Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » La Tammi 06, 2007 21:23
Tykkäätkö vääntää alhaalta vai kovaa ja korkealta?
Corvette C5
Tarmo_L
"Kaasari"
Viestit: 50 Liittynyt: Su Kesä 06, 2004 18:07
Paikkakunta: Perähikiä
Viesti
Kirjoittaja Tarmo_L » La Tammi 06, 2007 21:31
No tottkai kovaa ja korkealta.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
STCF #24
SHCF #2
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590 Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja JouniCSE » La Tammi 06, 2007 21:39
Alaalta ylös.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117 Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo » La Tammi 06, 2007 22:05
Potku liian alhaalle ei ole mukavaa.
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108 Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja kristian » La Tammi 06, 2007 22:26
Eipä oo kaasarisatkussa mainittavia tehoja tai vääntöjä ylhäällä eikä alhaalla joten se ja sama
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724 Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1
Viesti
Kirjoittaja Hallu » La Tammi 06, 2007 22:33
LTP vääntää alhaalla ja RAJUSTI
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9387 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi
Viesti
Kirjoittaja ng900aero » La Tammi 06, 2007 22:50
Hauskin olisi vapari joka kiertäisi jonnekin min. 8000rpm nurkille. Hitot väännöstä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653 Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Ässä » Su Tammi 07, 2007 01:57
Haluan 80-luvun formula ykkösen turpomoottorin Saappiin, on/off-kaasulla.
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992 Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja 900turbo3d » Su Tammi 07, 2007 03:52
Tri-Lo kirjoitti: Potku liian alhaalle ei ole mukavaa.
Samaa mieltä
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666 Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Jussi » Su Tammi 07, 2007 20:42
Kakkoselta kun voi heittää suoraan vitoselle alle viidessäkympissä niin se riittää, sen enempää alavääntöä ei tarvi.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638 Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja sheebu » Su Tammi 07, 2007 20:45
Talvella alavääntö on persiistä
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja pade » Su Tammi 07, 2007 21:24
Kyllä se taitaa alaväännön puolelle kallistua kuitenkin
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719 Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja Hane_81 » Ma Tammi 08, 2007 14:53
kyllä siinä suupielet nousee ku TDI:n alavääntöä pääsee kokeileen. Eli tottakai se alavääntö.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Ma Tammi 08, 2007 14:56
Molemilla autoilla aina rajottimelle
No ei vaan, tojotalla arvostaa kyllä kierroksia, mutta saabilla arvostaa vääntöä
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"