Onko Autosi madallettu?
Yhdessä autossa korkean näköinen vakioalusta, mutta siihen ei oikein voi puuttua koska kyseessä on museoauto.
Toisessa on madallus suoritettu jouset katkaisemalla, tämä lienee eräs Suomen harvoja autoja joista on AKE:n päätös että jouset PITÄÄ katkaista
Sitten on käyttis, jossa madalluksen astetta voi säätää ajon aikana.
Toisessa on madallus suoritettu jouset katkaisemalla, tämä lienee eräs Suomen harvoja autoja joista on AKE:n päätös että jouset PITÄÄ katkaista
Sitten on käyttis, jossa madalluksen astetta voi säätää ajon aikana.
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
On madallusta about 40mm, mutta vähän pelottaa talvi, CS nokka kun on täynnä muovia. Tienhoito on huonoa ollut tähän asti ja ensi talvena aurausurakan hoitaa noi hoonoa-soomea puhuvat rakkaat etelänaapurilaiset... Kesäsinkin on jo soratiet niin huonos kunnos ollut tähän asti, että pelkään mitä siitäkin tulee vuoden päästä niitten uusien urakoittijoitten myötä joten melkein vois sijoittaa 7 vuoden tähtäimellä vakioalustaan
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Molempia on tiputettu. Annissa on Lesjön Elit-sarja ja Turbossa Kilenin sarja eli molemmissa sama Lesjön tekemä jousisarja.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001