99 GL kirjoitti:Tiesitkö "SB90" että satku tarkottaa ysisatasta saabia, ei mitenkään yleisesti kaikkia Saabeja?
-Kyllä
tuplis=99
noppa 90
satku=900
tonanri=9000
No ehkä mu viesti oli hiema sekava mut mä oon ainoastaan laatikon mallsite autoje kannalle en minkään Bmw 207740497 malli kannalal joka alkaa muistutaa jotai ilmapalloa.. autossa pitää olla persoonallisuutta. No mut kitios kysymäst kuitenki.. olisha se voinu olla että en olis tienny..
P.s
Auto pitää olla "BOXI" eli vanhalle satkulle ääni
Muuten viestistäni huoma kyllä ihan selvästi että ääni menee Og satkullu eikä mitenkään yleisesti? vai? tai antaa olla pidetää hyvää saabbi henkee yllä eikä joka huomautukesta aleta toisille vattuilee
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Kylläpä GM-tuote on melkein joka suhteessa osoittautunut käyttöautona pätevämmäksi kuin OG-rauta. Toisaalta OG-satkussa on sellaista tunnelmaa (niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä) mihin ei uudemmilla päästä mutta jos ihan raaka paremmuusjärjestys arkiajon kannnalta pitää mainita niin kyllä nyt GM voitti.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
OG900 kirjoitti:Ehdottomasti OG jos on kysymys käyttöautosta, joka toimii myös harrasteautona. On se OG satku vaan niin komee..
GM-satkullakin tulee ajeltua, se on parempi monessa suhteessa, mutta OG-satku sytyttää silti..
En ymmärrä miksei useita foorumilaisia vanhat sytytä. Ilman vanhoja ei olis näitä uusiakaan. Onhan uudessakin satkussa vielä vanhan muotoja havaittavissa, ainakin minä tunnistan. 9-3SS on sitten erikseen..
Ei kai sillä pitäisi olla väliä jos joku ajaa vanhalla ja toinen uudenkiiltävällä, kukin tyylillään ja se kaikille suotakoon.
Kyllä täällä varmaan suurin osa tykkää Og mutta ajaa mukavuuden takia Gm saboi..
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Pitää ihan tämmönen mielipide kysyä mihin lahkoo tonttu? Eihän sitä olla sillai luokiteltu OG - tai Gm:ää? Puhutaa vaa tontust? Vai onkos sille annette joku välimuoto = "OMG"? Siis tonttu miesten ei ny kannata hernettä vetää nenää.. pientä huumoria on tässäkin viestissä.. ja on ne tontut komeita.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
SB90 kirjoitti:Pitää ihan tämmönen mielipide kysyä mihin lahkoo tonttu? Eihän sitä olla sillai luokiteltu OG - tai Gm:ää? Puhutaa vaa tontust? Vai onkos sille annette joku välimuoto = "OMG"?
Eiku tonttu on fiiatti. Tai alfa. Ihan sama kumpi, mutta ei se ainakaan saappi ole, ku on virtalukkokin ihan vika paikassa
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
SB90 kirjoitti:Pitää ihan tämmönen mielipide kysyä mihin lahkoo tonttu? Eihän sitä olla sillai luokiteltu OG - tai Gm:ää? Puhutaa vaa tontust? Vai onkos sille annette joku välimuoto = "OMG"?
Eiku tonttu on fiiatti. Tai alfa. Ihan sama kumpi, mutta ei se ainakaan saappi ole, ku on virtalukkokin ihan vika paikassa
Ja siihen virta-avaimeen lyö "aina" polvensa (mun pitäisi melkein potkaista jotta ylttäisin siihen polvella, en pidä rattia niin pitkällä että voisi ohjata hampailla ), ja voishan se tonnari olla Lanciakin
Meikän mielestä Saabimaisin tonnari on cs-korimallinen
Hinta-laatusuhteeltaan parasta tarjoaa omasta mielestäni cs-tonttu KUNNOLLISILLA varusteilla ja vähillä kilometreillä, mulla oli yhtä aikaa 9-5 ja 9000cs, ja lähes puolet vähemmän ajettuna 9000 oli mukavampi, hiljaisempi ja jämäkämpi.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
SB90 kirjoitti:Pitää ihan tämmönen mielipide kysyä mihin lahkoo tonttu? Eihän sitä olla sillai luokiteltu OG - tai Gm:ää? Puhutaa vaa tontust? Vai onkos sille annette joku välimuoto = "OMG"?
Eiku tonttu on fiiatti. Tai alfa. Ihan sama kumpi, mutta ei se ainakaan saappi ole, ku on virtalukkokin ihan vika paikassa
Ei paha.. mut ei kai sentään fiiatti=1000kg romurautaa pienessä tyylittömässä paketissa.. Joo khyl saabis pitäs olla virta-avaimen paikka siin kuskin ja pelkääjänpaikan välissä.. Vaikak sitä saakin ettiä pimeässä tallissa..
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Kyllä pongot menöö vanhalle og900. Siinä on vaan enemmän fiilistä ja voiman tunnetta
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
ittellä vanhaa 900 ollu parikin kappaletta ja 90 saman verran. nuo vanhat kun tuppaa olemaan kestävämpää tekniikkaa kuin tuo uuden sukupolven 9-5 saappi minkä ostin. tällä hetkellä 9-5 menny jo kone ja sähköpuolella myös vittuilua joten oli pakko ostaa kaverilt vielä yksi vanha kunnon pystykeula satku pahan päivän varalle ja meni viel heittämäl läpi kahastuksesta eikä maksanu ku 300e. ja 9-5 menny tähän mennessä remontteihi jo yli 4000e et kyl noi vanhat rulaa.
tämän hetkinen saapas gabben keltanen 900i 16v tomaatti vm.88
vastasin gm koska og:t rupeavat ajan myötä olemaan vanhenevaa kalustoa.ei sillä etten niistä pitäisi, og 900 turbo on Aito oikea saab eikä mikään muu ! Gm vain rupeaa pakosta olemaan nykyaikaa.