Käynnistyikö autosi viriboksilla ilman TECH:n apua?
Käynnistyikö autosi viriboksilla ilman TECH:n apua?
Kyselen tarkoitus on selvittää kuinka yleistä on viriboksien toimimattomuus hankinnan jälkeen. Eli tarvittiinko käynnistykseneston poistoon TECH:n apua vai ei. Jos muuta häikkää niin ne on syytä mainita myös.
Tämä kysely koskee ainoastaan suoraan toimittajalta ostettuja bokseja, ei kaverilta tai muualta tulleita, jotka varmasti koodattu väärälle koodille sinun autoosi nähden. Kysely ei myöskään koske saabin omia bokseja, koska ne joudutaan aina avaamaan TECH:llä.
Tämä kysely koskee ainoastaan suoraan toimittajalta ostettuja bokseja, ei kaverilta tai muualta tulleita, jotka varmasti koodattu väärälle koodille sinun autoosi nähden. Kysely ei myöskään koske saabin omia bokseja, koska ne joudutaan aina avaamaan TECH:llä.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Omat boksit
SP stage I, käynnistyi
SP stage III (Maptunin softa), boksi nro yksi ei toiminut koska SP oli antanut maptunille väärän MY:n.
SP stage III (maptun softa), boksi nro kaksi, ei toiminut samasta syystä kuin edellinen (SP:llä kova pää kun ei uskonut että MY väärä )
SP stage III (maptun softa), MY korjattu oikeaksi ja auto käynnistyi mukisematta
Maptun stage III custom, auto ei lähtenyt käymään, kun sama MY peikko unohtui sinne jostain syystä taas kerran.
Yhteenveto, kaikki omat boksit joissa tiedot oikein ovat toimeneet. Tossa MY tapauksessa ei auta edes TECH, koska rauta ei sovi yhteen näiden kahden MY:n välillä.
MY= make year, eli valmistuvuosi
SP stage I, käynnistyi
SP stage III (Maptunin softa), boksi nro yksi ei toiminut koska SP oli antanut maptunille väärän MY:n.
SP stage III (maptun softa), boksi nro kaksi, ei toiminut samasta syystä kuin edellinen (SP:llä kova pää kun ei uskonut että MY väärä )
SP stage III (maptun softa), MY korjattu oikeaksi ja auto käynnistyi mukisematta
Maptun stage III custom, auto ei lähtenyt käymään, kun sama MY peikko unohtui sinne jostain syystä taas kerran.
Yhteenveto, kaikki omat boksit joissa tiedot oikein ovat toimeneet. Tossa MY tapauksessa ei auta edes TECH, koska rauta ei sovi yhteen näiden kahden MY:n välillä.
MY= make year, eli valmistuvuosi
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Mulla on kaikki 3 boxia käynnistyneet suoraan (autossa pitäisi olla ajonesto):
SP stage I
Maptun stage I
Maptun stage III
Mulla onkin sitten ollut ongelmia 2 boxin kanssa tyhjäkäynnin suhteen:
SP stage I
Maptun stage III
Originaali boxilla ja Maptun stage I:llä tyhjäkäynti pelannut moitteettomasti.
SP stage I
Maptun stage I
Maptun stage III
Mulla onkin sitten ollut ongelmia 2 boxin kanssa tyhjäkäynnin suhteen:
SP stage I
Maptun stage III
Originaali boxilla ja Maptun stage I:llä tyhjäkäynti pelannut moitteettomasti.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Maptun stege 3 ei lähtenyt toimimaan vaikka laitoin kaikki nummerot mitä boxista löytyi mukaan. Pidin orkkiksen.Tää oli se mun edesmennyt -98 T5:nen
Viimeksi muokannut se93tbo, Pe Huhti 15, 2005 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
Maptunin boxi tänään tuossa parkkipaikalla kiinni ja laakista käyntiin ilman TECHiä. Tuntuu toimivan...
EDIT: Tilatessa ilmoitin kaikki numerosarjat orkkisboxista ja toivomuksen, että ei tarvitsisi TECHiä.
EDIT: Tilatessa ilmoitin kaikki numerosarjat orkkisboxista ja toivomuksen, että ei tarvitsisi TECHiä.
Viimeksi muokannut tevisu, La Huhti 16, 2005 06:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maptun stege 1 ei lähtenyt toimimaan, vaikka minäkin laitoin kaikki numerot mitä boxista löytyi mukaan. Noh, toivottavasti huomenna joku ehtisi tuon huollossa koodaamaan. Niin, auto on 9-5 2,3t -98.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
BSR:n steg 1 ei lähtenyt aikanaan pelittämään, koska en tiennyt, mitä "VSS Startspärr" tarkoitti tilauskaavakkeessa. Sain BSR:ltä sitten tilalle uuden boksin, jossa ei ollut käynnistyksenestoa. Tämän jälkeen auto lähti käyntiin.
Speedpartsin steg 3:n ei myöskään lähtenyt käyntiin. Tilasin samanaikaisesti itselleni NG900 Turbo steg 3:n ja kaverille OG9-3 2.0t (T7) steg 1:n, ja yllättäen SP oli sekoittanut tilaukset keskenään autojen käynnistyksenestojen osalta. Minulle tuli taas käynnistyksenestolla varustettu boksi SP lähetti minulle tilalle uuden boksin, jossa ei ollut käynnistyksenestoa. Sain myös jälkikäteen selvitettyä, että OG9-3:n (T7) bokseissa on aina käynnistyksenesto sisäänrakennettuna (ainakin näin minulle kerrottiin SP:ltä).
Maptunin steg III+ -boksilla auto lähti heti käyntiin
Speedpartsin steg 3:n ei myöskään lähtenyt käyntiin. Tilasin samanaikaisesti itselleni NG900 Turbo steg 3:n ja kaverille OG9-3 2.0t (T7) steg 1:n, ja yllättäen SP oli sekoittanut tilaukset keskenään autojen käynnistyksenestojen osalta. Minulle tuli taas käynnistyksenestolla varustettu boksi SP lähetti minulle tilalle uuden boksin, jossa ei ollut käynnistyksenestoa. Sain myös jälkikäteen selvitettyä, että OG9-3:n (T7) bokseissa on aina käynnistyksenesto sisäänrakennettuna (ainakin näin minulle kerrottiin SP:ltä).
Maptunin steg III+ -boksilla auto lähti heti käyntiin
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007