaamot&Hermot

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Onko sinulla mennyt hermot korjaamon kanssa?

On
26
58%
Ei
15
33%
En ota kantaa koska korjaamon sedät kuuntelevat..
4
9%
 
Ääniä yhteensä: 45

LUU5
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Heinä 23, 2004 23:56
Paikkakunta: Vantaa

Korjaamot&Hermot

Viesti Kirjoittaja LUU5 »

Onko sinulla ikinä mennyt hermot taikka sukset ristiin korjaamon kanssa jossa rakas Saabisi on ollut huollettavana?!
#2089
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Eipä ole ei. Kun on kuitenkin sen verran iäkkäät autot eikä onneksi ole peukku ihan keskellä kämmentä, niin korjaamon palveluihin ei ole vielä tarvinnut turvautua. Paitsi pyöränsuuntausta varten...
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei. Korjaan itse kaiken. ;)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Sama täällä, itse korjaan mitä sitten meneekin rikki.
Tosin tuon ilmastoinnin täyttämisen jätin ammatti miehille.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Joskus on mennyt, nykyään pyrin tekemään kaiken itse, ja mitä en jaksa/osaa/mihin ei ole laitteita, harkitsen kahteen kertaan paikan mihin vien. Ainoa merkkikorjaamo johon suostun autoni viemään, sijaitsee Järvenpäässä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7570
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

minäkin

Viesti Kirjoittaja mestari »

parkkeeraan aina autoni sellasen korjaamon oven eteen,jonka aukaisen
itse.eli kakki tehdään itte paitsi jos tarvii aurausta suurempaa teetättää.mutta niitäkään ei ole ainakaan 15.v tehty
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Onhan se hiha palanut muutaman kerran, joskus jopa koko paita. Mutta ei ole aiemmin paljoa tarvinnut noita huoltoja käyttää mutta palaa ne hihat ihan siinä varaosatiskilläkin :evil: . Nyt täytyy noi pakolliset huollot teetättää jotta tuo takuu säilyisi mutta muuten korjataan itse... Tai rehellisyyden nimissä sanottava että isommat remontit tekee faija kun alalla on. Mutta usein olen saanut käteni likaiseksi kun ojentelen työkaluja :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

On mennyt. :evil: Ja tästä lähin pyrin itse tekemään kaiken minkä osaan ja voin tai kykenen. Harkitsen pariin kertaan että vienkö enää koskaan korjaamolle autoani. :roll:
LUU5
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Heinä 23, 2004 23:56
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja LUU5 »

Vähän sama vika on itsellänikin.. Tuntuu että olen saanut pettyä viimeaikoina
useiiin eri instansseihin, aina varaosatiskistä korjaamoon saakka..

Tämän gallupin pistin pystyyn viimeisimmän korjaamo reissun myötä.. :evil:
#2089
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

vastasin kyllä, kun tuossa korjattiin valtuutetulla "Bosch korjaamolla" tonnaria.....
ei jumalauta...
onneksi ei mennyt meikäläisen kukkarosta se ylimääräinen boksi, ja ripakopallinen releitä....
ne saivat mittailtua
apc-di:n rikki... ja vaihtelivat releitä... vika vain jäi...
sittemmin toinen paikka, ja päivä sisällä.
ongelma korjattuna... Hall-anturihan se oli sitten. edellinen paikka sanoi vain että:
se on varmaan se lastu, joka toimii noin oudosti...

haha
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Jep.

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Kauklahdessa on eräs Saabeihin erikoistunut korjaamo, osti edellisen korjaajasedän kuoltua toimipisteen. Ex 900T8A:n diagnosoinnista = kiinnileikanneen moottorin käynnistäminen kerran maksoi 20€. Entinen, toivoton -83 900T8-projekti (ruosteet..) oli tarjolla, se kävi katsomassa ja kommentoi isävainajalle "yleensä mulle maksetaan näiden hakemisesta". No, auto meni varaosiksi taatusti kokeneelle Saabistille ja vaikka jäinkin itse tietenkin tappiolle, muutama sata euroa hyväkuntoisesta laatikosta (aj. 221tkm), ohjausvaihteesta ja turbosta kuitenkin tuli.

Hinnat muutenkin valtuutettua tasoa eikä edes kuittia tipu, melkoista kiskontaa. Sinänsä sääli, varmasti riittäisi tieto-taitoa ja sijainti olisi melkein täydellinen, mutta sinne en yhtään autoa enää totta vieköön vie, sika-riistäköön muita.

Onneksi on vaihtoehtoja, hyviä sellaisia.
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Sinänsä ei ole saab-korjaamosta ensikäden tietoa, mutta täällä Rovaniemellä Erottajan Shellin korjaamosta olen kuullut hyvää kerrottavaa.

Siellä kuulemma joku korjaaja hallitsee Sabelit. Ja olipa tuossa lehdessäkin joku (ilmeisesti 9-5 kulkija) kiitellyt toimintaa. :P
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Joskus kun käytin korjaamoja , meni koko päivä kytkin remontissa ja särkivät lisäksi pakosarjan sekä maksattivat mulla sen. Kysessä ei ollut silloin saab.

Saabin kanssa ei korjamoja käytetä , itse tehdään ja jos ei osata pyydetään apua saabisteilta :wink:
Vastaa Viestiin