Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Autovarkaan kohtalo?

Kylmäksi vain, ei ensikertalainen taposta kauaa istu.
22
8%
Luita murskaksi, jääköön varkaallekin joitain vammoja tapahtumasta.
41
15%
Nenä verille, pistää ehkä miettimään, ennen kuin seuraavan kerran yrittää samaa.
66
25%
Otan kiinni, mutta varon käyttämästä tarpeetonta väkivaltaa. En halua ylittää valtuuksiani.
58
22%
Katselen sivusta, ja tarvittaessa seuraan varasta. Soitan myös poliisit paikalle. Virkavalta hoitakoot asian.
63
24%
Jokin muu toimintatapa.
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 266

Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Nummelassa viime sunnuntaina; Vilkaisin ikkunasta ja näin alun toisella kymmenellä olevan pojan kantavan mun pihasta pallogrilliä metsään 8O
Ei kun pihalle ja kysyin mitä meinaat, sälli pysähtyi ja paniikissa ihmetteli; saako tän viedä? :roll:
Vastasin; mene kysyy kotoas.. Mainitsin vielä laittavani valvontakameroiden pätkät jatkossa jakoon ja pyysin välittämään tiedon kavereillekin :twisted:

Ulkosaunasta joku käy aina keräämässä tyhjät pantilliset juoma-astiat ja jättää pantittomat, pitänee liimata ne kiinni pesuhuoneen jakkaraan ja laittaa sinnekin kamera..
Samasta saunasta muuten pöllittiin jopa lämpömittari ja myrskylyhdyt toissa talvena, toiset on vähään tyytyväisiä.
96 M75 i12 5-speed ;)
Titiuu
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 19:13
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Titiuu »

Meazza kirjoitti:Periaatteessa vastaisin, että seuraisin vierestä jne.
Mutta kun edellisen kämpän parkkiksella istui yks juåppå satkun konepellille, eikä ymmärtänyt käskyä poistumisesta...ei siitä sen enempää.
No siinä sai joo olla ylpeänä puolisostaan... :roll: Miehet ja autot. Tossa tilanteessa heittäydyttiin melko dramaattisiksi, muistelen. Seurasi myös suullista solvaamista mun ja satkun konepellille istuneen juåpån tyttöystävän kanssa. Hävettää kyllä... vähän ainakin. :?

Mutta jos tilanteeseen osuis, että joku autoa yrittäis varastaa, niin mun lihaksilla ei auttais kuin soittaa poliisille. Jo mä koko 165cm ruhoni voimin kipaisisin paikalle uhoamaan, että mun saabia et vie, niin varas menis todennäköisesti tajuttomaksi naurusta. Tietty vois sitä tempaista jollain lumilapiolla takaraivoon tai jotain. Jos vaikka kävis kirkumaan kovaa ja korkealta ja tauotta, mulla on nuoruuden Dingo-fanituksesta kokemusta. Mun rohkeudella (jota ei ole) ja lainkuuliaisuudella (jota on liikaa) kummiskin soittaisin ja seurailisin tilannetta.
9000 CS 2.0t, -96
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja taunu »

Tässä yks resepti tommosille venkuloille:Äly veks, kääritään huolella mattoon,annetaan marinoituu omassa liemessä pimeeseen asti ja lopuksi annetaan kypsyä pohjanlahdessa ikuisesti. :evil:
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
jarrikka
"Aero"
Viestit: 350
Liittynyt: Su Elo 28, 2005 14:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja jarrikka »

Kyllä meikäläinen sivusta seuraisi, jos tuo konnan retale täältä jtn arvokasta löytäis??? ja sitten aarteet talteen ja posliini paikalle..
-J-
9000 CS 2.3 kovassa ajossa
Suzuki RF 900 R "boys needs toys"
Korruptio
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: La Joulu 15, 2007 20:46
Paikkakunta: Oulu / Paltamo

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Korruptio »

Hehe, jossain päin maailmaa sentään on vielä rikollisenkin ammatissa riskejä. Tuon LiveLeakin pätkän kun kelaa 6:55 korville niin alkaa homma vähän eskaloitua...

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807 ... 3_ul.shtml

http://www.liveleak.com/view?i=f3d_1195171937
9-5 '02 (Lunastettu), 9-3 SS '03 (Ajossa), KTM 990 Adventure '06 matkamöhkö
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Korruptio kirjoitti:Hehe, jossain päin maailmaa sentään on vielä rikollisenkin ammatissa riskejä. Tuon LiveLeakin pätkän kun kelaa 6:55 korville niin alkaa homma vähän eskaloitua...

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807 ... 3_ul.shtml

http://www.liveleak.com/view?i=f3d_1195171937
Selkään ampuminen onkin perinteisin tapa puolustaa itseään.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Red Dragon
"Hirsch"
Viestit: 990
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Auto ... 54?ref=rss

Eli seurailisin tilannetta ja soittaisin poliisit.
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja arttu »

Red Dragon kirjoitti: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Auto ... 54?ref=rss

Kun takaa-ajaja tavoitti vorot kakkostien alikulkutunnelissa, häntä lyötiin ruuvimeisselillä reiteen.
Mitä helvatan kääpiö ollut autovarkaana? :)

Polkupyöräilijäksi jääneen miehen onnistuivat paikalliset asukkaat piirittämään. He kuitenkin purkivat saartorenkaansa siinä vaiheessa, kun mies ryhtyi uhkaamaan väkivallalla.

Siis tuokin tilanne aivan kepeksestä...
Olisivat nyt hemmetti ottaneet jonkun pyörätelineen tai puistonpenkin ja nakanneet sillä tuota ruuvari-sankaria. Kunnon pehmennystä niin miettiipähän seuraavalla kerralla että kannattaako rötöstely.

Pääsee noi rötöstelijät vähän liian helpolla täällä Suomenmaassa kun laki on mitä on... :|
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Meillä koirat luultavimmin pitäis rosmon paikoillaan siksi kunnes virkavalta ehtii paikalle. Karkuun en ainakaan kehottaisi juoksemaan..
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

arttu kirjoitti:
Red Dragon kirjoitti: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Auto ... 54?ref=rss

Kun takaa-ajaja tavoitti vorot kakkostien alikulkutunnelissa, häntä lyötiin ruuvimeisselillä reiteen.
Mitä helvatan kääpiö ollut autovarkaana? :)

Polkupyöräilijäksi jääneen miehen onnistuivat paikalliset asukkaat piirittämään. He kuitenkin purkivat saartorenkaansa siinä vaiheessa, kun mies ryhtyi uhkaamaan väkivallalla.

Siis tuokin tilanne aivan kepeksestä...
Olisivat nyt hemmetti ottaneet jonkun pyörätelineen tai puistonpenkin ja nakanneet sillä tuota ruuvari-sankaria. Kunnon pehmennystä niin miettiipähän seuraavalla kerralla että kannattaako rötöstely.

Pääsee noi rötöstelijät vähän liian helpolla täällä Suomenmaassa kun laki on mitä on... :|
OMAN KÄDEN OIKEUS, VOITTAKOON!
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja arttu »

SB90 kirjoitti:
arttu kirjoitti:
Red Dragon kirjoitti: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Auto ... 54?ref=rss

Kun takaa-ajaja tavoitti vorot kakkostien alikulkutunnelissa, häntä lyötiin ruuvimeisselillä reiteen.
Mitä helvatan kääpiö ollut autovarkaana? :)

Polkupyöräilijäksi jääneen miehen onnistuivat paikalliset asukkaat piirittämään. He kuitenkin purkivat saartorenkaansa siinä vaiheessa, kun mies ryhtyi uhkaamaan väkivallalla.

Siis tuokin tilanne aivan kepeksestä...
Olisivat nyt hemmetti ottaneet jonkun pyörätelineen tai puistonpenkin ja nakanneet sillä tuota ruuvari-sankaria. Kunnon pehmennystä niin miettiipähän seuraavalla kerralla että kannattaako rötöstely.

Pääsee noi rötöstelijät vähän liian helpolla täällä Suomenmaassa kun laki on mitä on... :|
OMAN KÄDEN OIKEUS, VOITTAKOON!
Pitää varmaan tarkentaa tuota meikän kommenttia.

Jos mahdollista niin kiinni ja kunnon muilutus jonka jälkeen voro tuomiolle. :)
Kannattaa se pehmitys tai vastaava yrittää pitää siinä rajoissa, ettei itse ole syytetyn penkillä.
Mikä onkin taitolaji siinä adrenaliinin virratessa ja vihan vimmoissa, järki sumentunena.

En nyt ihan omankäden oikeutta kuitenkaan lähtisi soveltamaan siinä rankimmassa mielessä. :|
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Näin lämpimänä vuodenaikana pelkkä muilutus ilman varsinaista väkivaltaa voisi onnistuakin ilman mahdollista syytettä heitteillepanosta.

Ajellaan metsätien päähän jossa riisutaan vaatteet pois, vorolaiselta siis. Siinähän sitten on luikkimista kun tämä takametsien tarzan lähtee kotiutumaan rosvoreissultaan.
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Minuteman kirjoitti:Näin lämpimänä vuodenaikana pelkkä muilutus ilman varsinaista väkivaltaa voisi onnistuakin ilman mahdollista syytettä heitteillepanosta.

Ajellaan metsätien päähän jossa riisutaan vaatteet pois, vorolaiselta siis. Siinähän sitten on luikkimista kun tämä takametsien tarzan lähtee kotiutumaan rosvoreissultaan.
Vapauden riistosta tulee ensimmäinen syyte. Seksuaalisesta häirinnästä vähintään jos ei pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, voihan joku rinnastaa strippaukseen tuon tempauksen :wink:
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Rafu kirjoitti:
Minuteman kirjoitti:Näin lämpimänä vuodenaikana pelkkä muilutus ilman varsinaista väkivaltaa voisi onnistuakin ilman mahdollista syytettä heitteillepanosta.

Ajellaan metsätien päähän jossa riisutaan vaatteet pois, vorolaiselta siis. Siinähän sitten on luikkimista kun tämä takametsien tarzan lähtee kotiutumaan rosvoreissultaan.
Vapauden riistosta tulee ensimmäinen syyte. Seksuaalisesta häirinnästä vähintään jos ei pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, voihan joku rinnastaa strippaukseen tuon tempauksen :wink:

Voipa olla noinkin :lol: . Mitä noita nahkakoirien kuvia katselin, niin voi hyvinkin olla että autovarkautta yrittäneen ja viikonvalvoneen pirinistin silmissä on varmasti jo niin demoninen näky että pysyy kyllä aloillaan ja omat kuset jaloillaan.

Tämä ei ollut mikään offensiivi itse koiria tai harrastajiaan kohtaan, vaan eipä tuollaisiin joka päivä törmää.
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja arttu »

Minuteman kirjoitti:Näin lämpimänä vuodenaikana pelkkä muilutus ilman varsinaista väkivaltaa voisi onnistuakin ilman mahdollista syytettä heitteillepanosta.

Ajellaan metsätien päähän jossa riisutaan vaatteet pois, vorolaiselta siis. Siinähän sitten on luikkimista kun tämä takametsien tarzan lähtee kotiutumaan rosvoreissultaan.

Tässä useampi vuosi takaperin oli muutama samankylän jantteri ryypiskelemässä tuossa R***järven kylillä.
Samassa autossa eräs tyyppi oli alkanut liian uhmakkaan polleaksi viinan sästyksellä. Vittuilu ja uhitellut minkä osannut kuskia myötä...
Jätkät oli kiskasseet autosta pihalle ja tyypiltä vaatteet veks (ihan totaalisen munasilleen).
Sanoneet että juokse kotia, tullaan autolla vierellä niin saat vaatteet takaisin, kun pääset kotos pihaan.
Reilu 2 kilometriä matkaa, sällit vittuilee vieressä lipuvassa autossa ja kaikki tapahtui vielä talvella.
Vaatteet sylissä oli kuulemma luikkinut aika vinhaan sisälle lämpimään. :lol:

Tyypin tuntien voi vain todeta että tyhmästä päästä tai sanottaisko liian suuresta suusta kärsii koko ruppi.


Rafu kirjoitti:Vapauden riistosta tulee ensimmäinen syyte. Seksuaalisesta häirinnästä vähintään jos ei pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, voihan joku rinnastaa strippaukseen tuon tempauksen :wink:
Yleensä teon kohde häpeää tapahtunutta senverta, että ei kehtaa ilmoitella eteenpäin kokeneestaan vääryydestä. :)
Vastaa Viestiin