Sivu 1/4

Mikä on ollut tylsin homma autosi laitossa?

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 21:25
Kirjoittaja tuhojuho
On tullut pari iltaa kiillotettua rosterilistoja puskuriin, ja totesin ettei ole valkoihoisen hommaa :evil:

Mites muilla, mikä on kypsyttänyt auton laitossa?

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 21:28
Kirjoittaja Jussi
Mikä tahansa jos autolla pitää päästä liikkeelle seuraavana aamuna :)

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 21:33
Kirjoittaja Haikara
Kaikki alustan osien uusimiset. Ne on aina tiukassa, paskaisia jne.

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 21:50
Kirjoittaja potkuhousu
DownPipen ruuvien kanssa näpertely. Mikään työkalu ei tahdo mahtua ja lopuksi se menee vinoon ja vuotaa, mutta harjoitus tekee tässäkin kohtaan mestarin.

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 22:03
Kirjoittaja Johnny V4
Sähköhommat. Argh. :evil:

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 22:17
Kirjoittaja Ronska
Pakoputken asennus ilman nosturia tai monttua :evil:

Koneen nosto itse rikotun jakoketjun kiristimen vaihtoa varten. :oops:

Lähetetty: To Joulu 01, 2005 23:59
Kirjoittaja Bob
Vesipumpun vaihto Audiin 25 asteen pakkasessa... hyvänä puolena sanottakoon, että eivät tipu työkalut käsistä...

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 00:03
Kirjoittaja Jokke A
Mikään ole kivaa, jos ei satu sujumaan. Ruosteiden poistokin oli ihan mukavaa, kun ei ole ehtinyt vielä kovin syvälle.

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 00:05
Kirjoittaja Tri-Lo
Sähköhommat useasti, sekä alusta-varaosien irtiruuvaaminen purkuautoista ulkona lumihangessa..! :x Tai kaikki nyt oikeastaan riippuu päivästä ja mielentilasta.. :roll: :)

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 01:28
Kirjoittaja pomppo
Tonnarin takaiskareiden vaihto pakkasessa. Sitä en unohda koskaan.

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 04:15
Kirjoittaja jcarlson
En tiedä tylsimmästä, mutta vittumaisia ovat olleet alustahommat (ruosteessa, tiukassa, paskan peitossa, hankalia tehdä ulkona/huonoilla työkaluilla), sekä vetoakseli/nivel-rempat (sotkevaa rasvaa jokapaikassa). Jarru- ja kytkinrempatkaan ei ole niitä kaikkein mieluisimpia ja kiinnostavimpia.

Kone- ja tekniikkarempat yleensä ottaen on mukavimpia, kaikki purkautuu nätisti ja on aina kiinnostava nähdä miltä siellä sisällä näyttääkään tällä kertaa. Sähköjä kohtaan en myöskään tunne allergiaa, vaan ne on mukavan siistejä ja näppäriä hommia yleensä. Ja tietysti kaikki viritykseen liittyvä on aina ihan eri asia kiinnostavuudeltaan kuin perushuollot. :)

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 06:59
Kirjoittaja 9000CD23T
Datsunin ( 1600 ) kaasuttajan purkaminen tienposkessa vesisateessa
yöllä, ilman taskulamppua.... :cry:

*pst kulkineella jatkettiin matkaa*

Pakoputki

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 08:40
Kirjoittaja petteri75
Ehdottomasti kurjin homma tähän asti on ollut Aeron pakoputken vaihto. Sitä ajomatkojen pituutta että kaikki tarvikkeet olivat hallussa, sitä Länsiauton huoltoneuvojan tietämättömyyttä, sitä kannatinkumin venytystä peukaloilla - ja kaikki tämä ahtaassa, romuja täynnä olevassa autotallissa jonka lattia lakaistaan muutaman kerran talvella. Köh köh..

Lähetetty: Pe Joulu 02, 2005 08:47
Kirjoittaja puu
potkuhousu kirjoitti:DownPipen ruuvien kanssa näpertely. Mikään työkalu ei tahdo mahtua ja lopuksi se menee vinoon ja vuotaa, mutta harjoitus tekee tässäkin kohtaan mestarin.
Sama.