Päästeletkö kylmällä koneella täysillä?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Tämä kuva varmaankin sopii tänne suht hyvin. Kohteena on jokin hieman vanhempi kaivinkone.
http://koti.mbnet.fi/hahvu/tavaraa/Kuva091.jpg
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

haffu kirjoitti:Tämä kuva varmaankin sopii tänne suht hyvin. Kohteena on jokin hieman vanhempi kaivinkone.
http://koti.mbnet.fi/hahvu/tavaraa/Kuva091.jpg
Tuo pysäyttäminen ei taida enää näissä nykyturboissa olla ongelma, tietenkin jos on takana 100km hanaa, on hyvä jos antaa auton vähän aikaa käydä tyhjäkäyntiä. Mutta tuo lähtö, niin joo, ehdottomasti odotettava ennen täyskaasu revityksiä moottorin öljyjen lämpeneminen.
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

Mimmi kirjoitti:Pysäytys on nimenoman uusissa autoissa ongelma, kun esim. T7 ei käytä flektiä kuin max. 60s sammutuksen jälkeen. T5 käyttää flektiä vaikka maailman tappiin.
Kait ne on insinöörit viisaudessaan päättäneet että se riittää

-T8
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Vastaa Viestiin