CD vai CC malli
CD vai CC malli
Eli kumpi parempi/hienompi, diplomaattimalli vai monikäyttö?
[Edit: Gallup-alueella olisi tarkoitus käyttää foorumisoftan poll-toimintoa -Jope]
[Edit: Gallup-alueella olisi tarkoitus käyttää foorumisoftan poll-toimintoa -Jope]
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
CC:ni kontissa on CD-boksi. Eli itse diggaan CC:n perää
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
CD vai CC malli
Minulla on ollut pari "monikäyttömallia" esim cc vectra ja cc octavia, ja olen perustellut itselleni monikäyttöön investointia. Mutta montako kertaa olen tarvinnut "monikäyttöä"?, en kertaakaan. On olemassa ns desing malleja jotka takuu varmasti on käytössä huonompia tilankäytöltään, mutta paremman näköisiä tietenkin. En väitä että CD on design malli. Tekisi mieli kysyä sinulta että montako kertaa olet kuljettanut sohvaa tai muuta vastaavankokoista esinettä autossasi, mutta ei kannata vastaus tiedetään. Jos tarvit jatkuvasti paljon tilaa niin tottakai cc tai Hiace Äänestyksen kysymys kumpi hienompi/parempi! Parempi sinun mielestäsi on CC ja sillä hyvä.Saappi Kuski kirjoitti:Määrittele "hieno"
Minä ymmärrän vain käytännöllisyyden päälle. CS on parempi esim sohvaa kuljetettaessa. En tiedä mikä käyttötarkoitus on sellainen missä CD on parempi.
exät. Passat -08, Discovery -99, 9000 -96, 316 -94, Octavia -03 jne...
CD malli miellyttää enemmän meikäläisen silmää. Kaatumattomat takapenkit kyllä vähän harmittaa.
Satkuissa taas toisinpäin, eli combimalli on mielestäni tyylikkäämpi (kolmiovisena tietenkin). Ja meneehän sinne sitä tavaraakin tarvittaessa huomattavasti enemmän.. tai ainakin suhteellisen isot kaiutinkaapit sai roudattua, joka ei kyllä taida tuossa nykyisessä onnistua..
Ehkä tuonne tonnarin takapenkille yksi kaappi menisi poikittain, mutta satkussa meni kerralla molemmat + paljon muuta roinaa lisäksi.
Mutta mielummin ulkonäkö, kuin käytännöllisyys imho
Satkuissa taas toisinpäin, eli combimalli on mielestäni tyylikkäämpi (kolmiovisena tietenkin). Ja meneehän sinne sitä tavaraakin tarvittaessa huomattavasti enemmän.. tai ainakin suhteellisen isot kaiutinkaapit sai roudattua, joka ei kyllä taida tuossa nykyisessä onnistua..
Ehkä tuonne tonnarin takapenkille yksi kaappi menisi poikittain, mutta satkussa meni kerralla molemmat + paljon muuta roinaa lisäksi.
Mutta mielummin ulkonäkö, kuin käytännöllisyys imho
Re: CD vai CC malli
Mielestäni CS on tonnarissa jotenkin tyylikkäämpi. Onhan Aero myös kuitenkin aina Aero.Tomppa80 kirjoitti:Minulla on ollut pari "monikäyttömallia" esim cc vectra ja cc octavia, ja olen perustellut itselleni monikäyttöön investointia. Mutta montako kertaa olen tarvinnut "monikäyttöä"?, en kertaakaan.
Mutta itsellä on auton hankinnan minimivaatimus se että vajaa kaksi metrinen koskikajakki mahtuu auton sisään. En tiedä menisikö esim. 9-5 sedaniin penkit käännettynä mutta SS:n ei varmasti. Eli combi tai wagon luultavasti tulee seuraava Saabi olemaan.
Olisitte nähneet kaverini ilmeen kun oltiin koskelle lähdössä ja menin hakemaan sitä ja tarkoitus oli lähteä Saabilla koskelle ja kajakit piti laittaa sisään kun kattotelineet toisella puolen suomea. Molempien kajakit, melat ja muut releet heittämällä Saabiin ja hyvät tilat silti kahdelle. Tuo OG9-3 on oikeasti todellinen tilaihme tietyiltä osin.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
-
- "Hirsch"
- Viestit: 963
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
9-5 on eka siedettävän näköinen kontti-Saab. Tähän vielä kombin muuntuvuus päälle, niin ei tartte harkita valintaa. Tokin jos oikein yksilöä puoli-ilmaiseksi, mutta ei muuten.
Mutta toisaalta nopea on komea. Siinä ei paljon luukut paina vaakakupissa.
Mutta toisaalta nopea on komea. Siinä ei paljon luukut paina vaakakupissa.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
CS-malli melkein näyttää vieläkin nykyaikaiselta, ja on muutenkin toimiva konsepti
Eilenkin kävin Ikeassa, ja tuli heräteostettua 2-metrinen kirjahylly. Autolla vasta aloin miettimään, että mahtuuko edes kyytiin. Vähän harmittelin, että kattotelineet eivät tulleet mukaan. No, penkki kumoon ja hattuhylly pois --> Helposti sisään!
Ja miten sillä sedanilla voi edes koiria kuljettaa? Järjestys on selvä: CS-CC-CD.
Eilenkin kävin Ikeassa, ja tuli heräteostettua 2-metrinen kirjahylly. Autolla vasta aloin miettimään, että mahtuuko edes kyytiin. Vähän harmittelin, että kattotelineet eivät tulleet mukaan. No, penkki kumoon ja hattuhylly pois --> Helposti sisään!
Ja miten sillä sedanilla voi edes koiria kuljettaa? Järjestys on selvä: CS-CC-CD.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001