Monesko DI-kasetti menossa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Monesko DI-kasetti menossa
Ihan mielenkkiinosta alla olevan artikkelin innoittaman galllup pystyyn
http://www.nyteknik.se/pub/ipsart.asp?art_id=23343
Itsellän 2001 9-3 yksi poltettu takana
http://www.nyteknik.se/pub/ipsart.asp?art_id=23343
Itsellän 2001 9-3 yksi poltettu takana
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Näitähän on näitä galluppeja ainakin kaksi ollut aikasemminkin. Sieltä on hyvä kattoa referenssiä.
Vastaan kuitenkin edelleen, että 0.
Tontulla 30tkm ja Sinikalla 60tkm eikä kärvähdyksiä.
Vastaan kuitenkin edelleen, että 0.
Tontulla 30tkm ja Sinikalla 60tkm eikä kärvähdyksiä.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Mä kun olen niin käsi niin yritin etsiä sitä heti ekalla löytämättä joten pistin gallupin pystyyn koska niin nero olen
EDIT: Mä haluan sitä määrää tiedustella kun aiemmin ei sitä ollut kyselty
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=16439
EDIT: Mä haluan sitä määrää tiedustella kun aiemmin ei sitä ollut kyselty
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=16439
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Yks hajonnut, mutta se oli edellisessä pirssissä.. Nykyiseen vaihdoin ehjän mustan tilalle uuden punaisen varmuuden vuoksi. :-)
Edit: Ai niin ja vähän reilut 100tkm suorasytytyksen iloja takana, kaksi 9000 CS:ää.
CC:hen tulee myös DI tuon jakajan tilalle, kunhan jaksaa alkaa säätämään.
Minähän en tulpanjohtoja ja pyörijöitä ja virranjakajan kansia ja puolia jaksa vaihdella, DI:ssä on kaikki mukavasti samassa paketissa, eikä tarvi arpoa ja mittailla, kun tietää että se se on mikä sieltä hajoo. :-) 2v takuu, niin ei haittaa vaikka hajois uudestaan.
Edit: Ai niin ja vähän reilut 100tkm suorasytytyksen iloja takana, kaksi 9000 CS:ää.
CC:hen tulee myös DI tuon jakajan tilalle, kunhan jaksaa alkaa säätämään.
Minähän en tulpanjohtoja ja pyörijöitä ja virranjakajan kansia ja puolia jaksa vaihdella, DI:ssä on kaikki mukavasti samassa paketissa, eikä tarvi arpoa ja mittailla, kun tietää että se se on mikä sieltä hajoo. :-) 2v takuu, niin ei haittaa vaikka hajois uudestaan.
Viimeksi muokannut Jope, Ti Syys 06, 2005 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Yhtään ei ole vielä hajonnut 90tkm:n aikana. Vanhassa turbossa vuoti kait hieman öljyä tulpan päälle pitkään, mut ei ainakaan mun aikana tiltannu .
Tosin satkukin toimi mulla moittettomasti, mut jätti heti tielle uuden omistajan
Tosin satkukin toimi mulla moittettomasti, mut jätti heti tielle uuden omistajan
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397