Minkäs merkkiset kulkineet sikailee eniten liikenteessä?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Minkäs merkkiset kulkineet sikailee eniten liikenteessä?

Volvo V70, musta
36
12%
Volvo muu
29
10%
BMW M, tai oli siinä ainakin se m-lätkä
106
35%
Japsi
14
5%
Ranskis
9
3%
Venakko
9
3%
Saab !
27
9%
Kanada
17
6%
Mersu
40
13%
Muun merkkinen kulkine
17
6%
 
Ääniä yhteensä: 304

Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

ng900aero kirjoitti: Voi herranlestas, moottoripyörällä ajaessa ei vaaranna kuin oman henkensä, siksi en pidä mielikuvituksellisempaa ajotyyliä mitenkään huonona tai liikenneturvallisuutta vaarantavana asiana. Naurettavaa jos keula ilmassa ajostakin saa nykyään sakot.
Aivan naurettavaa tosiaan - pitäisi ottaa kortti välittömästi pois ja ainakin vuoden ajokielto sakkojen kera kaupan päälle. Keula ilmassa moottoripyörä ei ole ajajansa hallinnassa.
Moukarimies
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI

Viesti Kirjoittaja Moukarimies »

EDIT: sössin ja laitoin kahteen kertaan
Viimeksi muokannut Moukarimies, Ke Syys 12, 2007 10:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Moukarimies
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI

Viesti Kirjoittaja Moukarimies »

Onnea vaan sen pikkumersun kanssa Saab 9-5:n ja Volvo V70:n kanssa. Ylös päin pitäis katsoa lakki rinnalle painettuna.
Katsos kun kaikille auton koko ei ole tärkein :idea: . Omalta kohdaltani voin sanoa, että motiivi Mercedes-Benzin ostoon ei ollut muu kuin bisneksen teko ja niin myös teinkin. Mersu lähti sellaiselle miehelle, joka oli ajanut 98 -mallin automaattivaihteisen C:n mittariin 537 tkm. Auton moottori oli kuulemma pitänyt avata kerran ja sekin siksi, koska hän oli onnistunut katkaisemaan hehkutulpan niitä vaihtaessaan. Automaattilaatikkoon hän oli vaihdellut aina öljyt ajallaan, niin sekin oli pysynyt kunnossa.

Kaikilla ihmisillä on omanlaisensa motiivit. Mulla ei oo edes pomoa, jota kuunnella, koska olin viime kesänkin perheen omassa yrityksessä töissä :)

En hyväksy väitettä, että CDI-Mersu olisi laiska tai että se savuttaisi. Hommasimme äiteen 9-5:n tilalle Saksasta Audi A4 avantin 2.0 TDI -moottorilla (minä hoidin kaupanteon ja isäntä sitten sen maksupuolen) ja viimeistään nyt 2.0t tuntuu laiskalta kierroskoneelta. Nyt ei sitten enää ole Saabeja itsellä tai vanhemmilla kotopuolessa. Toivottavasti Audin ja Volkkarien kanssa eläminen jatkuu yhtä helppona kuin tähän asti!
Saabikas

Re:

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Moukarimies kirjoitti:
Onnea vaan sen pikkumersun kanssa Saab 9-5:n ja Volvo V70:n kanssa. Ylös päin pitäis katsoa lakki rinnalle painettuna.
Katsos kun kaikille auton koko ei ole tärkein :idea: . Omalta kohdaltani voin sanoa, että motiivi Mercedes-Benzin ostoon ei ollut muu kuin bisneksen teko ja niin myös teinkin. Mersu lähti sellaiselle miehelle, joka oli ajanut 98 -mallin automaattivaihteisen C:n mittariin 537 tkm. Auton moottori oli kuulemma pitänyt avata kerran ja sekin siksi, koska hän oli onnistunut katkaisemaan hehkutulpan niitä vaihtaessaan. Automaattilaatikkoon hän oli vaihdellut aina öljyt ajallaan, niin sekin oli pysynyt kunnossa.

Kaikilla ihmisillä on omanlaisensa motiivit. Mulla ei oo edes pomoa, jota kuunnella, koska olin viime kesänkin perheen omassa yrityksessä töissä :)

En hyväksy väitettä, että CDI-Mersu olisi laiska tai että se savuttaisi. Hommasimme äiteen 9-5:n tilalle Saksasta Audi A4 avantin 2.0 TDI -moottorilla (minä hoidin kaupanteon ja isäntä sitten sen maksupuolen) ja viimeistään nyt 2.0t tuntuu laiskalta kierroskoneelta. Nyt ei sitten enää ole Saabeja itsellä tai vanhemmilla kotopuolessa. Toivottavasti Audin ja Volkkarien kanssa eläminen jatkuu yhtä helppona kuin tähän asti!
Eikös siellä lakeuksilla ole ennenkin ollut tapana hankkia komiampi valametti kuin naapurilla ? Ristus perkele ! Notta se on paree meirän työläästen väistähä sivuumaalle kun komiat tuloo.

Mitä niihin sikailijoihin tulee niin Mersu, Volvo ja Saab kuskit sikailevat mielestäni eniten 8O
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Minkäs merkkiset kulkineet sikailee eniten liikenteessä?

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Tuolla itärajan pinnassa automerkistä riippumatta, nämä satamasta Venäjälle Suomen kautta menevien yksittäisten tuontiautojen kuskit. Vois melkein tällä perusteella vetää ruksin joka ruutuun. :evil:
Vastaa Viestiin