Alavääntö?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Alavääntö vai ei?

Alavääntö
94
66%
Aina rajoittimelle
49
34%
 
Ääniä yhteensä: 143

Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Alavääntö?

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tykkäätkö vääntää alhaalta vai kovaa ja korkealta?
Corvette C5
Tarmo_L
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Su Kesä 06, 2004 18:07
Paikkakunta: Perähikiä

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

No tottkai kovaa ja korkealta.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
STCF #24
SHCF #2
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Alaalta ylös.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Potku liian alhaalle ei ole mukavaa. :lol:
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Eipä oo kaasarisatkussa mainittavia tehoja tai vääntöjä ylhäällä eikä alhaalla joten se ja sama :D
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

LTP vääntää alhaalla ja RAJUSTI 8)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9387
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Hauskin olisi vapari joka kiertäisi jonnekin min. 8000rpm nurkille. Hitot väännöstä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Haluan 80-luvun formula ykkösen turpomoottorin Saappiin, on/off-kaasulla.
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Tri-Lo kirjoitti:Potku liian alhaalle ei ole mukavaa. :lol:
Samaa mieltä :D
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kakkoselta kun voi heittää suoraan vitoselle alle viidessäkympissä niin se riittää, sen enempää alavääntöä ei tarvi.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Talvella alavääntö on persiistä
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Kyllä se taitaa alaväännön puolelle kallistua kuitenkin :P
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

kyllä siinä suupielet nousee ku TDI:n alavääntöä pääsee kokeileen. Eli tottakai se alavääntö. 8)
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Molemilla autoilla aina rajottimelle :D

No ei vaan, tojotalla arvostaa kyllä kierroksia, mutta saabilla arvostaa vääntöä :o
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Vastaa Viestiin