Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Autovarkaan kohtalo?

Kylmäksi vain, ei ensikertalainen taposta kauaa istu.
22
8%
Luita murskaksi, jääköön varkaallekin joitain vammoja tapahtumasta.
41
15%
Nenä verille, pistää ehkä miettimään, ennen kuin seuraavan kerran yrittää samaa.
66
25%
Otan kiinni, mutta varon käyttämästä tarpeetonta väkivaltaa. En halua ylittää valtuuksiani.
58
22%
Katselen sivusta, ja tarvittaessa seuraan varasta. Soitan myös poliisit paikalle. Virkavalta hoitakoot asian.
63
24%
Jokin muu toimintatapa.
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 266

Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Rafu kirjoitti:
Minuteman kirjoitti:Näin lämpimänä vuodenaikana pelkkä muilutus ilman varsinaista väkivaltaa voisi onnistuakin ilman mahdollista syytettä heitteillepanosta.

Ajellaan metsätien päähän jossa riisutaan vaatteet pois, vorolaiselta siis. Siinähän sitten on luikkimista kun tämä takametsien tarzan lähtee kotiutumaan rosvoreissultaan.
Vapauden riistosta tulee ensimmäinen syyte. Seksuaalisesta häirinnästä vähintään jos ei pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, voihan joku rinnastaa strippaukseen tuon tempauksen :wink:

Voipa olla noinkin :lol: . Mitä noita nahkakoirien kuvia katselin, niin voi hyvinkin olla että autovarkautta yrittäneen ja viikonvalvoneen pirinistin silmissä on varmasti jo niin demoninen näky että pysyy kyllä aloillaan ja omat kuset jaloillaan.

Tämä ei ollut mikään offensiivi itse koiria tai harrastajiaan kohtaan, vaan eipä tuollaisiin joka päivä törmää.
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja arttu »

Minuteman kirjoitti:Näin lämpimänä vuodenaikana pelkkä muilutus ilman varsinaista väkivaltaa voisi onnistuakin ilman mahdollista syytettä heitteillepanosta.

Ajellaan metsätien päähän jossa riisutaan vaatteet pois, vorolaiselta siis. Siinähän sitten on luikkimista kun tämä takametsien tarzan lähtee kotiutumaan rosvoreissultaan.

Tässä useampi vuosi takaperin oli muutama samankylän jantteri ryypiskelemässä tuossa R***järven kylillä.
Samassa autossa eräs tyyppi oli alkanut liian uhmakkaan polleaksi viinan sästyksellä. Vittuilu ja uhitellut minkä osannut kuskia myötä...
Jätkät oli kiskasseet autosta pihalle ja tyypiltä vaatteet veks (ihan totaalisen munasilleen).
Sanoneet että juokse kotia, tullaan autolla vierellä niin saat vaatteet takaisin, kun pääset kotos pihaan.
Reilu 2 kilometriä matkaa, sällit vittuilee vieressä lipuvassa autossa ja kaikki tapahtui vielä talvella.
Vaatteet sylissä oli kuulemma luikkinut aika vinhaan sisälle lämpimään. :lol:

Tyypin tuntien voi vain todeta että tyhmästä päästä tai sanottaisko liian suuresta suusta kärsii koko ruppi.


Rafu kirjoitti:Vapauden riistosta tulee ensimmäinen syyte. Seksuaalisesta häirinnästä vähintään jos ei pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, voihan joku rinnastaa strippaukseen tuon tempauksen :wink:
Yleensä teon kohde häpeää tapahtunutta senverta, että ei kehtaa ilmoitella eteenpäin kokeneestaan vääryydestä. :)
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja arttu »

Mimmi kirjoitti:
arttu kirjoitti:Yleensä teon kohde häpeää tapahtunutta senverta, että ei kehtaa ilmoitella eteenpäin kokeneestaan vääryydestä. :)
Kuten raiskauksen uhrikin.
Niinpä. :evil:

Tuohon vihantunnetta nostattavaan rikokseen voisi soveltaa ampuma-aserikoslakia.
Rikoksentekoväline valtiolle eli munat veks jo ensimmäisestä kerrasta jos varmasti syyllinen.
Kummasti vähenisi ja rimaa teolle nostaisi.
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja a9000 »

itse olen huomanunt että suomessa ei ns. rivikansalainen saa muuta oikeutta kun omankädenoikeutta, jos ei ole a) yhteyksiä virkamiehiin tai puoluekoneistoihin b) rutosti rahaa, eli kummallekin edelliselle on yhteistä c) ns. korkeampi yhteiskunnallinen asema. jos ryhdyt omaisuuttasi puolustamaan tai rikot (jonkun mielestä) liikennesääntöjä niin varmasti olet het "rikollinen". jos joudut uhriksi, se vaan täytyy sietää. elämme viidakossa. soviet finland it is - welcome to the jungle!
tommyww
"Turbo"
Viestit: 221
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 15:49
Paikkakunta: hki

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja tommyww »

Ensin soittaa poliisille, sitten menee väliin ja antaa varkaalle opetuksen :twisted:
SAAB 900i
http://picasaweb.google.com/tommyyww/Sa ... 5196701922
ex 9000turbo cc -90
900i cc -88 airflow
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Alkoi hieman v*tuttaa kun luin 7-sta "pikkusiskonsa murhannut 21-vuotias isoveli, syyntakeeton" Mikä v*ttu tätä suomen valtiota vaivaa? Liikenteessä kun tekee virheen suorastaan ristiinnaulitaan elävältä ja murhaajat päästetään sormien läpi katsomalla.. :evil:
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja wesku »

aatovua
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2009 10:53
Paikkakunta: vantaa

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja aatovua »

en kyllä menisi piripään 8O kanssa asianlaitaa ihmettelemään..poliisit korjatkoon
toverin ja kaikki 50 murtoa nippuun sitten joskus ja konnunsuolle kuivumaan.
sc 1.8t -o6
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Jos näkisin, että varas olisi Saabini kimpussa aamuyöstä, niin lähettäisin anoppini ilman hampaita tukka pystyssä reikäsessä yöpaidassa jätkän kimppuun - saisi heppu sellaisen kauhukokemuksen, että ei enää ikinä milloinkaan uskaltaisi äitinsä helmoista pois! :lol:

Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Avatar
eegas
"Hölösuu"
Viestit: 1082
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja eegas »

Koeajollehan tuo "varas" yritti, annan mahdollisuuden siihen itse vieressä istuen, ja lopuksi kommentteja kuunnellen.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Jozanna
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Maalis 21, 2006 15:58
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Jozanna »

Minuteman kirjoitti:
Rafu kirjoitti: Meillä koirat luultavimmin pitäis rosmon paikoillaan siksi kunnes virkavalta ehtii paikalle. Karkuun en ainakaan kehottaisi juoksemaan..
Voipa olla noinkin :lol: . Mitä noita nahkakoirien kuvia katselin, niin voi hyvinkin olla että autovarkautta yrittäneen ja viikonvalvoneen pirinistin silmissä on varmasti jo niin demoninen näky että pysyy kyllä aloillaan ja omat kuset jaloillaan.
Meillä tosiaan taitais jäädä koirien hommaksi jos sattusin yksin olemaan niiden kanssa..Ne kyllä vartijan luonteineen ilmoittaa jos joku tuppaa epäilyttävän näköisenä liian lähelle :) Itsellä luultavasti ei tilanteessa uskottavuus riittäisi ajamaan piripäätä pois jos yksin ois. Jälkeenpäin sanoisin sitten sen sata kertaa että "ois pitänyt sanoa näin ja tehdä näin"
9-5 Vector wagon A, -02
ex: 9000 Aero -RIP
Koutonen
"Aero"
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 30, 2009 09:40
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Koutonen »

Pitäshän se varkaankin tietää että saabiin ei kosketa ja jos koskee ja nään niin sitä kaveria ei varmasti enään löydetä koskaan
OG 900 Convertible
OG 900 Seon Maskotti
NG9-5
mursu
"Hirsch"
Viestit: 916
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2004 18:49
Paikkakunta: Vihti

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja mursu »

Itseltäni lähti viikko sitten perjantaina TOMTOM. Hauskemmaksi asian tekee sen että se lähti omasta taskusta :)

Eli ryssäkolmikko tuli kadulla vastaan... tuli juttelemaan "mukavia" ja samalla huomasin kuinka taskut alkoivat tyhjetä. Siinä sitten yritin kysellä omaisuuttani takaisin, en löytänyt yhteistä kieltä. Kokeilin vähän voimakeinoja ja siinä vaiheessa alkoi tulla teräasetta mukaan kuvioihin.

Peräännyin muutaman askeleen ja soitin hätäkeskukseen, josta kylmän rauhallisesti ilmoitettiin ettei ehditä tulla edes kattomaan, että tee aamulla rikosilmoitus. Tein rikosilmoituksen eikä viikonsisällä oo vielä kuulunut asiasta mitään.


Samoin kävi joskus auton kanssa, auto lähti, tekijät saatiin kyllä kiinni, mutta kun autoa ei löydy ja vakuutus ei korvaa... minkäs teet.

Eli vihaan ryssiä, neekereitä ja narkkareita ihan kybällä, mutta en sen takia henkeäni ole vielä viitsinyt riskeerata, mutta en yhtään ihmettele tällä menolla jos joku päivä napsahtaa. :)
OIZXXX
"Hirsch"
Viestit: 848
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 17:20

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja OIZXXX »

Aina pitää olla nippusiteitä takataskussa :D Jokamiehen kiinniotto-oikeus
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Zomm
"Aero"
Viestit: 384
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 17:33
Paikkakunta: Helsingfors-Tarto

Re: Mitä tekisit, jos varas jäisi kiinni itse teossa?

Viesti Kirjoittaja Zomm »

Eräällä tuttavalla oli harrasteauto. Kone oli pikkasen viritetty ja kävi muutenkin huonosti alakierroksilla etenkin kylmänä. Eräänä kauniina päivänä kollega lähti kaupungille tapaamaan Henkilöä kahvilaan. Henkilö ja kaveri patsastelivat kahvilassa, kunnes kadulta kuului epäilyttävän tuttu isolohkon käynnistysyritys, kaveri säntäsi ulos. Siellähän auto yritti edetä, käyntiongelmien vuoksi ryömintävauhtia. Kaveri juoksi auton kiinni, kuskin puolen ovi auki, moppitukasta kiinni, pää oven väliin, pari tälliä ja paskiainen kadulle. Auton pysäyttämisen jälkeen vielä kunnolla turpaan.

Lopputulos ehdollista pahoinpitelystä kaverille ja autovarkaalta (anteeksi, luvattomalta käyttöönottajalta) korvausvaatimus kivusta ja särystä.
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Vastaa Viestiin