
Oletko vahva saabisti
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
Oletko vahva saabisti
Nyt kaikki muskelimiehet ulos mittaamaan voimianne. Eli kysyn jaksatko nostaa saabisi (täydellä tankilla) yhdellä kädellä vetokoukusta siihen asti kunnes etupuskuri ottaa maahan? Minä osaan. 

#2792
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
onnistuu jos etupää on tunkin paikoista nostettu ilmaan. Silloin Saab on vaan epätasapainossa oleva kiikkulauta. Perä on suht helppo nostaa ilmaan. Nouseminen toki loppuu heti, kun etupyörät tavottaa maata. Jos etupuskuri on alle 10cm maasta, niin homma hoidettu eikä tarvitse kun vähän järkeillä!
Mitn en myönnä, en kiellä
Mitn en myönnä, en kiellä

Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
En, mutta myönnän olevani Saabintyönnön / vetämisen epävirallinen kylänmestari
Tullut treenailtua noiden epäkuntoisten / purettujen siirtelyä.
99:t tosin voi aika huoletta työntää autolla, jos on puskurit paikallaan.

99:t tosin voi aika huoletta työntää autolla, jos on puskurit paikallaan.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Haistan pienen komman tässä, varsinkin kun alkuperäisssä kommentissa oli "Minä osaan!" eikä "Minä jaksan".
Jos keskiverto konttorirotta lähtee koukkua rempomaan on parin viikon saikku selän venhdyksen myötä varma. Eli ennen kokeilua kannattaa käydä tilaamassa turkin matka tai hakea ainakin riittävästi olutta. Eihä sairasloma matkailua taikka ryyppäämistä haittaa?

Jos keskiverto konttorirotta lähtee koukkua rempomaan on parin viikon saikku selän venhdyksen myötä varma. Eli ennen kokeilua kannattaa käydä tilaamassa turkin matka tai hakea ainakin riittävästi olutta. Eihä sairasloma matkailua taikka ryyppäämistä haittaa?



9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
Se saattaa johtua siitä että olen napsinut hormooneja kuin hullu jotta pääsisin eroon naisellisesta puolestani.
Tietysti autossa pitää olla vetokoukku hyvin kiinni ja käsijarru pois päältä. Voin joskus demonstroida jos tulen potkijaisiin sitten kuin itseluottamusta on tarpeeksi ja suomen kieli sujuu paremmin suullisesti.



Tietysti autossa pitää olla vetokoukku hyvin kiinni ja käsijarru pois päältä. Voin joskus demonstroida jos tulen potkijaisiin sitten kuin itseluottamusta on tarpeeksi ja suomen kieli sujuu paremmin suullisesti.
#2792
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Miettikääpä, kuinka korkealle perän on noustava, jotta etupuskuri ottaa maahan tasaisella maalla? Voipi olla yhdellä kädellä tekemätön paikka, jopa kahdella
Taitaa joutua ajamaan etupään aika matalalle (johonkin poteroon) siten, että puskuri on vaikka parin millin päässä maasta ja sitten vain nostoa...

Taitaa joutua ajamaan etupään aika matalalle (johonkin poteroon) siten, että puskuri on vaikka parin millin päässä maasta ja sitten vain nostoa...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06