Sivu 1/3
Alavääntö?
Lähetetty: La Tammi 06, 2007 21:23
Kirjoittaja Japso
Tykkäätkö vääntää alhaalta vai kovaa ja korkealta?
Lähetetty: La Tammi 06, 2007 21:31
Kirjoittaja Tarmo_L
No tottkai kovaa ja korkealta.
Lähetetty: La Tammi 06, 2007 21:39
Kirjoittaja JouniCSE
Alaalta ylös.
Lähetetty: La Tammi 06, 2007 22:05
Kirjoittaja Tri-Lo
Potku liian alhaalle ei ole mukavaa.

Lähetetty: La Tammi 06, 2007 22:26
Kirjoittaja kristian
Eipä oo kaasarisatkussa mainittavia tehoja tai vääntöjä ylhäällä eikä alhaalla joten se ja sama

Lähetetty: La Tammi 06, 2007 22:33
Kirjoittaja Hallu
LTP vääntää alhaalla ja RAJUSTI

Lähetetty: La Tammi 06, 2007 22:50
Kirjoittaja ng900aero
Hauskin olisi vapari joka kiertäisi jonnekin min. 8000rpm nurkille. Hitot väännöstä.
Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 01:57
Kirjoittaja Ässä
Haluan 80-luvun formula ykkösen turpomoottorin Saappiin, on/off-kaasulla.
Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 03:52
Kirjoittaja 900turbo3d
Tri-Lo kirjoitti:Potku liian alhaalle ei ole mukavaa.

Samaa mieltä

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 20:42
Kirjoittaja Jussi
Kakkoselta kun voi heittää suoraan vitoselle alle viidessäkympissä niin se riittää, sen enempää alavääntöä ei tarvi.
Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 20:45
Kirjoittaja sheebu
Talvella alavääntö on persiistä
Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 21:24
Kirjoittaja pade
Kyllä se taitaa alaväännön puolelle kallistua kuitenkin

Lähetetty: Ma Tammi 08, 2007 14:53
Kirjoittaja Hane_81
kyllä siinä suupielet nousee ku TDI:n alavääntöä pääsee kokeileen. Eli tottakai se alavääntö.

Lähetetty: Ma Tammi 08, 2007 14:56
Kirjoittaja Turbo16
Molemilla autoilla aina rajottimelle
No ei vaan, tojotalla arvostaa kyllä kierroksia, mutta saabilla arvostaa vääntöä
