Gm Saab vs. Orgu Saab
Pitäisi olla vaihtoehto "molemmat", sillä jokapäiväiseen ajoon otan ehdottomasti gm:n ja harrasteeksi og:n.
Sanotaan että og:ssä on "sitä jotakin". Niin onkin, mutta 10-20 vuoden kuluttua sitä on myös gm-Saabeissa.
Siksi en siis anna ääntäni kummallekaan vaihtoehdolle.
Sanotaan että og:ssä on "sitä jotakin". Niin onkin, mutta 10-20 vuoden kuluttua sitä on myös gm-Saabeissa.
Siksi en siis anna ääntäni kummallekaan vaihtoehdolle.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Ääni meni vanhalle, vaikka olosuhteiden pakosta ajan opeliksilla...
Satku ku tuppas katoilemaan itekseen parkkipaikalta tämä tietenkin osoittaa, että autolla on itsenäinen luonne,...
... mutta tämä nykyinen kököttää kuin tauti siinä mihin sen jättää ja odottaa uskollisesti....
Satku ku tuppas katoilemaan itekseen parkkipaikalta tämä tietenkin osoittaa, että autolla on itsenäinen luonne,...
... mutta tämä nykyinen kököttää kuin tauti siinä mihin sen jättää ja odottaa uskollisesti....
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
#1876
Kyllä siinä OG900:ssa on sitä jotain, se on vain niin kaunis ja persoonallinen auto. Ei niissä uudemmissakaan vikaa ole, ne vain eivät ole samanlaisia klassikoita, ainakaan vielä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Omalla kohdallani ei ole todellista tarvetta autolle. Kuitenkin kiinnostusta autotekniikkaa ja klassikkobilikoita kohtaan löytyy vaikka huru mykke. Näin ollen vanha turbo-satku sopii harrastelu-/kesäautoksi kuin nyrkki ahteriin. Jos päivittäiseen työmatkan taittamiseen autoa tarvitsisin, olisi se uudemman sukupolven Saab.
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Originaali
Joo, orggis se olla pitää, O**lit on oma lukunsa. NG900:ssä kun istuu niin ajotuntuma on kuin jossain astrassa kyhnyttäis. 9-3 SS:ssä aletaan päästä taas jyvälle mutta nuo välissä olevat kyhäelmät ei kovin vakuuta vaikka padasta saiskin 300 konia ulos.
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.