Ekalla autolla ei varmaan ajettu kun 20-30tkm (900 EMS -80)
Toisella tuli ajettua melkoisen lähelle 100tkm (900i -88)
Kolmas on edelleen työnalla, nyt 100tkm minun toimesta (9-3 -99)
Edellisellä kesäautolla (Aero -84) tuli paljon hauskanpitoa mutta suhteellisen vähän kilsoja (varmaan ~20tkm/4v), nykyisellä tuntuis tulevan 10tkm/kesä.
9-5T kirjoitti:Yli 400tkm 9-5 2004 jatkuu
yli 300tkm 9-5 useita
yli 200tkm 9000 1995, 9-5 1998 ja 9-5 2007 jolla jatkuu
Tuntuvat kestävän kun noudattaa suositeltuja öljynvaihtovälejä.
301000km on tällä hetkellä mittarissa, tai saattaapi olla pari kilometriä vajaakin. Mutta siinä paikkeilla.
Itse noista on tullut ajettua tosin vain vähän vajaa kymppitonni.
Kyseessä on siis sigissä mainittu -96 NG900 kaksilitraisella turbokoneella varustettuna, siirtyi omaan talouteeni toukokuun alussa. Ja väri tietysti punainen.
OG ollut ajossa jo lähes vuoden ja kilometrejä tullut mittariin +30tkm.
Auton kokonaiskilometreissä 300tkm rajapyykki lähestyy pelottavan kovaa vauhtia.
Tuota ennen tuli huristeltua vanhempien NG-satkulla. Kilometrejä en ole jaksanut laskea, mutta ehkä tuollaiset 50tkm 2,5 vuoden aikana.
Noita og-satkuja on on ollut monia.Useimpiin on alle 10tkm tullut omistuksessani.Jokin hemmetin pakko vaihtaa autoa kun on päässyt sinuiksi edellisen kanssa.Kai tää on sitten sitä koeajoa.
Tosin tuo yksi harraste turbosatku on saanut lisää mittariinsa peräti 20 Tkm.
Ja senkin kun jakaa 4-5 vuodella niin eipä ole tullut paljon mitään..
Eipä enää edes jaksa ajellaa turhia kun tuli 120-160 (T)km vuodessa ajettua yhdistelmää.
Joka on nyt onneksi ohi..