Mites muilla, mikä on kypsyttänyt auton laitossa?
Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?
Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?
On tullut pari iltaa kiillotettua rosterilistoja puskuriin, ja totesin ettei ole valkoihoisen hommaa
Mites muilla, mikä on kypsyttänyt auton laitossa?
Mites muilla, mikä on kypsyttänyt auton laitossa?
Entinen jäsen#2331
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
DownPipen ruuvien kanssa näpertely. Mikään työkalu ei tahdo mahtua ja lopuksi se menee vinoon ja vuotaa, mutta harjoitus tekee tässäkin kohtaan mestarin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
En tiedä tylsimmästä, mutta vittumaisia ovat olleet alustahommat (ruosteessa, tiukassa, paskan peitossa, hankalia tehdä ulkona/huonoilla työkaluilla), sekä vetoakseli/nivel-rempat (sotkevaa rasvaa jokapaikassa). Jarru- ja kytkinrempatkaan ei ole niitä kaikkein mieluisimpia ja kiinnostavimpia.
Kone- ja tekniikkarempat yleensä ottaen on mukavimpia, kaikki purkautuu nätisti ja on aina kiinnostava nähdä miltä siellä sisällä näyttääkään tällä kertaa. Sähköjä kohtaan en myöskään tunne allergiaa, vaan ne on mukavan siistejä ja näppäriä hommia yleensä. Ja tietysti kaikki viritykseen liittyvä on aina ihan eri asia kiinnostavuudeltaan kuin perushuollot.
Kone- ja tekniikkarempat yleensä ottaen on mukavimpia, kaikki purkautuu nätisti ja on aina kiinnostava nähdä miltä siellä sisällä näyttääkään tällä kertaa. Sähköjä kohtaan en myöskään tunne allergiaa, vaan ne on mukavan siistejä ja näppäriä hommia yleensä. Ja tietysti kaikki viritykseen liittyvä on aina ihan eri asia kiinnostavuudeltaan kuin perushuollot.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Pakoputki
Ehdottomasti kurjin homma tähän asti on ollut Aeron pakoputken vaihto. Sitä ajomatkojen pituutta että kaikki tarvikkeet olivat hallussa, sitä Länsiauton huoltoneuvojan tietämättömyyttä, sitä kannatinkumin venytystä peukaloilla - ja kaikki tämä ahtaassa, romuja täynnä olevassa autotallissa jonka lattia lakaistaan muutaman kerran talvella. Köh köh..
